LPG / Benzyna / Diesel.... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tej kwestii nie da się jednoznacznie rozstrzygnąć, każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Jest to też kwestia gustu i indywidualnych upodobań

Na minus dieslom powiem jedno: nie da się założyć podtlenku azotu (no bo się nie da, prawda?)
  
 
No ja nie wiem czy się da założyć do diesla podtlenek azotu, ale chyba z 97% przy kupnie samochody nie sugeruję sie jakimś nitro
  
 
Cytat:
Na minus dieslom powiem jedno: nie da się założyć podtlenku azotu (no bo się nie da, prawda?)



niestety chyba sie da. Kiedys slyszalem w jakims programie ze sie da. Ale jaki to podtleneki jak dziala niewiem
  
 
chlopaki z carzone specjals nad tym (nitro w megane dieslu) pracuja...

a co do aut z VW group porownywanie osiagow diesel i benzyna mija sie z celem... z powodu roznych skrzyn biegow...

seat leon top sport tdi150 na skrzyni szostkce z modelu benzynowego jest o 1,5 s wolniejszy niz na skrzyni przeznaczonej dla diesla... i o 1,1 s wolniejsza od 1,8T 150 na tej samej skrzyni....
  
 
Nitro w dieslu... Nie mam pytań

No ale jest trudniej (przynajmniej na razie)

Kolejna sprawa z gatunku subiektywnych to brzmienie
Jak brzmi diesel a jak brzmi sportowa benzynka?
  
 
jezeli chodiz o brzemienie to nic niedorowna benzynie
  
 
Chciałbym wypróbować silnik Wankla...
Ciekawi mnie to bardzo.
Np. taka Mazda RX7, silnik chyba 1,3 czy 1,4...
Zupełnie inna konstrukcja silnika, inne moce przy małych pojemnościach...
Do tego silnik Wankla nie wpada w takie wibracje i drgania jak klasyczny motor...
  
 
tylko jest niezwykle trudny w utrzymaniu i konserwacji...

przyszloscia sa silniki wodorowe... - do 600KM z jednego litra... hmmm pojemnosci(?)....
  
 
Dokładnie, dlatego nie dziwi mnie tak mała liczba Maździoch z Wanklami na rynku, a szczególnie rynku wtórnym...

Swojego czasu jakieś ukraińskie (czy inne ze wschodu, nie pamiętam) służby, może to była milicja, dysponowały parkiem maszyn na Wanklach. To były Lady, lub Żiguli - jak kto woli. Ciekawe po co im to było i co im z tego wyszło
  
 
nie wiem... ale za to tunning wankla podobno jest kosztowny... ale jakie daje efekty
  
 
Ja tam mogl bymmiec wankla bez zadnego tuninggu 1.3 silnik ponad 200 koni z tego co wiem a pali tyle co 1.3
  
 
a dokladnie 280

tylko kto ci powiedzial ze pali jak 1,3??? RX8 pali zaledwie 14,5l w polaczonym cyklu miejskim co inzynierowie z mazdy oglosili sukcesem
  
 
No jak na 280 koni to 14,5 l to faktycznie jest jakiś tam sukces...
No ale 1,3 troszku mniej pali
  
 
ehhh ale to sa chyba tylko rozwazania teoretyczne prawda.... ????
  
 
marzenia .....
  
 
aha a mnie moje iles tam koni narazie musi wystarzyc.... Moze zaloze K&N i bede mial z dziesiec chomikow wiecej??? I jeszcze wydech basowy (nie mylic ze sportowym) + 15KM??? Tozto bedzie dopiero przecinak... I do tego zwykly Poldzons ...

A tak serio to Diesle nowej generacji naprawde niezle jezdza...
  
 
Voy, jak sobie nakleisz jeszcze jakieś fajne nalepki to kolejne 5-10 kucyków Ci przybędzie
A najlepiej jakąś szachwnice
  
 
Jak tak mowisz Mac to marzenia o sportowej furze staja sie rzeczywistoscia... Mam juz K&N-a niestety wydech sportowy a nie basowy i jak do tego jeszcze pale stickersow dowale to bedzie dopiero wymiatacz Dzieki Ci Mac
  
 
Ależ prosze uprzejmie
  
 
i felgi na jarzacy zielony pomaluj