Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Grzegorz2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Västerås/Sverige | 2005-02-11 16:09:55 Dlatego zdecydowałem się wiercić dysze z boku gaźnika, skończyło się gaśnięcie po zrzuceniu biegu i na benzynie chodzi zupełnie dobrze...Mixer zawsze jest zwężką w dolocie, a gazownicy rzeczywiście zamiast coś zrobić dobrze to zatykają dolot i nic dziwnego, że pow. 3000 obr nie chce się kręcić |
krycho MEGA ŁADZIARZ Lada 2107 Warszawa | 2005-02-11 16:34:36 Grzesiu, a jak to dokładnie wygląda? Masz może fotki? |
Grzegorz2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Västerås/Sverige | 2005-02-11 16:39:44
Nie mam fotek...Zapraszam na "przegląd techniczny" na kwietniowym zlocie. Większość gazowników wie jak to wiercić Tutaj (szukaj Produkty> Dodatkowy osprzęt) masz zdjęcie takiej dyszy wkręcanej w otwór na poziomie zwężki w gaźniku. W naszych gaźnikach oczywiście dwie dysze. Dobór średnic to sprawa fachowca. [ wiadomość edytowana przez: Grzegorz2107 dnia 2005-02-11 16:42:30 ] |
mechanior ŁADZIARZ Łada 110-WAZ21102;2111 Warszawa | 2005-02-12 00:56:31
|
MikeB SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada USB,LPT,TCP,AT, ... Zaśnieżony Kaczogród | 2005-02-12 01:20:46 Wydaję mi się, że gdzieś to ktoś opisywał i ktoś tak ma
Szukajcie a znajdziecie |
Grzegorz2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Västerås/Sverige | 2005-02-12 19:37:01
Najprościej zaufać tym co to wielokrotnie robili. Kiedyś takie "wkręty" były podobno podstawowym sposobem doprowadzenia gazu do gaźnika, a jeszcze dzisiaj wszystkie nietypowe gaźniki, do których nie ma mixerów ( np. amerykańskie zabytki) są tak przerabiane . Myślę , że najistotniejsze jest, żeby gaz był dostarczany możliwie blisko największego zwężenia w przelocie. Ja się na to zdecydowałem również dlatego, że mam polonezowski gaźnik i nie było mixera , który chowałby się w puszce filtra, a ten pod puszką uniemożliwiał zamknięcie maski. Poza tym jest to rozwiązanie nie pogarszające osiągów na benzynie. Dolot jest zaburzony jedynie przez niewielkie dysze . Z klasycznym mixerem często osiągi na benzynie są gorsze niż na gazie... |