Bilstein do 126p - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No chyba pogielo pana Tadeusza...
1200 za 4 sztuki???
  
 
No
300 zł sztuka
  
 
Ok, dzięki za odpowiedź. Miałem dylemat czy kupować bile czy jakieś inne adaptować, ale jednak bil to bil i nie ma mocnych
  
 
Cytat:
2007-04-11 06:13:18, Zuraw pisze:
No chyba pogielo pana Tadeusza... 1200 za 4 sztuki???


?
  
 
No? Uwazam ze troche duzo. Kubly z szynami 900, bile 1200, do tego szelki pewnie z 500, fele min 500, opony min 400 i za raptem 3500zl masz w czym siedziec i naczym samochod posadzic. Nie jest to malo. Przyznasz chyba mi racje?
  
 
1200zł - tylko kosztuje komplet amorów do kazdego auta.

Jak za bile to cena całkiem normalna.

Jak robisz dobrze to koszty muszą być.
  
 
Od dawna taka cena wiec nie wiem co cie dziwi. Pasy mozna uzywki poszukac. Ostatnio za 300 momo 4 pkt sprzedawalem 3 calowe z aktualna jeszcze homologacja. Jakosc kosztuje.
  
 
Żuraw a kto ci powiedział że ten sport jest tani??
  
 
ja posty żurawia odbieram jako jego osobiste odczucie co do kosztów z tym że to wątek o amorach a nie o bisie.a że sport kosztuje to raczej dobrze wie.
  
 
Cytat:
2007-04-11 19:25:48, Zuraw pisze:
No? Uwazam ze troche duzo. Kubly z szynami 900, bile 1200, do tego szelki pewnie z 500, fele min 500, opony min 400 i za raptem 3500zl masz w czym siedziec i naczym samochod posadzic. Nie jest to malo. Przyznasz chyba mi racje?


hmm 3500 to nie jest duzo w porownaniu do kosztow takiego przygotowania innych samochodow. Moj brat musi wydac 1200 na oś za seryjne amory teraz. Wiec to nie jest duzo.
  
 
Cytat:
2007-04-11 21:30:38, CEHU pisze:
Żuraw a kto ci powiedział że ten sport jest tani??


Byl taki co chcial mnieprzkonac, ze zrobi swapa na 1.1 za 500zl ze wszystkim i kurcze.... udalo mu sie . Szkoda tylko ze silnik wypadl z samochodu na ktoryms zakrecie
A ze tani nie jest to ja wiem tyle, ze sa granice rozsadku w przypadku malucha...

Ale jak ktos chce pokazowke to neistety musi placic.
  
 
no i do tego się właśnie wszystko sprowadza...
  
 
Miał ktoś styczność z takimi amorami?
amortyzatory

Jak to by się na przodzie sprawowało? Wie ktoś?
  
 
To chyba s aorginalne amory do malarii -wloskie znaczy sie.
  
 
mają taką samą twardość jak nasze krosna ale z trwałością trochę lepiej bo ja miałem przed bilami na tyle magneti i jeździły 50 tysiaków ani nie wylały ani nic całkiem dobry towar jak na olejówki.
  
 
Koledzy mam pytanie. Założyłem do malca nowe bilsteiny o nastawach KJSowych, i przód mocno się podniósł. Nie wiem na ile klepać resor, chodzi głównie o to żeby trzymał się na nawrotach dobrze i nie wyrąbało mnie na dach. W Zerkopolu powiedzieli, że nie robić nic z przodem, albo delikatnie sklepać, a tył obciąć sprężyny o 3/4 zwoja. Jest jakieś optymalne rozwiązanie, bo słyszałem już różne opinie, a chciałbym uniknąć robienia go maxymalnie na glebę.
Dzięki
  
 
Koledzy mam pytanie. Założyłem do malca nowe bilsteiny o nastawach KJSowych, i przód mocno się podniósł. Nie wiem na ile klepać resor, chodzi głównie o to żeby trzymał się na nawrotach dobrze i nie wyrąbało mnie na dach. W Zerkopolu powiedzieli, że nie robić nic z przodem, albo delikatnie sklepać, a tył obciąć sprężyny o 3/4 zwoja. Jest jakieś optymalne rozwiązanie, bo słyszałem już różne opinie, a chciałbym uniknąć robienia go maxymalnie na glebę.
Dzięki
  
 
o widzę że kolega po jednym dachowaniu zaczyna iść w dobrą stronę, duże były straty?? tak optymalnie to resor bym zrobił na 13cm i dodał lagę, choć co osoba to robi inaczej. Przeszukaj forum bo nie raz była rozprawa jak zrobić by było dobrze. Tył te 3/4 na początek starczy zobaczysz czy będzie Ci pasować zawsze można dociąć więcej.
  
 
Ja mam resor na 13 i dodatkowa laga a sprężyn nie obcinam tylko daję do kowala do zciśnięcia i wydaje mi się że jeździ mi się lepiej na nich niż na obciętych.
Na szuter mam 19 cm a na aswalty 17 cm.
  
 
mam pytanko bo zamierzam zakupic bile do boba
jest duzo info o olejowych, gazowych, B4 i b6 nastawy kjs, rajdowe, wyscigowe czym to sie rozni? jaka jest roznica w charatkerystykach

ostatnio spotkalem sie z bilami zoltymi gazowymi bez nastawow co to znaczy? ze nie maja nastawowo?