Sekcja Lady 11X Co wy na to?? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No właśnie teoria jest bardzo odległa od praktyki, tak samo jak ja chciałem zakupić moja 110 z poduszką, bo niby było oferowana opcjonalnie a okazało się ze w zasadzie była nieosiągalna.
  
 
poduszkę możesz dokupić co najwyżej puchową i przykleić do kierownicy
  
 
Dla wszytkich, którzy szukają książek o 110.
www.ksiegarnia.com. pl
Jeśli ktoś ma kartę kredytową to można bezpośrednio:
www.ozon.ru
Pozdrawiam i Wesołych Świąt.
Janek
  
 
Koledzy nie wiecie, czy da się wymienić samą oprawkę żarówki w lampach tylnych?? Mi pękła sama wtyczka i często kierunkowskaz nie chodzi.
  
 
dać się da.gorzej z kupieniem.
  
 
Dzwoniłem w poniedziałek do sklepu, no i się dowiedziałem ze tą wtyczką są duże problemy, podobno w tym roku była prawie nieosiągalna. Jest mała szansa, że w przyszłym roku pojawią się, ale coś czyje, że trzeba będzie to zalutować.
  
 
napisz dokładnie która to wtyczka.może jest dobra w tej naszej rozbitej 110
  
 
Hej !
nie wiem czy widzieliście - ale podsyłam linkę o Waszych ulubionych 11x
nienajgorsze obrazki znowu udało mi się wynaleźć
seria 11x sport na obrazkach
  
 
Witam
Hmmm.. tak patrzac po tych obrazkach i stronkach rosyjskich, te 110 to bardzo wdzieczny temat do takiego sportowego designu..., a ciekawe, bo normalna 110 wyglada tak raczej majestatycznie.., hmmm kawałek spoilera i mamy rasową rajdówkę
  
 
spojlery to już kwestia gustu,ale w inter carsie można zamówić nacinane tarcz hamólcowe ATE power disc,to tak przy okazji rajdówek
  
 
110, którą naprawdę porządnie można zrobić to bez dwóch zdań 16V, bo z tego silnika można wiele wyciągnąć. Najlepsza firma, jaką znam zajmują się tiunigiem 110 jest ruska firma SVR ( WWW.SVR.RU ), ich auta są naprawdę profesjonalne a nie tylko obłożone tonami plastyku.
  
 
a o ile więcej można wycisnąć z 16V niż z 8V?
  
 
tylko może zamiast tuningować w Rosji 1.5 16V lepiej i taniej zrobić swap 2.0 16v(150KM)od opla.a jak za jakiś czas stwierdzimy,że 150KM to za mało to wtedy do CHMS
  
 
Przecież to żadna filozofia zmienić silnik i to do tego wkładając nie ładowski, moim zdaniem jest to bezsens, bo to już nie Tuning i nie Lada. Ponadto zmieniając silnik trzeba zmienić skrzynie, zmodernizować zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy itd. Osobiście jak chciałbym zaszpanować to poszukałbym wazowskiego silnika Wankla, albo dołożył turbinę do 16V.
  
 
Ale 2.0 oplowe chyba było w jakichś ładach samarach seryjnie? A po co zmieniać zawieszenie, ukł. kierowniczy i hamulcowy?
  
 
To już wiem z praktyki, bo już raz musiałem awaryjnie hamować przy 130 km/h przy załadowanym samochodzie i wiem, że przypomina to proces wyhamowania składu kolejowego z 40wagonami;. mały włos a bym przejechał rowerzystę. Układ kierowniczy jest bardzo mało precyzyjny i czasami można kręcić kierownicą jak w amerykańskich filmach, no a takie kręcenie prze prędkościach powyżej 150 jest delikatnie mówiąc ryzykowne. Jednym słowem jazda z prędkością 200 km/h wymaga od auta naprawdę niezłych właściwości jezdnych, których Lada nie posiada w tej wersji, dlatego 110 z silnikiem Opla (takowe są produkowane) ma amorki gazowe, szersze koło 195, twardsze markowe sprężyny i parę jeszcze innych modyfikacji, bez których, moim zdaniem poruszanie się z ta prędkością graniczy z samobójstwem.
P.S
Można by wstawić do seryjnej Lady silnik 2.0. Jeśli ktoś będzie to wykorzystywał na A4 i to pustej, a nie na innych drogach.
  
 
110 2.0 16V ma nie tylko inne amorki i sprężyny, ale zupełnie inny zawias z wahaczami włącznie.a z tym ,że to już nie łada to bym się nie zgodził.wkładając turbinę do 16V uzyskasz ok 150 km(przy rozsądnych ustawieniach)z turbodziurą i zmniejszoną trwałością silnika,a do tego zapłacisz za to od h...i jeszcze trochę.używany 2.0 16v w dobrym stanie z osprzętem można kupić za 2500 i jakieś 1500 za przekładkę.a jak dołożysz 1500 na 2 wałki "R"to pod machą będzie 185KM







  
 
wciąż nie wiem, czemu 16V, a nie zrobione 8V... które ma niżej moment obrotowy i jest znacznie elaastyczniejszy od 16V.
koliber jest tego najlepszym przykładem
  
 
Może 16V lepiej brzmi i lepiej wygląda na znaczku i kufrze?
  
 
Bo chciałbym mieć 200KM Lade a tak na poważnie to 125Km by mi wystarczyło.
"8th"
Engine configuration
Stock 1500 77hp@5400, 115Nm
Stage 1 Stock 1500 + plenum + cam 52 + remapped ECU 90hp@5700, 123Nm
Stage 2 1600cc + modified head + cam 52 + remapped ECU 105hp@6200, 148Nm
Stage 3 1600cc + modified head + cam 52 + remapped ECU + bigger intake valves (39mm) 116hp@6700, 150Nm
Stage 4 1600cc + modified head + cam 52 + remapped ECU + bigger intake valves (39mm) + "Rally" plenum 125hp@6800, 155Nm
Stage 5 1700cc Stage 3, but: cam 62 + low restriction exhaust system 132 hp@7500, 162Nm
Stage 6 1600cc + modified head + cam 52 + remapped ECU + bigger intake valves (39mm) + 4 throttle body 139 hp@7200, 174 Nm

"12th"
Engine configuration
Stock 1500 91hp
Stage 1 Stock 1500 + SVR plenum + remapped ECU 108hp +17hp
Stage 2 1600 cc, modified head, 32 and 38 cams, SVR plenum, remapped ECU, free flow air filter 122-124hp +31hp
Stage 3 1700 cc Stage 2 128-130 hp +37hp
Stage 4 1700cc stage2 + bigger valves + extra flow modified head + SVR plenum 140-144 hp +49 hp
Stage 5 1800 cc Stage 4 + 44 & 50 cams 163 hp +72 hp
Stage 6 - Coming soon - 195-200 hp +104 hp