Immobilizer - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2010-03-27 16:21:08, franko25 pisze:
Ale niedawno problem powrócił... zalewanie




Tomuś, tylko się nie utop
Ja rozumiem że pociecha się narodziła i w ogóle, ale jak pijesz to nie pisz a tym bardziej nic nie dłub przy aucie

  
 
Juz kiedys pisalem - immo tanio mozna wylaczyc tylko poprzez zmiane modulu z programem (taka niebieska kostka) ze sterownika silnika na taki w ktorym nie bylo immo - ewentualnie z tego ktory masz wylutowac pamiec ROM w ktorej jest program i wlutowac pamiec EPROM albo flash ktora mozna przeprogramowywac ,.
Problem w tym ze wersje bez immo nie mialy tez sondy lambda wiec auto po takiej podmiance jezdzi na benzynie co najwyzej "jakos" , trzeba by przerobic instalacje i wyregulowac tak aby nie bylo sondy - w starych oplach zamiast sondy byl potencjometr ktorym regulowalo sie CO.

EDIT: Jak ktos ma dostep do programatora i chce sie pobawic to moge wrzucic wsady , tylko nie wiem jak dodac zalaczniki?

[ wiadomość edytowana przez: Zzzz dnia 2010-03-28 14:49:59 ]
  
 
Ja się podłączę. Dzisiaj zgubiłem kluczyk od mojego Espero 1,5. Wróciłem pieszo ok. 1 km do domu po kluczyki żony. Potem dorobiłem kluczyk za 25 zł (za kluczyk z immobilizerem chcieli 160 zł). Ponieważ moje cudo ma już 17 lat, nie boję się kradzieży, dlatego chciałbym zlikwidować immobilizer. Auto jest na benzynę i gaz, podobno na gazie działa ale nie sprawdzałem. Czy znajdzie się litościwa dusza i w prosty sposób poradzi mi, jak pozbyć się immobilizera?
  
 
Hmmm... Najprostsze rozwiązania podobno są najlepsze. Wydłub czip z kluczyka i przyklej koło stacyjki .