Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Artiro Hyundai Accent GLS Warszawa | 2004-12-29 09:22:06 Powiedzcie jaki styl tuningu preferujecie? Czy dyskretna elegancja, czy cos a la ricer czy tez moze 'cichociemny' niepozorny zabijaka, szokujacy osiagami, niekoniecznie rasowym wygladem ? |
thaniel Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2004-12-29 10:14:51 No trzeba zrobic nie .... ale skoro jest 126 turbo to czemu nie poldek
pozdr |
Voy Poldżons Constarownia/Sunderland | 2004-12-29 10:19:00 poldek turnop juz jest ale ino 1.6 OHV .
A jezeli szukasz dobrego silnika na swapa to tu znajdziesz ogloszenie tak troszkie nizej jest |
thaniel Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2004-12-29 10:20:31 Narazie szukam pracy .... przeca wiesz
a wiadomo bez pracy nie ma swapaczy turbaczy ... jak to szlo pozdr |
Bartek1112 Mercedes A35 Warszawa | 2004-12-29 12:28:44 duze felgi to nie tuning. tuning to przerabianie samochodu i maja byc spojlery maja byc wydechy i ma byc wszystko takie moje zdanie .
Reasumujac samochod ma zajebiscie wygladac i zajebiscie jezdzic |
Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-12-29 12:46:15 ja wyznaje zasade ze kazde auto da sie stuningowac, Passata od B1 do B6 i W124 "puchacza", Bore, Nexie i Tico tez...
Np Passat B3 (cop car) - elegance & cichociemny style - Bialy kolor, czarne zderzaki i listwy boczne od diesla, spoiler na klapie (passat B3 VR6), brak klamek (skalpele psuja linie auta), przyciemnione tylne lampy, biale przednie kierunki (VR6), biale boczne kierunki, wloty na masce od Sierry RS Cossworth, obnizony, 17' cali felgi klasy superturismo, pod maska min. 2,0l, ew SWAP na: VR6, 1,8 G60, 1,9TDI (130-150KM), 1,8T... Dla ambitnych przerzutka napedu 4WD z modelu syncro... wnetrze: ciemne (najlepiej czarne), kierownica 320mm, czarny (skorzany, prosty) zestaw: galka biegow, recznego i oba mieszki, czarne kubelkowe fotele z regulacja odchylenia oparcia... Mile widziana skora, pelna elektryka i klima Next one please jesli chcecie podrzuccie mi kolejne auto opisze jego wizje dla mnie aha ja nie mam ulubionego stylu tuningu |
thaniel Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2004-12-29 12:54:38 Q co do silnika to tylko 1.8 T
Po jaka cholere klekoty wkladac Nastepne auto hmm dobra VW Transporter T2 pozdr |
Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-12-29 13:06:54 ja jednak preferuje VR6...
T2 to ogorek czy kanciak ?? |
MacTB S60 i CBR600 Warszawa | 2004-12-29 14:24:40 Quattro, to ja Ci podrzucam mojego Getza
Podoba mi się Twoja wizja Passata Dla mnie tuning zależy od rodzaju auta. Niektóre fajnie wyglądają w German Style (np Golfy), inne w stylu rajdowym, a jeszcze inne w stylu F&F (japońskie wiertarki). Ja najbardziej lubię tuning dyskretny i stylistycznie minimalistyczny. Mocny silnik, duże i szerokie koła, no i już sama w sobie zwarta, agresywana sylwetka. A resztę kasy włożyłbym w poprawianie mechaniki i właściwości jezdnych: zawieszenie (obniżone bez przesady), hamulce, wydech (też dyskretny, ciemna ostra rurka bez połysku, najlepiej przepalona na lekko fioletowo stal , minimum formy, maximum treści ), jakieś dodatki żeby silnikowi pracowało się łatwiej (dolot) , no i ewentualnie przyciemnione szyby (ale wszystkie w jednym odcieniu). Skupiałbym się raczej na poprawianiu walorów typowo osiągowych, a nie estetycznych. Estetykę ograniczam do ładnych, dużych kół i jakiś drobiazgów jak białe migacze itp... (diabeł tkwi w szczegółach). |
Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-12-29 17:03:50 czyli pszczola na topie
najpierw skomentuje co mi sie w nim wizualnie nie podoba... asportowy przedni zderzak, klapa bagaznika (z jakiego serialu SF brali natchnienie...), czarne gumowe listwy i pasy na zderzaku... no to auto na warsztat WIZUALNIE -usunac czarne listwy z bokow i zderzakow (zalac zderzaki plastikiem do gladkiego); -znalezc grill bez znaczka (lub wykonac za pomoca drugiego takiego samego, wycinajac kawalek poprzeczki ze znaczkiem i zastepujac go listewka bez znaczka); -przedni zderzak przecialbym w polowie dolnej kratki... dopasowujac spoiler (dolna partie zderzaka) z poprzeczkami pionowymi i swiatlami przeciwmgielnymi z fabii RS; -skromna lotke z skody (fabia RS) umiescilbym u szczytu tylnej szyby; -klapa bagaznika - wygladzilbym, nastepnie wkleil w nia rejestracje w dospawanej, dopasowanej rozmiarem wnece (takiej, gdzie gora bylaby glebiej niz dol rejestracji); -usunal