Tunning silnikow SOHC 128/Uno/Ritmo/Tipo/Zastava/Yugo - Strona 3

  szukane wyrażenia:   sohc
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak nie znajdziesz orginalnej dwórury pokombinuj z ładą samarą .
ma ona identyczne łączenie z kolektorem , jednak bez szlifiery i spawary się nie obejdzie .
  
 
podchodzi o Yugo Kolral

cena 34pln
  
 
z tego co wiem podchodzi tez z uno. tak mi mówił kmoleś który takową kupił i załozył (tylko o d tego uno do którego montowali te silniki jak w 128...) bart kupił bosalowską 2 rurke która mi potem sprzedał razem z wydechem
  
 
Yapko, jak tam "progres" w przygotowaniach fury?

Ja ruszyłem w koncu temat "coil over" kitu.
Mam 3 komplety sprezyn o roznych harakterystykach, dorwałem rozbieralne amortyzatory do 128. W sobote gadam ze slusarzem co bedzie "wycinał" potrzebne "klocki".

Pozatym ciagle szukam kolektora alu, pod dcoe. mam juz namierzone NOWKI, ale cena narazie zbyt europejska : 260 euro

No i nie wiem czy wszysckim juz sie chwalilem, co zdobylem do 3p.

komplecik , kolejnych Gotti: 7"x13" model 40US3

  
 
dzizus!! jaki to rozmiar tych gotti?? straszne dziwaki pod wzgledem proporcji srodka felgi do powierzchni rantu

edit:
slepota ze mnie... widze juz ze 7x13 , widze tez ze masz kazda srubke inna w tych felgach..... jak by ci brakowalo oryginalnych imbusow gwint m7 albo podkladek aluminiowych stozkowych i nie moglbys dokupic nowych{a wiem ze jest trudno bo juz jeden komplet skrecanych felg musialem przerobic na m8, masakra caly dzien wiercenia } to daj znac mam spory zapas

[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2005-05-05 11:26:14 ]
  
 
Rozebralem silnik do golego bloku, jestem juz umowiony z p.Kusiem na wywazanie tylko musze oczyscic tloki z nagaru a nie mam czasu (byl zlot a teraz znowu wyjazd).

Moze kogos zainteresuja ceny: 60 zl wywazenie walu, 50 zl wytarowanie tlokow, 100 zl wazenie korb (full wypas, osobno masa wirujaca, osobno gora), ok 50 zl toczenie kola z wywazeniem.

Nie wiem jak z cenami przy glowicy bo dopiero mam dostac namiar na zaklad jak przywioze rzeczy do wywazania.

ja kolektor bede rzezbil, 250E to mnie bedzie kosztowac cala robota przy silniku + gazniki, bez walka oczywiscie.
A fele widzialem, wypas. Tylko ze na jazde w GSMP trzeba min. 10 sztuk wiec chyba zostane przy polonezie 5"
  
 
Cytat:
Moze kogos zainteresuja ceny: 60 zl wywazenie walu, 50 zl wytarowanie tlokow, 100 zl wazenie korb (full wypas, osobno masa wirujaca, osobno gora), ok 50 zl toczenie kola z wywazeniem.



to ceny Kusia?
  
 
Cytat:
2005-05-05 14:26:06, Qba pisze:
to ceny Kusia?


Tak. Takie mniej wiecej podal mi telefonicznie.
  
 
ale sa to ceny od sztuki? czy jak? korba za 100, tłok za 50 ?
  
 
Za tyle to mozesz na EBay'u zrobione sprzedawac

Oczywiscie za komplet. Nie da sie wywazyc jednego tloka
  
 
Yapko, ale komplet dwóch czy komplet 4 sztuk
Bo jesli takie ceny podał ci za komplet 4 sztuk do 128, to ja sie nie zastanawiam.

