[Ładowanie] [alternator] i [reg. napięcia] - różne problemy - Strona 13

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kup taki co pasuje. A serio to rozstaw otworów do mocowania będzie miał taki sam.
  
 
Cytat:
2005-10-09 23:47:35, Grzech pisze:
Kup taki co pasuje. A serio to rozstaw otworów do mocowania będzie miał taki sam.


Ale niezawsze sięgają kable - ja np. musiałem nawiercić 2 nowe otwory z brzegu blachy elektronicznego regulatora, żeby był kawalek bliżej wiązki.
Poza tym, z elektronicznym regulatorem były same kłopoty, no cóż, może taki mi się trafił, lub taki kiepski producent , ale osobiście - wolę mechaniczny.
  
 
Cytat:
2005-10-10 00:24:08, jacek_s pisze:
Poza tym, z elektronicznym regulatorem były same kłopoty...



Mozesz dokladniej opisac jakie byly klopoty?
Bo juz nie wiem w koncu czy kupowac.
Ja mam w sklepie dostepne te z JEZPOLu. Czy one sa dobre?
  
 
Cytat:
2005-10-10 08:19:45, esp pisze:
Mozesz dokladniej opisac jakie byly klopoty? Bo juz nie wiem w koncu czy kupowac. Ja mam w sklepie dostepne te z JEZPOLu. Czy one sa dobre?


Regulator zachowywał się dziwnie - przez pewien czas od założenia wszystko byłlo ok, ale po około miesiącu kontrolka ladowania zaczęła sie w losowych momentach na chwilę zapalać.
Zdenerwowany tym faktem, oraz zaciekawiony dlaczego tak się dzieje, założyłem z powrotem mechaniczny regulator. I miganie kontrolki ustało.
Po jakimś miesiącu, ze starości już chyba, "zdechł" mechaniczny - upaliły się w nim styki, toteż na jakiś czas założyłem elektroniczny - i znów przez pewien czas kontrolka nie migała, a potem zaczęła. Tym sposobem doszedłem do wniosku, że należy oczyścić styki w mechanicznym, i wyrzucić elektroniczny.
Oczywiście reszta obwodu ładowania była sprawna.
Mój regulator elektroniczny wyprodukowala firma "Hybryd", przez pewien czas szukałem po sklepach na moim zadupiu elektronicznego reg. pod alternator 6-diodowy, właśnie z JEZPOLU, lub ERNA-6D, ale nie znalazłem takiego, więc nie wiem, czy działają one lepiej.


[edit: literówki]

[ wiadomość edytowana przez: jacek_s dnia 2005-10-10 08:57:42 ]
  
 
Używałem przez całe lata Erna 6d i 9d i nie było z nimi nigdy problemów. Zamontowałem też je w obu Ładach, bo fabryczne regulatory rzadko wyrzymywały dłużej niż parę mięsiecy.
  
 
WITAM !! mam pytanko odnośnie alternatora - czy alternator z przejściówki z 90 roku można założyć do caro '95??? wiem że różnią się szczotkotrzymaczem, ten starszy nie ma też kondensatora i regulatora na obudowie. Czy po założeniu tych elementów z nowszego urządzenia będzie to działac ?? z góry dzięki
  
 
Siema Bartholdi
Jeśli Ci to pomoże to ja widziałem odwrotną konfiguracje... altek z nowszego poldka (może Caro) w przejściowce...
ale wg mnie jesli zgadza się liczba diód w altku i w regulatorze napięcia to powinno banglać
  
 
Wydaję mi się że - inaczej jest mocowany, w starszych typach brakuje jednej "łapy"
  
 
to tylko fiatowskie miały mocowanie na szpilce. poldek miał takie samo, różnica była w ilości diodach i reg. nap. kondensator sami dokładaliśmy żeby nie zakłócało
  
 
Sorki że odkopuje stare posty ale mam problem i myślę że to alternator, mój problem polega na tym że po dłuższej jeździe i temp. ok 88 stopni zaczyna coś świszczeć (przerwami)podczas postoju!. Ten dźwięk dochodził jakby z altka czego to może być przyczyna (luźnego paska raczej nie bo by przy starcie zaczął wyć i nie miłosiernie. A ten dźwięk jest dziwny)
  
 
zdejmij pasek i odpal auto-wykluczysz lub potwierdzisz alternator
  
 
Ok zrobie tak. Ale jak wcześniej pisałem to się pojawia po dłuższym czasie jak przejedzie gdzieś ok. 40 km i jest rożgrzany. Może Łożyska są do joj??? I bije lub ociera gdzieś

[ wiadomość edytowana przez: ZbynioJ dnia 2007-02-10 21:04:48 ]

[ wiadomość edytowana przez: ZbynioJ dnia 2007-02-10 21:34:21 ]
  
 
Więc przejedź się i wtedy zdejmij pasek-np jutro możesz wpaść do nas na spota (akurat z Godętowa to się nagrzeje) i zobaczymy o co chodzi w twoim autku.
  
 
Odkopuje!!!
Ile amper ma alternator od poloneza trucka diesla? Wsadziłem takie coś pod maske i nie wiem jaka moc bo naklejka odpadła.
  
 
50A
  
 
Witam!

Krotka piłka: ile amperów ma alternator z PoldRovera?
  
 
Według Trzeciaka 65A.
  
 
Dzieki.
A myslałem ze 60A.
  
 
Muszę wymienić regulator napięcia ale nie wiem ile diodowy mam alternator. Obecny regulator to RC1/12B. Wiem, że RC2/12B był stosowany z altkiem 6d. Przypuszczam, że RC1 też. Zgadza się ?
  
 
Takiego regulatora nie ma w żadnej książce. Jaki ty masz samochód? Typ alternatora łatwiej sprawdzić po po obecności (lub nieobecności) przekaźnika lampki ładowania.