Turecki producent tlokow ma takze tloki do dohcow

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
niestety nie mam czasu i katalogu - ale chyba ten turecki WSK gorzyce nadal produkuje tloki do silnikow DOHC fiata - w Turcji nazywaja sie one TOFAS - jest pod strona po angielsku - jakby ktos mial dostep do numeru katalogowego fiata tych tlokow to moglby walnac maila i zapytac sie o mozliwa wysylke do Polski.

kliknij tutaj
  
 
po blizszym rozpoznaniu po kliknieciu na cyferke 84 pojawia sie calkiem ladna informacja - nie to co na stronie gorzyc
  
 
tu sa w ofercie tloczki to 2.0 DOHC

a tutaj tloczki to 1600 - niestety nie znalazlem namiarow na 1800 buuuuuuuuuuuuuuuuuu
  
 
Cytat:
2004-12-20 16:20:44, Rys1977 pisze:
ale chyba ten turecki WSK gorzyce nadal produkuje tloki do silnikow DOHC fiata - w Turcji nazywaja sie one TOFAS


Z szacunkiem proszę ! Znam paru gości , którzy - gdybyś powiedział coś złego o FSO Warszawa - mogliby zabić , a Turcy produkowali m. innymi Temprę i sprzedawali na cały świat jako FIAT , a nie Tofas !!! I nie była to licencja fiat , jak np. 125p , tylko fabryka Fiata jak Bielsko , czy Tychy !
  
 
zobaczcie jakie maja oversized pistons do 2.0 - sa nominaly 84, pozniej 84,4, pozniej 84,6, nastepnie 84,8 i 85,00 i 85,6 - czy fizycznie mozna rozwiercic tak bardzo blok od dohc?
  
 
Cytat:
2004-12-20 16:58:24, schab pisze:
Z szacunkiem proszę ! Znam paru gości , którzy - gdybyś powiedział coś złego o FSO Warszawa - mogliby zabić , a Turcy produkowali m. innymi Temprę i sprzedawali na cały świat jako FIAT , a nie Tofas !!! I nie była to licencja fiat , jak np. 125p , tylko fabryka Fiata jak Bielsko , czy Tychy !



w turcji fiat to tofas - tak jak dacia w rumunii zamiast renault, a ze splacali licencje fiatami tempra to prawie jak splacanie licencji malucha - przez export silnikow do 126 do wloch i reszte europy
  
 
Cytat:
2004-12-20 16:59:24, Rys1977 pisze:
zobaczcie jakie maja oversized pistons do 2.0 - sa nominaly 84, pozniej 84,4, pozniej 84,6, nastepnie 84,8 i 85,00 i 85,6 - czy fizycznie mozna rozwiercic tak bardzo blok od dohc?



mozna bo były silniki na tłokach 86 ale przeznaczone do sportu
  
 
Poszukujac w internecie znalazlem ze importerem tlokow z turcji z ponizszej/powyzszej firmy koneks jest w Polsce MOTO PARTS z Lodzi napisalem do nich maila czy mogli by sprowadzic te tloczki i jezeli tak to ile by kosztowal zestawik (4* tloki plus pierscienie plus sworzen plus zabezpieczenie).

bede informowal jak tylko bede mial jakies info, na razie turcja nie odpowierziala
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-20 16:05:25 ]
  
 
Firma Moto-Parts jest jedynym dystrybutorem turkow na Polske - rozmawialem z facetem i ma sprawdzic jakie sa stany magazynowe tlokow do 1600 i 2000 na drugi i czwarty szlif. Turcy sa bardziej elastyczni i moga uruchomic produkcje jezeli minimalne zamowienie to 160 tlokow czyli 40 sztuk - czyli biorac pod uwage mozliwosci klubu jest to realne. Mam prosbe nie meczcie faceta pytaniami z Moto-Parts - tylko jak dostaniemy odpowiedz dotyczaca cen i stanow magazynowych to scalmy jedno zamowienie ze znizka na hurt i uderzmy do faceta.
facet ma dac znac po poludniu wiec wtedy poinformuje.
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-20 16:04:42 ]
  
 
JEST ODPOWIEDZ OD MOTO PARTS !!!!!!!!!!!!

