Masz problem dotyczący silnika - pytaj :

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mialbym pytanie gdzie sa w ritmo numery silnika... I czy tez macie 7mio cyfrowe? Jak by ktos z was mial ksiazke to tam pewnie pisze albo sa takies rysunki...

Dziekowa z gory za pomoc.
  
 
Też mam 7 cyfrowy numer.
Co do lokalizacji to też miałem problem ze znalezieniem ale udało sie.Powinien być gdzieś tu co zaznaczyłem, więc tu szukaj.


Powodzenia
  
 
hehe.. cos Grzesiowy nie wyszlo ze wstawieniem obrazka
ale powiem tak. .numery u mnie sa od przodu silnika na boku od strony kierowcy.. gdzies pod ukladem wtryskiwaczy.. ale nie wiem gdzie sa w innych silnikach.. jak bardzo zalezy to moge foto zrobic i pokazac gdzie..tylko zeby tu foto wstawic to stronke trza miec.. a ja nie mam wlasnej.. nie chcialo sie nigdy robic dosc mam firmowej.. zreszta tam ostatnie foto powiesilem..
  
 
Spoko foto wysłałem na priv
  
 
Już była o tym rozmowa ale niczego z tamtego postu się nie dowiedziałem.. chodzi o NUMERY SILNIKA!!!!! Pilnie potrzebuje znaleźć numery mojego silnika.. ale jak szukałem to nigdzie ich nie było.. JAK KTOŚ WIE GDZIE MOGĄ BYĆ TE NUMERY TO PROSZĘ O INFO.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A NAJLEPIEJ JAK KTOŚ MOŻE TO FOTKE Z ZAZNACZONYM MIEJSCEM!!!! DZIĘKI!!!!!!!!!!
  
 
nie mam fotki silnika jak ty masz to wrzuć a ja ci pokaze gdzie są numery
  
 
Już zoomowi wysąłem fote silnika to i tobie wyśle wejdz na link
http://213.184.24.171/clubritmo/
tam na stronie są dwie fotki, nie jest to super dokładne ale w tym zaznaczonym rejonie jest numer silnika, gdzieś tam, ja kiedys znalazłęm, a jk ostatnio szukałem tydz temu to znów mi to godzine zajeło
Mogli by to lepiej pomyśleć.
Tam jest też instrukcja w pdf, co prawda do seat ritmo ale to to samo i powinno być narysowane gdzie numer jest, a zjmuje 1.8mb chyba i jest do starego modelu, ale na stronie 6 w miejscu D masz numery silnika.
Niewiem czy mi sie uda tam wgrać ale jak coś to pdf juz tam jest a foty na maila posłałem
  
 
Już zoomowi wysąłem fote silnika to i tobie wyśle wejdz na link
http://213.184.24.171/clubritmo/
tam na stronie są dwie fotki, nie jest to super dokładne ale w tym zaznaczonym rejonie jest numer silnika, gdzieś tam, ja kiedys znalazłęm, a jk ostatnio szukałem tydz temu to znów mi to godzine zajeło
Mogli by to lepiej pomyśleć.
Tam jest też instrukcja w pdf, co prawda do seat ritmo ale to to samo i powinno być narysowane gdzie numer jest, a zjmuje 1.8mb chyba i jest do starego modelu, ale na stronie 6 w miejscu D masz numery silnika.
Niewiem czy mi sie uda tam wgrać ale jak coś to pdf juz tam jest a foty na maila posłałem.
  
 
hehe.. no u mnhie tez sa mniejwięcej w tym miejscu.. choć chyba bardziej na wierzchu.. ale widze ze to zalezy od wersji silnika.. (ja mam na wtrysku) .. foto wstawie wieczorkiem jakby byla jeszcze taka potrzeba.. a Igroku.. wywal ten duplikat swojego postu
  
