Kupię części - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam prawe drzwi,i maske jak cie interesuje to cośby sie znalazło też z innych części,jak coś to pisz,tomi0705@wp.pl,
  
 
Cytat:
2005-03-05 00:22:55, Wujek-Kajtek pisze:
Może pomyśl nad LPG Pzdr




Kajtek ja Cie blagam nie bluznij



Lepiej niech sprzeda tens ilnik a wsadzi 50 KM silniczek. A nie gaz mu. Cholera kupie sobie ferrari bede nazekal,ze duzo pali wiec zaloze sobie gaz!
ech rece opadaja
  
 
Ehh...Satiz LPG zawsze można wymontować jak sie nie podobie.
A naprawde obniża koszty eksploatacji, więc jak komuś na tym zależy, to będzie zadowolony.
Poza tym to jest tylko luźna propozycja
Aha...jeśli w 70hp jest gaźnik dwugardzielowy, to można zamontować jednogardzielówke i będzie palić mniej.
To też rozwiązanie
Pzdr
  
 
chwila, chwila, muszę coś ustalić, panowie, hp70 i mk2 to jest tosamo? miał mi to ktoś wytłumaczyć... dziadek mój coś mówił o zamianie skrzyni biegów na 5-cio biegową, kupił oryginalny gaźnik od fiata- czy bedzie to miało wpływ żeby mniej palił, poza tym mam wieksze opony, bezdętkowe, słyszałam, że wielkość opon też ma wpływ- ale nie wiem czy to prawda..

Satiz, a co to jest 50 KM silnik?

Tomek-Bieron dzięki za informację, będę pamiętać, wiem, że moja mama znalazła jakiegoś fiata na części, ale nie wiem jescze co z niego zakupi. Jak będę coś potrzebować to się odezwę

Wujek- Kajtek LPG myślałam o tym, ale to jest kolejna inwestycja, na którą nie mam w tej chwili kasy-a minimum założenie to chyba 1000 jak nie więcej- nie orientuję się...


Pozdrawiam
  
 
MK1, MK2, MK3 to kolejne generacje fiata 127. MK1 mialy silniki 900 i na tym sie zakonczylo. Potem powstal fiat 127 mk2 1050 50 HP.
... i dalej bylo tak....
....zrobili 1050 50 HP(cyferka przed HP mowi o koniach mechanicznych), fajny silnik i dosyc dynamiczny. Potem ten silnik zostal usprawniony, gaznik 2-gardzielowy, inne tloki, wiekszy zawor ssacy, inny walek rozrzadu, i dzieki temu zyskal 70 HP (70 konikow). Bardzo fajny silnik. I jesli Twoja 127 jet oryginalna to masz wlasnie taki silnik o mocy 70 konikow (ktory przez wielu jest poszukiwany).
Zmiana skrzyni na 5-biegowa nie jest taka prosta, bo trzeba przerabiac podluznice.
Masz bardzo fajna wersje fiata 127, i ja na Twoim miejscu bym tego nie zmienial. Naprawilbym tylko to co gnoje popsuli i jezdzil dalej. Takich 127 malo zostalo


Gigi
  
 
jak ten stary gaznik pasowal by do silnika 1300 to bym go lyknoł chętnie...
  
 
Cytat:
2005-03-06 23:05:33, Gigi127 pisze:
MK1, MK2, MK3 to kolejne generacje fiata 127. MK1 mialy silniki 900 i na tym sie zakonczylo. Potem powstal fiat 127 mk2 1050 50 HP. ... i dalej bylo tak.... ....zrobili 1050 50 HP(cyferka przed HP mowi o koniach mechanicznych), fajny silnik i dosyc dynamiczny. Potem ten silnik zostal usprawniony, gaznik 2-gardzielowy, inne tloki, wiekszy zawor ssacy, inny walek rozrzadu, i dzieki temu zyskal 70 HP (70 konikow). Bardzo fajny silnik. I jesli Twoja 127 jet oryginalna to masz wlasnie taki silnik o mocy 70 konikow (ktory przez wielu jest poszukiwany). Zmiana skrzyni na 5-biegowa nie jest taka prosta, bo trzeba przerabiac podluznice. Masz bardzo fajna wersje fiata 127, i ja na Twoim miejscu bym tego nie zmienial. Naprawilbym tylko to co gnoje popsuli i jezdzil dalej. Takich 127 malo zostalo Gigi



To traci perwersja

Witam Kolezanke i szczerze wspolczuje tego,co stalo sie z autkiem...

Jezeli braknie czesci w klubowych szeregach,polecam strone KLIKNIJ TUTAJ!!!

maja rozbudowana wyszukiwarke czesci i na pewno znajdziesz tam potrzebne elementy.

Ja niestety posiadam model MK I,czyli najstarsze 127,wiec maska i inne graty nie pasuja do Twojego

Blotniki-nowe sa w Warszawie w firmie BHMD Tutaj tez kliknij

Powodzenia!!!
  
 
Jeśli chodzi o obniżenie kosztów, to są 2 rozwiązania:

LPG: jeśli jeździsz dość sporo, to zwróci się mniej więcej po 4000 kilometrów, spadek osiągów będzie stosunkowo niewielki, troszke zmniejszy się bagażnik.

Gaźnik jednogardzielowy: to raczej jeśli jeździsz mniej, spadek osiągów będzie spory, zużycie paliwa powinno spaść o jakieś 2-3 litry na 100 kilometrów.

Skrzynia 5 biegowa: Jeśli jeździsz głównie po mieście, to nie ma najmniejszego sensu, bo i tak nie skorzystasz z piątego biegu, a dużo roboty z tym i szkoda oryginalności tego autka.

Pozdrawiam
  
 
Znalazłem dziś w gazecie ogłoszenie że ktoś ma części i to wszystkie doo fiata 127 , nie wiem czy nowe , czy uzywane i ten ktoś pochodzi z Gniewoszowa ( sprawdziłem w atlasie samochodowym - to chyba koło Płocka w lubelskim)
Podaję trść ogłoszenia:
Fiat 127p:wszystkie części , od 10 zł. Gniewoszów tel.
0697-719-088

by by
  
 
oj kajtek chyba nie jeżdziłeś mz piątką po mieście,często sie zapina ją bo jest bardzo krótka,(różnica obroto między 4 a 5tką to tylko ok 500 obr/min),ale faktycznie wymiana gaźnika by pomogła troche,co do szerokości opon to ja jeżdze w lecie na 175/50 i nie zauważyłem różnicy w spalaniu,powodzenia i pozdrawiam
  
 
No Tomku, skoro taka mała różnica obrotów jest między 4, a 5, to czy jest sens rzeźbić, żeby założyć "piątke"?
Lepiej się tym gaźnikiem zająć
Ewentualnie jeszcze głowice od zwykłego 1050 założyć i wtedy będzie palić w normie
A co piąteczki, to właśnie się przerzuciłem z piątki na czwórkę i często próbuje wrzucić piąteczke
Ale nie chce zmieniać, bo kant ma być oryginalny
Te stare autka to miały pięknie krótkie skrzynie
Pzdr