1. brak jest tych tlokow na stanach magazynowych.

2. istnieje mozliwosc wyprodukowania tlokow tylko dla nas ale wtedy minimalna ilosc to 160 tlokow czyli 40 zestawow - niestety moglby to byc tylko jeden model tloka (jeden rodzaj ALE Z ROZNYMI NADWYMIARAMI).

3. Cena takiego tloka po znizce 10% za duze zamowienie to PLN 134.09 z VAT - jest to cena za kompletny tlok z pierscieniami, sworzniem i zabezpieczeniem czyli komplet 4 sztuk kosztowal by PLN 536.36.

PYTANIE -> CZY ZNAJDZIE SIE ILOSC CHETNYCH NA 40 ZESTAWOW ??????

4. Okres dostawy to okolo 3 miesiace od momentu zlozenia zamowienia.

ponizej mail od faceta z Moto-Parts (pytalem o 84,4 do silnika 1600 i silnika 2000).


Witam

Sprawdziłem stany magazynowe w Koneksie, niestety w tej chwili brak obu wzorów.
W grę jednak wchodzi minimalne zamówienie czyli 160 szt ze wzoru lecz może być w różnych rozmiarach ( nadwymiarach).
Koszt obu tłoków jest jednakowy i wynosi 149 zł brutto ( 122,13 zł netto )
Przy dużym zamówieniu ( min 160 szt ) możemy udzielić dodatkowego rabatu w wys 10% liczony od cen netto.
122,13 zł--10% = 109,91 zł netto ( 134,09 zł brutto ).
Termin realizacji zamówieni to 60 do 75 dni liczony od dnia rozpoczęcia produkcji.
Termin rozpoczęcia produkcji jest do ustalenia w Koneksie indywidualnie do każdego takiego zamówienia.
Transport do Polski i odprawa celna trwa 2 tygodnie, czasami krócej, zależne jest to od warunków pogodowych.
Przypominam jednocześnie, że możemy wysłać wzorzec dowolnego tłoka lub tulei i wdrożyć go do produkcji po uprzednim ustaleniu ceny i terminu dostawy do Polski.

Moto-Parts s.c.

91-358 Łódź
ul. Nezapominajki 37

tel 0-42 659-36-91
tel/fax 0-42 659-21-28
tel 601 09-42-43

Pozdrawiam
Andrzej Fajkowski

EDYCJA: zauwazona glupota

[ wiadomość edytowana przez: rys1977 dnia 2004-12-21 15:38:57 ]
  
 
proponuje wybor jednego rodzaju tloka ktory ma chyba jedyny szanse na przekroczenie granicy 40 sztuk - czyli tloka od 2.0 dohce.

Ja reflektuje na 1 komplet 84,8 oraz 85,6

jak rozwiercac to na maksa
  
 
Cytat:
2004-12-20 16:59:24, Rys1977 pisze:
zobaczcie jakie maja oversized pistons do 2.0 - sa nominaly 84, pozniej 84,4, pozniej 84,6, nastepnie 84,8 i 85,00 i 85,6 - czy fizycznie mozna rozwiercic tak bardzo blok od dohc?


Bez problemów 86 mm tez sie udaje .
  
 
ja tak jak poprzednio teraz też bym się pisał na 1 komplet , szkoda że nie garbate ale lepsze takie niż nic , co do wymiaru to pewnie w granicach 84,8-85 , no i jestem ciekaw na kiedy byście chcieli składac zamówienie i jak jest z płatnością czy chca jakąs zaliczkę wcześniej czy wszystko po odbiorze
  
 
Można prosić o jakieś bliższe szczególy na temat tych tłoków lub gdzie o tym mozna poczytać, jeżeli przegapiłem wątek?
Potrzebowałbym komplet na 84,4 i ewentualnie 84,8
  
 
Jeden 84,4 bym łyknął, moze dwa... Zależy do kiedy by trza było z kasy wyskoczyć i w jakim trybie. Ale generalnie jestem na TAK.