Bilstein do 126p - Strona 9

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie pytanko. Mógłby mi ktoś z was podać dokładne wymiary bili?!
Dł. w stanie ściśnięcia/rozciągnięcia, średnicę amora zarówno przednie jak i tylne? Oraz czy bile do malucha są to amory gazowe, czy olejowe?! Za wszelkie info podziękował
  
 
Gazówki, w serii długość jak w serii tzn. wymiary Bilsteinów nowych są takie same jak seryjnych amortyzatorów czyli za długie.

EDIT:
Co do średnicy to nie wiem dokładnie ale wydaje się lekko cieńszy niż seryjne tylne Krosno.



[ wiadomość edytowana przez: dommel dnia 2010-04-03 12:07:40 ]
  
 
Odgrzebię trupa

Pytanie jest następujące - jaki może być koszt regeneracji tylnych Bili do malca w Zerkopolu o ile jeszcze się tym zajmują.
  
 
Myślę, że ceny od tego czasu się wiele nie zmieniły - patrz kilka postów niżej, a najlepiej jak sobie zadzwonisz.
  
 
z tego co pamietam to jak robilem tylne to 5 paczek placilem ...
  
 
Cześ chopy.

Mam pytanie odnośnie regeneracji bili tylnych. Tzn po czym poznać kiedy trzeba je regenerować?

Wczoraj wytargałem swoje i jest tak, że wchodzą ciężko, ale wychodzą bardzo bardzo powoli. pare minut zajmuje ich wyjście.

Czy takie coś kwalifikuje sie do regeneracji? Chyba powinny dużo szybciej wyłazić nie?

Z przednimi z kolei jest tak, że wychodzą w miarę szybko na ok 3/4, po czym w momencie przyspieszają jakies 5 cm od konca. Tak moze być?
  
 
tak to sobie możesz sprawdzać czy działają w miarę równo, sprawność amortyzatorów można poznać dopiero po obciążeniu na aucie. Moje B6 z corsy łatwo idzie wcisnąć a działały naprawdę dobrze. A to że powoli wychodzą to jest kwestia raczej charakterystyki (stosunek oleju do gazu)
  
 
No ja, ale jak były nowe to wyłaziły szybko, tak ze trza sie było sprężyć żeby zdążyć z ich wsadzeniem zanim sie rozjechały.

Wiec chyba jest cos nie tak skoro teraz jest inaczej...


[ wiadomość edytowana przez: jeffrey dnia 2011-07-26 18:20:06 ]
  
 
Pewnie ze coś jest nie tak, gazu juz nie mają. Powinny sie wysukwać w kilka kilkanaście s.
  
 
ok. dzieki za odp
  
 
Cytat:
2011-07-26 21:12:14, RUFF pisze:
Pewnie ze coś jest nie tak, gazu juz nie mają. Powinny sie wysukwać w kilka kilkanaście s.



Nie masz racji, zależy od charakterystyki


[ wiadomość edytowana przez: cichy_b0b dnia 2011-07-26 23:52:40 ]
  
 
[QUOTE] [/ A to że powoli wychodzą to jest kwestia raczej charakterystyki (stosunek oleju do gazu)
QUOTE]

Ilośc gazu i oleju jest uzalezniona od długości amortyzatora, jego wew pojemności.
Stosunek gazu i oleju, jest zawsze taki sam w każdym gazowym Bilu.
A czy wychodzą powoli, czy szybko to kwestia puszczenia ich w pracę, padnięcia uszczelnienia - tłoczysko - rura i ew zatarcia.
Przede wszystkim zapompuj nimi kilka razy i zobacz czy oba z pary wychodzą równo.
Jeżeli nie, są do regeneracji - są przytarte, lub padło uszczelnienie.
Każdy gazowy amor łatwiej wcisnąć, niż rozciągnąć.
Obejrzyj tłoczysko, czy nie jest porysowane.
Czy nie jest upocone na wejściu tłoczyska w rurę.
Bardzo łatwo spier...ić montaż.
Po pierwsze nie wolno kręcić tłoczyskiem - sztycą.
Po drugie przed włożeniem należy nimi kilka razy zapompować na maxa - wcisnąć, poczekać aż wyjdą i tak kilka razy.
Odesłać do Zerkopolu, niech sprawdzą.
  
 
Oba wychodzą równo, nic nie jest porysowane, ogólnie wyglądają jak nowe. Fakt były ślady oleju przy wejsciu sztycy do rury. No nic, wyśle do zerkopolu. Dzięki za pomoc
  
 
Prawdopodobnie padło usczelnienie tłoczyska- podkładka teflonowa.
luzik.
Od razu jak chcesz to przereguluj - jedna kasa , bo amor bedzie rozbierany !!!!!!!!!!!!
  
 
Odgrzeje kotleta.

Przymierzam się do zakupu amorków bilstein b6 na tył i mam kilka pytań.
Gdzie kupie najtaniej nowe amortyzatory?
Auto ma jeździć po gładkim asfalcie, trochę wygłupów może zaliczy parę okrążeń po torze. Wiec jakie nastawy twardości proponujecie? Co do długości samych amorów to pomierzyłem to dla mojego auta / zawieszenia wychodzi coś takiego:


Jeśli zakupie amorki to gdzie je oddawać do przeróbki, do zerkorpolu? Czy może gdzie indziej.

Jak macie u siebie poskracane amory, skrócone jest tylko tłoczysko czy tez i cylinder? Obniżenie mam delikatne sprężyna obcięta o jeden zwój i dogięta. A odległość łapy skrzyni do ziemi to 13cm

  
 
co masz na przodzie ?
chcesz tylko bile na tył ?
  
 
Na przód tez chce bile ale może dopiero za dwa miesiące. Auto na razie stoi w garażu może wyjedzie z niego w czerwcu.
  
 
to poczekaj i zamów sobie komplet.
Jak założysz same tyły do długo nie pochodzą.
  
 
Tak jak mowie auto stoi w garażu i nigdzie się nie rusza. Chce to ogarnąć stopniowo najpierw tył potem przód. Od stania chyba amory nie padną
Chce zobaczy na przykładzie dwóch amorów jak dana firma sobie poradzi z przeróbka.

A co z nastawami? robić typowo asfaltowe i komu zlecać przeróbkę? Gdzie kupić amory?
  
 
jest dział o tym - co gdzie i jak.