Masz problem dotyczący zawieszenia , hamulców , felg , opon - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-07-21 22:34:46, danek13 pisze:
A właśnie że są, gumowe ścięte stożki z otworem w środku na ramię amortyzatora, po dwa na amortyzator. Jeden wchodzi w gniazdo amortyzatora od dołu, jeden od góry. Takie rozwiązanie było do roku 85, potem zawieszenie z tyło zostało przekonsruowane. Poszukuje tychże gumek, ewentualnie zamienników.


Może to kwestia nazewnictwa , ale to nie są odboje , tylko poduszki amotyzatora . Możesz spróbować z podobnymi od Poloneza . Nie są identyczne , ale po "obróbce" nożem da się je założyć .
  
 
Masz rację, chyba rzeczywiście te gumki źle nazwałem . Spróbuję z tymi od Poloneza wedlug Twoich zaleceń. Dzięki i pozdrawiam.
  
 
Witam
Czy w Ritmo były montowane fabrycznie dystanse na tylnych kołach ??? Nie wiem jakie to nadwozie ale chyba to nowsze ( nie znam się) z silnikiem 1.5 Lancii
  
 
Jeżeli były montowane , to na pewno nie na jednej osi , tylko na wszystkich kołach - ale tylko w najmocniejszych wersjach : 125TC i 130TC , bo już co do 105 - to mam wątpliwości .
Natomiast w aucie z silnikem 1,5 - na pewno nie jest to fabryczne rozwiązanie !
  
 
tu sie mylisz schabie... w ritmo abarth dystanse były tylko z tyłu z tego co wiem... bo wahacze przednie w abarcie były dłuzsze wiec tylko z tylu potrzebne były dystanse
  
 
Cytat:
2005-08-26 00:24:14 tadzik128 pisze:
w ritmo abarth dystanse były tylko z tyłu z tego co wiem... bo wahacze przednie w abarcie były dłuzsze wiec tylko z tylu potrzebne były dystanse



to prawda, w moim 130tc mam dystanse tylko z tyłu
  
 
Teraz ja mam problem związany z zawieszeniem : w trakcie przejazdu przez torowisko tramwajowe "stuningowała" mi się sprężyna przedniego zawieszenia - złamała się i odpadło ~1,5 zwoja . Przy okazji , jak już zdemontowałem obie kolumny - okazało się , że oba przednie amortyzatory są do d... Pomimo , że były regenerowane ~1,5 roku temu . W związku z powyższym - poszukuję 2 kompletnych kolumn ( sprężyna + amortyzator ) - w możliwie nie agonalnym stanie - od Ritma 100 , 105 , 125 lub 130 , może jeszcze od Regaty S 100 , lub Diesla . Jak ktoś ma w okolicy Krakowa - proszę o kontakt .
Przy okazji podziwiam kolegę Zooma za wytrwałość w jeździe na obciętych sprężynach . Ja bym nie dał rady ...

[ wiadomość edytowana przez: schab dnia 2005-09-12 08:03:54 ]
  
 
Cytat:
2005-09-12 08:01:03, schab pisze:
Przy okazji podziwiam kolegę Zooma za wytrwałość w jeździe na obciętych sprężynach . Ja bym nie dał rady ... [ wiadomość edytowana przez: schab dnia 2005-09-12 08:03:54 ]


Heheheh Ja dbalem o zęby i plomb nie posiadam. Takze nie ma mi co wypadac
1.5 zwoja to nic Ja uciolem z polowe Starsi ludzie mowia ze jezdzi sie jak na drewnianych taczkach
  
 
Witam. Jaka jest gorna granica ET w felgach? W sensie jakie najglebsze felgi da sie zalozyc? 38 nie bedzie ocieralo o amorek?
Pozdrawiam.
  
 
Witam!
Mam takie pytanko. Kumpel ma w regacie z tyłu oryginalny resor od diesla. Tył jest strasznie wysoki. Resor ma tylko dwa pióra, więc wujmowanie jednego nie wchodzi w gre. Natomiast przód jest przwie równo z błotnikami. Wie ktoś ile wyklepać tylny resor, żeby auto siadło około 5-6 cm??
  
 
Cytat:
2005-12-20 10:30:25, SzySzy pisze:
Witam! Mam takie pytanko. Kumpel ma w regacie z tyłu oryginalny resor od diesla. Tył jest strasznie wysoki. Resor ma tylko dwa pióra, więc wujmowanie jednego nie wchodzi w gre. Natomiast przód jest przwie równo z błotnikami. Wie ktoś ile wyklepać tylny resor, żeby auto siadło około 5-6 cm??


Coś mi tu nie gra : przednie zawieszenia Ritmo / Regata - różniło się faktycznie diesel - benzyna , małe silniki - duże . Natomiast tyły były wszystkie takie same ( poza SW - kombi ) . Może kolega ma oryginał od diesla , ale np. Jelcza ?
A poważnie - można oczywiście sklepać resor ( z tym , że nie przesadzałbym z tym 5-6 cm ) , bo włożysz do bagażnika worek ziemniaków , a teściową na tylną kanapę i auto będzie szorowało brzuchem po asfalcie !
  
 
też mam regate diesel i też ma ten tył tak jakos dziwnie wysoki. zgodze sie ze Schabem ze by moglo szorowac coś przy wiekszym obciązeniu bo jak sei naładuje caly ten wielki 500 litrowy bagaznik to tył siada grubo. Mozna by ewentualnie jakos obnizyc na tym resorze ale trzeba by wtedy usztywnic ten resor zeby nie mial takiego skoku duzego to wtedy luz chyba by był
  
 
Ja sklepalem swojego do 13cm i dolozylem jedno pioro. Z tym ze raczej nie zabieram na tyl pasazerow bo nie mam tam nawet siedzien. Autko siedzi miło
  
 
Jka chcesz to moge twojemu koledze sprzedać cały resor?
Jeśli sprawa jest jeszcze aktualna
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz