Bilstein do 126p - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-01-03 12:49:38, Royber pisze:
A ja mam takie pytanko: czy te gazówki od bravy są dwustronnego działania? Bo jeśli tak, to dla mnie rewelacja cena



Czy ktoś zna odpowiedź na to pytanie?
  
 
TAK!
  
 
Zamowiłem sobie wczoraj Bilsteiny B4 od Bravy i przerobimy mocowania na szpilki i napisze wam jak to sie sprawuje
  
 
Cytat:
2005-01-04 10:22:15, LoRd_S pisze:
Zamowiłem sobie wczoraj Bilsteiny B4 od Bravy i przerobimy mocowania na szpilki i napisze wam jak to sie sprawuje




jaki koszty tych bilów ???
  
 
Cytat:
2005-01-04 12:16:17, lukaszc pisze:
jaki koszty tych bilów ???


Normalna cena to 125zł, dla klubowiczów 115zł sztuka
  
 
Cytat:
2005-01-04 10:02:37, _Arti_ pisze:
TAK!



Dzięki wielkie Tak więc wydaje mi sie, że zaopatrze sie w nie na 100% :]
  
 
odswierzam

interesuje mnie przerobka bilsteinow z bisa do boba. jak wiadomo maja inne dolne mocowanie, czy ktos przerabial cos takiego pod zwykly wahacz, co trzeba wtedy zrobic i jaki mniej wiecej koszt takiego zabiegu?
  
 
Krzyh00
A nie łatwiej i pewniej...było by załatwic sobie dwa wachacze z bisa Bo z tego co wiem to to samo co w zwykłym 126-tylko własnie róznace sie tym mocowaniem amorkow(jak jestem w błedzie to prosze o poprawe)
Mnie problemów i moim zdaniem pewniej-nie trzeba ingerowac w amorki(bo tak to by wystarczyło odciac stare mocowanie i przyspawac szpilke)
  
 
kumpel kiedys do bisa montowal zwykle wachacze od kaszla bo byly duzo tansze i jedyna roznica to wlasnie to mocowanie i mysle ze lepiej wymienic mocowanie niz przypadkiem zniszczyc amor
na szrocie wachacze od bisa dosc latwo dostac (bynajmniej w gdyni) wiec dawca mocowan by byl chyba ze znalesc jakies leprze i poprostu je zalozyc
  
 
te amory od bisa to sie czymś różnią oprócz mocowania?? twrdośc/ cena??
  
 
Gdyby kogoś zainteresowały wymiary:


dla wersji 1,2; 1,4; 1,6; 1,8; 1,9D; 1,9JTD
Przód w stanie rozciagnietym- 518 +/- 2,5mm
Przód w stanie ściśniętym- 361 +/- 2,5mm
Tył w stanie rozciagnietym- 322,5 +/- 2mm
Tył w stanie ściśniętym- 223 +/- 2mm

Dla wersji 2,0 20V
Przód w stanie rozciagnietym- 511 +/- 2mm
Przód w stanie ściśniętym- 354 +/- 2mm
Tył w stanie rozciagnietym- 312 +/- 2mm
Tył w stanie ściśniętym- 223 +/- 2mm
  
 
A ze tak zapytam.
Tyle osob pisało ze juz zakąłda prawie te Bile z Bravy i zrobił to ktos ?
  
 
Cytat:
2005-07-23 21:50:12, CZUCZU pisze:
A ze tak zapytam. Tyle osob pisało ze juz zakąłda prawie te Bile z Bravy i zrobił to ktos ?


Różni ludzie różne rzeczy mówią
  
 
latwo jest przerobic zwykły wachacz na wachacz od bisa
a skad masz bile do bisa ??
  
 
Nazik ma zalozone z bravy.
  
 
nazik ma amorki tylnie z PUNTO I zalozone na przod bo na tyl byly by zdecydowanie za miekkie ,byly to gazowe amorki magneti marelli w ktorych uciolem seryjne mocowania o dospawalem pieknie szpileczki
  
 
No to cos mi sie pomylilo
  
 
Cytat:
2005-07-24 17:10:44, Mardziel pisze:
latwo jest przerobic zwykły wachacz na wachacz od bisa a skad masz bile do bisa ??



latwiej kupic wahacze od bisa ale amorkow od tego nie watro zakladac. Napisalem w innym poscie o bilach
  
 
...

[ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2005-07-25 13:05:11 ]
  
 
Chcialbym sie dowiedziec jakie sa modele Amorow do Malca.
CZy sa moze nabite jakies znaki na samych amortyzatorach a jesli tak to jakie? i jakie sa dostepne modele do malucha
Jesli wie ktos na ten tema to wielkie dzieki za odp.
Jesli ma ktos fotki to Grzes_fm@poczta.fm z gory dzieki
pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Pulpit dnia 2005-10-05 18:28:23 ]