126 swap-tulejka w wale korobowym ,problemy:(( - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
trzeba miec rowniez jako takie zaplecze......a ja mam nieogrzewany garaz oraz nikogo do pomocy......
  
 
ja soebi robilem powoli od maja 2003 zaczolem zbierac czesci dokumentacje robilem sobei wyliczenia cyz sie wyrobie finansowo itp co potzrebuje i tak se powoli robilem nikt mnei nie spieszyl robilme dla samego robienia i pzryjemnosci z gdzebania w samochodzie i tak mi zeszlo ze w lutym 2004 wyjechalem na droge jak sie komus spieszy mozna zrobic nawet w 2 tygodnie
  
 
Cytat:
2004-11-19 20:14:56, Pat_kdb pisze:
trzeba miec rowniez jako takie zaplecze......a ja mam nieogrzewany garaz oraz nikogo do pomocy......

PRZECIEZ CI POWIEDZIAŁEM ZE CI POMOGE.Ja teraz robie tez w nieocieplanym garazu ogrzewam sie 100 watowa zarowka jak sobie przyswiecam przy robieniu i nienazekam

[ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2004-11-19 21:18:08 ]
  
 
no wlasnie kwestia finansów tez wpływa na czas...a jesli chcesz pomóc to swietnie a ogrzewanie sie znajdzie z butli gazowej....
  
 
Cytat:
jak sie komus spieszy mozna zrobic nawet w 2 tygodnie


Dokladnie. Wystarczyly mi dwa tygodnie urlopu, z tym, ze wszystkie czesci mialem wczesniej zebrane i przygotowane. Sama prekladka to doslownie 3 dni - w niedziele wyrwalismy 650, w srode o wlasnych silach wyjechalo 1.1 spiete na krotko. Pozniej wykanczanie i samochod gotowy
  
 
Cytat:
czy moze z jakiegos rozrusznika pasuje taka tulejka juz nie wiem co robic auto stoi w nie moim garazu a nie moge stac tam w nieskonczonosc juz i tak przegiołem z tym czasem postoju


Raczej nei nastawialbym sie na to ze od czegos pasuje. Ta tulejke trzeba zrobic indywidualnie pod wal i walek (najlepiej nowy). Wyrzezbilbym ci taka, ale tak jak mowie - trzeba ja robic pod konkretny wal i konkretny walek...
  
 
Cytat:
2004-11-19 21:51:16, Pat_kdb pisze:
no wlasnie kwestia finansów tez wpływa na czas...a jesli chcesz pomóc to swietnie a ogrzewanie sie znajdzie z butli gazowej....

noi widzisz i juz jeden problem rozwiązany
  
 
i problem rozwiazany zalozyłem tulejke bodajrze z rozrusznika od poldka i pasuje jak ulał silnik ,zamontowałem to wszytsko i sprzego jest.
  
 
Srednica wewnetrzna tulejki jest taka sama jak srednica zewnetrzna walka sprzeglowego??? Masz szczescie. Zby ci to w koncu adzialalo... Co z dlugoscia? Wystaje z walu czy weszla do konca?
  
 
Cytat:
2004-11-21 09:30:46, fulda pisze:
i problem rozwiazany zalozyłem tulejke bodajrze z rozrusznika od poldka i pasuje jak ulał silnik ,zamontowałem to wszytsko i sprzego jest.



gratuluje;]
  
 
ja nie wiem, a moze ja mam inna srednice w wale 903
ale mnie podeszla odpowiednio stoczona oryginalna tulejka z malczaka
ze srednica wewnetrzna nic nie trzeba bylo kombinowac natomiast stoczyc ja tylko od zewnatrz, bo w 903 jest mniejszy otwor w wale niz w 652
  
 
Cytat:
2004-11-21 11:38:02, Zuraw pisze:
Srednica wewnetrzna tulejki jest taka sama jak srednica zewnetrzna walka sprzeglowego??? Masz szczescie. Zby ci to w koncu adzialalo... Co z dlugoscia? Wystaje z walu czy weszla do konca?

wszystko spasowało idealnie złozyłem to i chodzi idealnie jestem wszoku ,miałem jakis zestaw tulejek przypasowałem je i jakby na ulał do mojego sprzeta.
  
 
juz obaj mamy tulejki i nalezy jeszcze u Fuldy ja wbic - bo moja juz siedzi;]
  
 
Odświeżam ten topic ponieważ teraz ja stanąłem przed tym problemem... U mnie w 903 tulejka ta co jest w wale wystaje jakis 1cm poza wal,i teraz pytanie takie:kto moze podac mi wymiary tulejki tej ktora mam wytoczyc bo maluchowskiej u mnie niemoge dostac(!!)Zamowilem tydzien temu 2 szt.za 12zl obie i koles powiedzial,ze sobie jeszcze poczekam na nie a ja juz chce odpalic parcha:/ Dostep do tokarki mam tylko nieznam wymiarow tulejki takowej.
Nastepna sprawa to mam wyciac ta tulejke co teraz jest w 903 rowno z walem?? Niech ktos najlepiej napisze krok po kroku co trzeba zrobic bo ja pierwszy raz robie swapa.
P.S:flansze mam z rally garage-pozostawia wiele do zyczenia ale za taki hajs lepiej nietrafilbym
  
 
Wymiarow nikt ci nie poda. Wybij stara tulejke z walu, suwmiarka w lape i zmierz wal a potem walek sprzeglowy w skrzyni.
  
 
Cytat:
2005-10-13 18:49:27, bart322 pisze:
Wymiarow nikt ci nie poda. Wybij stara tulejke z walu, suwmiarka w lape i zmierz wal a potem walek sprzeglowy w skrzyni.


Ma byc na rowno z walek po wbiciu nowej tulejki?? A po drugie jak ja mam wybic stara ja ona jest chyba zlana z walem(niewidac zadnej szczelinki)
  
 
Cytat:
2005-10-13 18:54:24, HEMIGTX pisze:
Ma byc na rowno z walek po wbiciu nowej tulejki?? A po drugie jak ja mam wybic stara ja ona jest chyba zlana z walem(niewidac zadnej szczelinki)



Tak na rowno ma byc, bo inaczej skrzynia nie dojdzie ci do flanszy. O wybijaniu bylo juz na forum, bo pamietam ze sam tego szukalem
  
 
ehh.....wsyztsko bylo opisane!! bierzesz suwmiarke w lape i mierzysz srednice walu z 903 jaka jest. kupujesz (u nas bez problemu) nowa tuleje (sa po 6 i 9 zl) i staczasz zeby weszla na cisano. ja z fulda powiedzialem tokazowi tak: potrzebuje to wbic na ciasno w dziure o srednicy... i koels tak zrobil ze wbilismy pieknie z lekkim oporem. resze zczyscilem kamieniem na wiertarce.
  
 
Spox,jutro jade do tokarza i podam mu wymiary a on niech sie martwi jak to zrobic,ja wole nietoczyc bo jeszcze spiepsze to i walek se pokrzywie...Dzieki za info.Jesli jutro natrafie na jakis zonk to znow sie zwroce do Was
  
 
Ja mam jeszcze pytanko, z czego najlepiej wykonać taką tulejke ?? Miedź.... ?