Pozdr
  
 
Po rozmowie z P.Kusiem ustaliłem jakie sa ceny w mojej opcji:

-wał + koło = 120pln ( wał z pełna polerką )
-korby + tłoki = 150pln


W sobote wysyłam.

pozdr

P.S

Jesli wszystko sie uda, to w silniku wyladuje zestaw 2 x DCNF 40

ufff, bedzie hulac jak sie uda

[ wiadomość edytowana przez: Qba dnia 2005-05-12 16:50:29 ]
  
 
A tloki wyczysciles, wypolerowales denka? Bo ja wlasnie po oczyszczeniu z oleju i smaru ktorym byl silnik zabezpieczony zobaczylem spore ilosci nagaru na denkach tlokow i nie mam ciagle czasu wyczyscic tego - w sobote wreszcie zabieram sie od rana. Bez tego wg. mnie nie ma sensu wywazac bo kazdy ubytek masy zmieni wywazenie. A korby wysylasz w dwoch czesciach? Zapomnialem o to zapytac...
Co to znaczy pelna polerka walu? Polerka czopow (taki mini szlif)?
  
 
Yapko, tłokow nie czysciłem, bo nie potrzebowałem..mam komplet NOWYCH
Korby wysyłam w całosci.
Wał - polerka , tzn wywazenie, i zebranie wszelkich nierownosci. Wał mam po szlifie.

Wiesz juz cos z glowicą? Ile kosztuja zawory + gniazda od Tipo?

Pozdr

  
 
Nie wiem co z glowica bo przez ten nagar nie bylem u Kusia i nie wyszukal mi adresu w swoich papierach - przez telefon mowil ze nie ma pod reka tylko musi poszukac. W przyszlym tygodniu zabieram tez glowice do Krakowa, jak bede wiedzial co i za ile to napisze natychmiast...

[ wiadomość edytowana przez: yapko dnia 2005-05-12 17:10:13 ]
  
 
Wymiana 1 gniazda + frezowanie + dotarcie zaworu + proba szczelnosci = 60 zl, sama wymiana gniazda polowe taniej.

za 4 zawory 240 zl, z tanimi zaworami wyjdzie ok 300 zl...
  
 
Cytat:
2005-01-28 21:56:56, flapjck1 pisze:
a propos walkow sa na wyspach brytyjskich dwie firmy KENT i PIPER oni maja niezle walki (mowie to jako uzytkownik mini morrisa) zwlaszcze te z m-ki PIPER sa zachwalane (sa tez wyzsze krzywki niz w kentach) obie maja w ofercie walki do np. fiata 125p !! takze masa akcesorii do silnikow (klawiatury, popychacze, rozrzady itp ) co do zawiasow to uznanie w UK ma firma AVO SHOCKS , np komplet 4 amorkow do DF-a!! gazowe regulowane zewnetrznie, na uniball'ach to koszt okolo 1200 pln http://www.kentcams.com/index.htm http://www.pipercams.co.uk/ http://www.avouk.com/



Czy aby na pewno walki kenta ipipera sa do 125p czy moze do 125
czyli silnika 1600tc? To samo z Avo shocks raczej 125. Tak przynajmniej wynika z katalogow.
  
 
To zes kotleta odgrzebal
  
 
Przegladalem i napisalem
  
 
Cytat:
2004-11-28 01:29:17, yapko pisze:
No wlasnie 10tys chwilowe to nie jest problem dla 1300 SOHC Oczywiscie bocznossace webery pozwalaja przekroczyc magiczna granice 100 KM/Litr ale ja nie bede mial niestety tej okazji bo chce zbudowac silnik zgodny z gr.A. W zalaczniku J na 2004 wyczytalem ze mozna gaznik(i) zamienic na dowolne inne usytuowane tak samo i o tej samej konstrukcji, czyli w praktyce moge zalozyc dowolny PIONOWY DWUGARDZIELOWY o srednicy gardzieli 32mm. Chyba nie ma takiego gaznika ktory bylby warty wyrzucenia seryjnego Webera, lepiej chyba dopracowac seryjny... Ale takie Autobianchi (czyli w praktyce 127) musi zasuwac....



Tyle ze Fiat 127 ma gaznik 34DMTR - czy sprawdzal ktos jak to by wypadło z silnikiem 1300 Fiata 128 ?? - jest roznica zamieniajac 32DMTR na 34DMTR ??

Pozdrawiam