oznaczenia modelu (o chromowanych akcentach w przypadku tego modelu moge powiedziec ze pasuja jak kwiatek do kozucha); -paskudne swiatlo (stop/cofanie???) usunalbym ze zderzaka i oczyscil miejsce, swiatlo to przerobilbym na diodowy pasek (7-10 diod), umiescilbym go w kawalku zoltego plastiku, zakryl tafla plaskiego szkla, i umiescil na klapie nad tablica, mniej wiecej na wysokosci znaczka hyundai; -ostatnia modyfikacja to zderzak tylny - poszerzenia blotnikow zachadzace na tylny zderzak (na dole auta) obnizylbym o ok 4-6 cm, zostawiajac jednoczesnie srodkowa partie zderzaka nietknieta... -po jednej ze stron umiescilbym jedna owalna koncowke tlumika (76x100mm)... KOLA I ZAWIAS -felgi masz miodzio -obnizylbym zawias o 25-30mm, dajac twardsze o jeden poziom sprzezyny SILNIK stage 1- nawet nie wiem co masz pod maska ale polerowany dolot ze sportowym filtrem powietrza, sportowe swiece, splanowana glowica, odelzone kolo zamachowe i przelotowy tlumik koncowy to przerobki, o ktore powinienem sie pokusic w przypadku tego auta... stage 2 - rurowy kolektor wydechowy i uklad wydechowy 2,5 cala wyposazony w strumienice luskowa i przelotowy tlumik koncowy... EPILOG uff, ale sie spisalem wybacz mi chcialem wszystko opisac ci jak najbardziej obrazowo pozdr Quattro |
MacTB S60 i CBR600 Warszawa | 2004-12-29 17:49:05
Obcuję z tym autem na co dzień, więc obiektywnie się na pewno nie wypowiem Zgadzam się tylko co do tylnej klapy, jak ją pierwszy raz zobaczyłem też zastanawiałem o co im chodziło
Jest w planach wsadzenie "lżejszego" grilla, z wiekszymi dziurami i mniejszą ilością plastiku Kistwy zostają
No coś w tym jest... ale na pewno nie z Fabii Jeśli już to albo jakiś markowy kit do Getza, albo koncepcja wybitnie indywidualna
Tak, też myślałem o wygładzeniu klapy. Jednak brak kasy na to.
O znaczkach się nie wypowiem, mi się podobają, ale jeśli wygładzałbym klapę to oczywiście zrezygnuję ze znaczków Co do światła to: jakie stop? w zderzaku po prawej stronie stop? Cofanie też nie... Czerwone? - Cofaki są w lampach zespolonych (te okrągłe białe). To jest lampa przeciwmgielna, więc odpada kombinowanie z umieszczaniem diodowego paska nad rejestracją Ewentualnie taki pasek w zderzaku, ale nie wiem czy diodowe przeciwmgielne to słuszna koncepcja.
To mi pasi, nawet jest namiastka tego już dostępna...
Całkowicie mi nie pasi Albo podwójny, łagodnie wyprofilowany DTM 2x76, albo podwójny prosty wydech ścięty pod kątem (na górze rura dłuższa nż na dole) ze stali... wystarczyłby nawet 2x60mm.
Dzięki! Pełna zgodność w tej kwestii
Pod maską mam 1599 cm3, DOHC, 16V, na multiwtrysku rzecz jasna, 105 KM.
stage 3 - kit turbo
Dzięki Ci Wszystko było bardzo obrazowo, nie miałem problemu żeby to zobaczyć oczyma wyobraźni |
Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-12-29 18:18:46
grill jest oki, lzejszy chyba byc nie musi, tylko znaczka sie pozbyc... gumowe listwy mnie bardzo na nim bola...
widzialem Getza z zestawem Zendera... pomijajac cene rzedu kitu turbo... byl rownie lekki jak tona betonu... i widzialem Yarisa ze spodem od RS-a - wygladal bardzo pozytywnie...
co do znaczkow... moze ciemny fantachrom, ale nie srebrne.... aha wiec to przeciwmgielne... koncepcja diodowa na mocnych diodach w zderzaku... nie bylo by glupie...
skrzywdz go podwojna koncowka a sie dlugo do ciebie nie odezwe
no to stage 1 +/- 120KM, stage 2 +/- 130KM, turbo to stage 4 ... stage 3 - sportowe walki i wtryski 145-150KM, stage 4 - turbo - 0,6 - 0,8 bara = ok 200KM... i ci wystarczy |
Voy Poldżons Constarownia/Sunderland | 2004-12-29 18:23:02 al trza sprzedac organy zeby za to wszystko zaplacic... |
Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-12-29 18:40:41 moze nie ... albo umiec albo miec znajomosci |
MacTB S60 i CBR600 Warszawa | 2004-12-29 19:45:42 Na razie tylko teoretyzujemy Więc organów jeszcze nie muszę sprzedawać
Quattro, masz awersję do podwójnych wydechów? Miałem w Uno pojedynczą, ale strasznie wielką (jak na Uno) i teraz trochę mi nie leżą takie przysadziste rury. Elipsa 100x76 to trochę za dużo. Ewentulanie 100x50 Ale najpewniej będzie dyskretna rurka ze stali bez połysku. Ścięta pod kątem. Jeszcze mam bardzo niesprecyzowaną koncepcję w tym zakresie |
Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-12-29 20:06:34 po yarisie kolegi mam taki uraz... plaskich koncowek w ogole nie trawie... a wracajac do podwojnych to sorki ale sa one zbyt hardcorowe do tak niewielkich zmian w reszcie tylu... |