Jakie objawy uszk. czujnika położenia wału korbowego(Halla)? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kurcze ciekawe rzeczy Panowie piszecie. Musze popatrzec na ten elektrozawor, bo zawsze sie zastanawialem co to i po co to
  
 
A jak jeszcze zauważycie, że w jednej książce jest inaczej, a w innej inaczej podłączony pochłaniacz do kolektora to już wszystko hehehe będziecie wiedzieli. Też się zastanawiałem jak w końcu ma być - wg jednej zaworek jest pomiędzy kolektorem a pochłaniaczem, wg drugiej między pochłaniaczem a zbiornikiem paliwa. Nie pamiętam teraz jak ja mam.... chyba ten pierwszy wariant....
Ciekawi mnie jednak, czy w jakikolwiek sposób może to wpływać na pracę silnika... ?

Pozdrawiam wszystkich dociekliwych
  
 
Tomcat - w okolicy koła zamachowego.
  
 
Mam pytanko do kolegów..
W moim 1.6 8V EFI sa podobne objawy mulenia, bylem u mechanika sprawdzić ciśnienie w cylindrach (jest w granicach 9,5-10,5), z olejem dwakroć wyżej. Ale zapłon mam na wolnych obrotach w okolicach 20 przed GNP i nie wiem czy to może być spowodowane właśnie czujnikiem położenia wału korbowego (wg instrukcji powinien mieć 200- 450 OHM a ma 370)