Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Koliber_111 SYMPATYCZNY GOŚĆ łada 2101/łada 110(s ... Warszawa | 2004-12-23 13:45:01 poduszkę możesz dokupić co najwyżej puchową i przykleić do kierownicy |
Koliber_111 SYMPATYCZNY GOŚĆ łada 2101/łada 110(s ... Warszawa | 2004-12-27 09:48:29 dać się da.gorzej z kupieniem. |
Koliber_111 SYMPATYCZNY GOŚĆ łada 2101/łada 110(s ... Warszawa | 2004-12-29 15:36:17 napisz dokładnie która to wtyczka.może jest dobra w tej naszej rozbitej 110 |
Pawel_66 LADA 1500(2103) kraków | 2004-12-29 20:23:55 Hej !
nie wiem czy widzieliście - ale podsyłam linkę o Waszych ulubionych 11x nienajgorsze obrazki znowu udało mi się wynaleźć seria 11x sport na obrazkach |
sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2004-12-29 20:48:39 Witam
Hmmm.. tak patrzac po tych obrazkach i stronkach rosyjskich, te 110 to bardzo wdzieczny temat do takiego sportowego designu..., a ciekawe, bo normalna 110 wyglada tak raczej majestatycznie.., hmmm kawałek spoilera i mamy rasową rajdówkę |
Góral (M) Loża Szyderców Opel Meriva A Helmond | 2005-01-05 17:27:15 a o ile więcej można wycisnąć z 16V niż z 8V? |
janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2005-01-06 17:20:23 Ale 2.0 oplowe chyba było w jakichś ładach samarach seryjnie? A po co zmieniać zawieszenie, ukł. kierowniczy i hamulcowy? |
Stoki_W-wa SYMPATYCZNY GOŚĆ AveD4-D/2109/FSO125ME Warszawa | 2005-01-07 14:30:50 Może 16V lepiej brzmi i lepiej wygląda na znaczku i kufrze? |
mwarchalowski Loża Szyderców BMW 316ti / Polonez ... Wrocław / Zakopane / Żywiec | 2005-01-08 15:16:46 Bo chciałbym mieć 200KM Lade a tak na poważnie to 125Km by mi wystarczyło.
"8th" Engine configuration Stock 1500 77hp@5400, 115Nm Stage 1 Stock 1500 + plenum + cam 52 + remapped ECU 90hp@5700, 123Nm Stage 2 1600cc + modified head + cam 52 + remapped ECU 105hp@6200, 148Nm Stage 3 1600cc + modified head + cam 52 + remapped ECU + bigger intake valves (39mm) 116hp@6700, 150Nm Stage 4 1600cc + modified head + cam 52 + remapped ECU + bigger intake valves (39mm) + "Rally" plenum 125hp@6800, 155Nm Stage 5 1700cc Stage 3, but: cam 62 + low restriction exhaust system 132 hp@7500, 162Nm Stage 6 1600cc + modified head + cam 52 + remapped ECU + bigger intake valves (39mm) + 4 throttle body 139 hp@7200, 174 Nm "12th" Engine configuration Stock 1500 91hp Stage 1 Stock 1500 + SVR plenum + remapped ECU 108hp +17hp Stage 2 1600 cc, modified head, 32 and 38 cams, SVR plenum, remapped ECU, free flow air filter 122-124hp +31hp Stage 3 1700 cc Stage 2 128-130 hp +37hp Stage 4 1700cc stage2 + bigger valves + extra flow modified head + SVR plenum 140-144 hp +49 hp Stage 5 1800 cc Stage 4 + 44 & 50 cams 163 hp +72 hp Stage 6 - Coming soon - 195-200 hp +104 hp |