SZARPIE PRZY RUSZANIU

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dawno nie było autorskiego wątku

Jak w temacie. Ze startu zatrzymanego(swiatała) przy nagrzanym silniku (po 100km szybkiej jazdy)auto szarpie.
Ostatnio z szarpania zatrzymało sie praktycznie w miejscu a nie bardzo jest jak przegazowac bo to automat
I teraz nie wiem czy to kwestia dostarczania paliwa/gazu czy elektryki.
Przypominam: ostatnio wymieniłem cewke na VW-owską
  
 
I co brak koncepcji panowie???
  
 
Cytat:
2005-10-18 17:40:06, mibhell pisze:
I co brak koncepcji panowie???


może i koncepcja jest ale zbyt wiele możliwości... pzdr
  
 
heheheh gdyby tych mozliwosci tyle nie było to bym nie pytał)
  
 
Cytat:
2005-10-15 21:47:17, mibhell pisze:
Dawno nie było autorskiego wątku Jak w temacie. Ze startu zatrzymanego(swiatała) przy nagrzanym silniku (po 100km szybkiej jazdy)auto szarpie. Ostatnio z szarpania zatrzymało sie praktycznie w miejscu a nie bardzo jest jak przegazowac bo to automat I teraz nie wiem czy to kwestia dostarczania paliwa/gazu czy elektryki. Przypominam: ostatnio wymieniłem cewke na VW-owską

właśnie wróciłem s traski i mam taki sam problem zobaczymy co bedzie rano
  
 
Cytat:
2005-10-15 21:47:17, mibhell pisze:
Dawno nie było autorskiego wątku Jak w temacie. Ze startu zatrzymanego(swiatała) przy nagrzanym silniku (po 100km szybkiej jazdy)auto szarpie. Ostatnio z szarpania zatrzymało sie praktycznie w miejscu a nie bardzo jest jak przegazowac bo to automat I teraz nie wiem czy to kwestia dostarczania paliwa/gazu czy elektryki. Przypominam: ostatnio wymieniłem cewke na VW-owską



Na początek brak iskry (jak byś jeszcze napisał jaka fura, to byłoby łatwiej).

pozdr
Mariusz
  
 
A TERAZ WSZYSTKO BYŁO W PORZĄDKU
  
 
Cytat:
2005-10-19 08:12:57, mariusz_nie_827 pisze:
(jak byś jeszcze napisał jaka fura, to byłoby łatwiej). pozdr Mariusz


ma przeciez napisane pod zdjęciem...
  
 
Cytat:
2005-10-19 10:25:12, Jeztom pisze:
ma przeciez napisane pod zdjęciem...



ups...

No więc musisz sprawdzić przewody (czy w nocy nie świecą),
cewkę (to co że nowa) i świece.
Jeżeli masz rozdzielacz WN to sprawdź kopułkę i palec.

pozdr
Mariusz
  
 
Cytat:

I teraz nie wiem czy to kwestia dostarczania paliwa/gazu czy elektryki


a kiedy wymieniałeś filtr gazu?
  
 
Auto podpisane wiec nie pisze
Swiece sa nowe, palec tez wyglada jak nowy.. kable oblukam, obsrana cewka moze siac.. filtr gazu jest od załozenia czyli od maja...
btw to w lanosie mam gaz i od 3 lat jezdze na tym samym filtrze
  
 
Cytat:
2005-10-19 12:21:31, mibhell pisze:
btw to w lanosie mam gaz i od 3 lat jezdze na tym samym filtrze


mój ojciec tez długo jeździł na filtrze gazu i nic sie nie działo, a w drugim aucie jeździł około roku i przy większym obciążeniu(TRUCK) zaczął mu szarpać, wymienił ten filtr i jest ok, myślał najpierw że przewody może świecą ale nie, później że mieszanka za uboga, ale też nie dopiero rzutem na taśme wymienił ten filtr i jest ok. pzdr

PS: Mibhell, ja sobie "gdybam" poprostu...
  
 
Podjechałm do gazu szybka i tresciwa diagnoza:
Za uboga mieszanka na niskich.. tia błache a potrafi rozstroic!
BTW to nie ma ktoś moze programu na PC do diagnozowania/serwisowania gazu?Instalka na sterowniku BINGO
A przy okazji to jak jest z tymi bosch-owskimi programami do testowania BMW?Jest to ogólno dostepne czy zakonspirowane?
Cos to testu poza upolowaniem pinów i oczywicie kompem jest potrzebne?
  
 
Mój kumpel miał takie szarpanie przy ruszaniu w 740 E32, ale potem się normowało i jechał bez problemu, tylko na "jedynce" się to działo, no i okazał się do wymiany sterownik z automatycznej skrzyni!
  
 
moim zdaniem to świece, któraś ze świec padła i nie daje iskry. miałem to samo problem pojawiał się przy ruszaniu a po pewnym czasie nawet jak chciałem mocniej przydusić. pojechałem na komputer i wyszły świece. po wymianie problem zniknął

pozdro
  
 
A mnie takie coś zaczęło się dziać w sobotę wieczorem. przy ruszaniu samochodem tak napieprz...., że myślałem, że to już jego koniec. Potem kiedy osiągnął już odpowiednią temp wszystko wracało do normy. I tak, świece wymieniłem około 5000km, przewody 15000km, silnik krokowy w tamtym tygodniu (nowy). Więc żadnych pomysłów co to mogło być. Wczoraj uzupełniałem płyn w spryskiwaczach i "niechcący" zauważyłem, że odma z silnika spadła... Założyłem więc ją na swoje miejsce i wszystko wróciło do normy. Już nie szarpie.