Swap audi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moj kumpel w weekend kupil sobie nowy silniczek do Audi Coupe GT 2.2 zaswistaczony... w niedlugiej przyszlosci pewnie bedziemy go wymieniac, ciesze sie bardzo, bo swapa jeszcze nigdy nie robilem, czegos sie naucze, mam nadzieje ze nie na bledach
Eh, szkoda ze to nie Quattro...
  
 
Jaka moc takiego siliniczka? Ten bolid bedzie smigal po wawie? Foty chce FOTY!
  
 
hehe Focus a chcesz z nim stanac?? z tym silniczkiem to nawet crx na v-tecu moze miec problemy
  
 
tak chce stanac obok niego i popatrzec
  
 
Teraz 136, po swapie 192 PS i 283Nm momentu...w serii, planowana wymiana turbinki na KKK 24 (1.2) albo 26 (1.8 ), ta co jest dmucha 0,8bara.
Autko jest przyglebione o chyba 40 albo 50mm, nie pamietam dokladnie, KONI-WEITEC , szybki delikatnie przyciemnione, troszke modyfikacji w srodku , troszke z audio, planowany wydech w pelni przelotowy, moze decha w digitalu... ogolnie przyjemny samochod do prowadzenia, tylko juz troszke starszawy...
Fotki moze niedlugo wstawie, Coupeta jezdzi po warszawie jak najbardziej, znaczy jezdzila, bo teraz stoi w garazu z osuszonym silnikiem gotowym do przeszczepu, zobaczymy jak bedzie w weekend z praca, moze w niedziele sie sie troszke pokombinuje...
  
 
136 to teraz miala seryjne 2,0 tak?
No zrobi sie juz konkret machina....
  
 
Prawie 2.2 literka foenf cilinder.. teraz bedzie tez 2.2 tylko odprezony i zaswistaczony
Niestety plany swapowania zostaja przesuniete z tego weekendu...z powodu pracy!!!
Moze zrobimy jakas fotorelacje ze swapu
  
 
robic i umieszczac!
  
 
czekamy...

BTW czy da sie wlozyc 2.0 16v turbo i naped na 4 kola z calibry turbo do swifta??
  
 
Cytat:
2005-02-06 11:54:31, Quattro pisze:
czekamy... BTW czy da sie wlozyc 2.0 16v turbo i naped na 4 kola z calibry turbo do swifta??



Cos mi sie zdaje ze z serii pozostanie tylko znaczek na tylnej klapie
  
 
jaki znaczek??
  
 
Wogole jaki swift?
  
 
najwyzej wyjdze z tego Escudo

to dla wtajemniczonych w Gran Turismo
  
 
W dzisiejszych czasach chyba nie ma rzeczy niemożliwych (oczywiście bez przesady...) Kwestia tylko ile jest się w stanie za to zapłacić i włożyć pracy
Ja to nie mam zbyt wybujałych wymagań Chciałbym silnik 1,6 MiVec z Mitsubishi Mirage Pojemność by mi się nie zmieniła a mocy o jakieś 70KM by przybyło... A że Hyu z Mitsu dwa bratanki to taka przekładka byłaby może nawet stosunkowo prosta w realizacji. Oczywiście z technicznego punktu widzenia bo podejrzewam że byłyby niemałe problemy ze znalezieniem tego silnika...
Zresztą i tak nie stać by mnie było na taki przeszczep I finansowo i psychicznie