Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2007-04-11 06:13:18 No chyba pogielo pana Tadeusza...
1200 za 4 sztuki??? |
Chwiej Różnowo | 2007-04-11 08:48:25 No
300 zł sztuka |
130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2007-04-11 16:32:42 Ok, dzięki za odpowiedź. Miałem dylemat czy kupować bile czy jakieś inne adaptować, ale jednak bil to bil i nie ma mocnych |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2007-04-11 19:15:07
? |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2007-04-11 19:35:56 1200zł - tylko kosztuje komplet amorów do kazdego auta.
Jak za bile to cena całkiem normalna. Jak robisz dobrze to koszty muszą być. |
5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2007-04-11 20:02:16 Od dawna taka cena wiec nie wiem co cie dziwi. Pasy mozna uzywki poszukac. Ostatnio za 300 momo 4 pkt sprzedawalem 3 calowe z aktualna jeszcze homologacja. Jakosc kosztuje. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-04-11 21:30:38 Żuraw a kto ci powiedział że ten sport jest tani?? |
EksiL F&F Sympatyk Łódź | 2007-04-12 01:15:39 ja posty żurawia odbieram jako jego osobiste odczucie co do kosztów z tym że to wątek o amorach a nie o bisie.a że sport kosztuje to raczej dobrze wie. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2007-04-12 01:31:54
hmm 3500 to nie jest duzo w porownaniu do kosztow takiego przygotowania innych samochodow. Moj brat musi wydac 1200 na oś za seryjne amory teraz. Wiec to nie jest duzo. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-04-12 07:47:29 no i do tego się właśnie wszystko sprowadza... |
130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2007-04-15 11:19:31 |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2007-04-15 21:31:19 To chyba s aorginalne amory do malarii -wloskie znaczy sie. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-04-15 21:40:47 mają taką samą twardość jak nasze krosna ale z trwałością trochę lepiej bo ja miałem przed bilami na tyle magneti i jeździły 50 tysiaków ani nie wylały ani nic całkiem dobry towar jak na olejówki. |
P1WRC Pleszew | 2009-07-27 20:23:51 Koledzy mam pytanie. Założyłem do malca nowe bilsteiny o nastawach KJSowych, i przód mocno się podniósł. Nie wiem na ile klepać resor, chodzi głównie o to żeby trzymał się na nawrotach dobrze i nie wyrąbało mnie na dach. W Zerkopolu powiedzieli, że nie robić nic z przodem, albo delikatnie sklepać, a tył obciąć sprężyny o 3/4 zwoja. Jest jakieś optymalne rozwiązanie, bo słyszałem już różne opinie, a chciałbym uniknąć robienia go maxymalnie na glebę.
Dzięki |
P1WRC Pleszew | 2009-07-27 20:24:36 Koledzy mam pytanie. Założyłem do malca nowe bilsteiny o nastawach KJSowych, i przód mocno się podniósł. Nie wiem na ile klepać resor, chodzi głównie o to żeby trzymał się na nawrotach dobrze i nie wyrąbało mnie na dach. W Zerkopolu powiedzieli, że nie robić nic z przodem, albo delikatnie sklepać, a tył obciąć sprężyny o 3/4 zwoja. Jest jakieś optymalne rozwiązanie, bo słyszałem już różne opinie, a chciałbym uniknąć robienia go maxymalnie na glebę.
Dzięki |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2009-07-27 20:57:27 o widzę że kolega po jednym dachowaniu zaczyna iść w dobrą stronę, duże były straty?? tak optymalnie to resor bym zrobił na 13cm i dodał lagę, choć co osoba to robi inaczej. Przeszukaj forum bo nie raz była rozprawa jak zrobić by było dobrze. Tył te 3/4 na początek starczy zobaczysz czy będzie Ci pasować zawsze można dociąć więcej. |
34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2009-07-28 09:22:02 Ja mam resor na 13 i dodatkowa laga a sprężyn nie obcinam tylko daję do kowala do zciśnięcia i wydaje mi się że jeździ mi się lepiej na nich niż na obciętych.
Na szuter mam 19 cm a na aswalty 17 cm. |
zawodnik szayowóz/ ford escor ... Skierniewice | 2009-07-29 23:13:25 mam pytanko bo zamierzam zakupic bile do boba
jest duzo info o olejowych, gazowych, B4 i b6 nastawy kjs, rajdowe, wyscigowe czym to sie rozni? jaka jest roznica w charatkerystykach ostatnio spotkalem sie z bilami zoltymi gazowymi bez nastawow co to znaczy? ze nie maja nastawowo? |