 
Mirbie: (Zapomniałem sie zalogować ) Dzięki wszystkim... Już znalazłem.. ale naprawde są CIĘŻKIE DO ODCZYTANIA.. (u mnie)
 
 
Wiec szykuje sie swap w autku. Jaki silnik byscie mi polecili? Wiadomo ze najmocniejszy i najszybszy, ale z wlozeniem takiego wymiatacza wiaze sie przerobka zawieszenia, hamulców inna skrzynia itd. Wiec mialbym pytanie do posiadaczy 1.5 czy on daje rade, gdyz za 500zł jest takowy do sprzedania. I czy cena jest warta swieczki? Jeszcze jedno pytanie dotyczace silnika, gaznik czy wtrysk? Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

Pozdrawiam.
  
 
moim zdaniem jak miałeś 1.3 to nie będziesz musiał zmieniać nic jak wsadzisz 1.5,jak byś wsadzał 2.0 to wtedy byś musiał zmienić zawieszenie bo by nie wytrzymało,a przy 1.5 bezproblemu da radę,a co do gaźnika czy wtrysku ja bym wybrał gaźnik łatwiejszy do naprawy i tańszy jak coś pujdzie,a z wtryskiem to już większe wydatki i trzeba się znać ale to moie zdanie na ten temat ,zrobisz jak będziesz chciał
  
 
z tym zegaznik jest według mnie bardziej obsługowy, w poldku na wtrysku nic nie robiłem w zasadzie a tu gaznik sie brudzi pływak topi, ruznie, no ale wszystko mozna samemu, to fakt.
No ale wtrysk ujmuje mocy bo katalizatorek siedzi a gażnik nie a masz gaz założony? jak tak to zostan przy gażniku bo bedziesz musiał jeszcze to zrobić, parownik itp.
  
 
gazu nie mam. Ale czy z 1.3 na 1.5 bedzie jakas roznica? W sensie zebym cos poczul ze sie lepiej zbiera? Teoretycznie tak, ale czy praktycznie?
  
 
no na pewno 1.5 większa moc,więcej kucyków,w swoim 1.3 miałeś 1 wałek , bo w 1.5 już chyba są 2 wałki,tak mi się wydaje
  
 
E chyba nie. w 1.6 sa 2 Bo to juz abartowski silniczek (105TC) No ale z 68 na 75 to juz jest cos Tymbardziej ze juz moj troszke skatowany bo ssie olejek
  
 
ja sobie tak myśle ze rużnica bedzie, zalezy ile tych koni w tym silniku już poumierało ktury masz i ile w tym co chcesz kupic

A2 wałki to już były ale w tym 1.6 i chyba w wersji mocniejszej 1.5 czyli 83 konie i 90 ale to na wtrysku. Pewienm niejestem

zamały mam staż w tym temacie
  
 
Ja mam 1.5 na wtrysku... w sumie to ja go nie regulowalem i po prostu sie kulam.. co do przyspieszen to moge powiedzec jedno.. nie ruszam ze swiatel ostatni.. a na gorszych oponach na lekko mokrym asfalcie mieli sam z siebie.. zwlaszcza jak sie spieszy.. zreszta moj tata zawsze z piskiem ryskiem rusza...
  
 
to ja wam wszystkim i tak zazdroszczę bo mam tylko 1.1
  
 
ja mm 1.5 gaznik, wiem powtazam sie, i jeśli mam byc szczery to zadnych starań do piskania na przy ruszaniu nie przykąłdam, a za każdym razem mi wystarczą, ze świateł ruszam pierwszy mim o ze w 4 są dłuższe przełożenia no ale zawsze sie znajdzie ktoś lepszy. Pozatym dużo zależy od kierowcy. Gorzej jak jest zajawka i cie ktos wyj...ie no le to zadkość. Brak 5 mi doskwiera bo jak sie już rozpedze to pzy 8 mnie biorą, niemam potem na co przeżucić i strach tak żyłowac bo zawieszenie moze odpaść