Koncowka wydechu - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zdaje sobie sprawe ze ta koncowka to moze byc gniot, ale nawet gdyby po zimie zezarla by ja rdza to zakup drugiej za 26 zl nie nadwyrezy mojej kieszeni za bardzo...
  
 
ja juz z koncowki zrezygnowalem... Dzis gdy autko bylo na podnosniku (zmiana opon) poptrzylem jak to tam jest... orginalna koncowka jest bardzo zgieta w dol, bo inaczej znalazla by sie za zderzakiem... Od koncowego tlumika nie ma nawet milimetra prostej na ktorej moglbym zalozyc koncowke... A nawet gdyby sie znalazlo to musialbym robic pewne modyfikacje w zderzaku... Wiec jesli bym chcial koniecznie miec ladna koncowke to albo musialbym wycinac zderzak, albo przerabia caly koncowy uklad (a ten jest nowy), wiec rezygnuje moze kiedys cos wymysle, jak bede mial wiecej kasy
  
 
No to teraz Ci powiem jakie jest moje zdanie skoro zrezygnowałeś
Dobrze zrobiłeś, dla mnie końcówki na seryjny wydech są raczej bez sensu. Oczywiście jak ktoś ma ochotę to pewnie, że może zakładać, ale w tego typu aucie jak Twoje to albo seria albo sportowy wydech.
Bez półsrodków
Takie moje zdanie
Pozdr!
PS: oczywiście jakbyś założył to bym Cie nie wyśmiał czy nic takiego, dlatego się wcześniej nie odzywałem, żeby nie mieszać, bo o gustach jak wiadomo się nie dyskutuje, a końcówka to jest właśnie kwestia: albo się komuś podoba albo nie i już
  
 
wiadomo ze nie wszystkim sie wszystko podoba. Seryjny wydech mi sie nie podoba, na caly sportowy tlumik mnie nie stac wiec chcialem wybrac polsrodek czyli koncowke jakas ladna
Ale znowu do sportowego wydechu ciut za malo mocy mam...
  
 
Cytat:
2005-03-24 19:42:30, Focus86 pisze:
Ale znowu do sportowego wydechu ciut za malo mocy mam...



Może nie mocy, ale pojemności silnika, żeby ten sportowy wydech ładnie brzmiał
 
 
Norbert, tu się z Tobą nie zgodzę.
Pojemność nie determinuje dźwięku silnika...
Wystarczy podać przykład: chociażby Maluchy z silnikami 900, 1000cm3, te silniki nie muszą być dłubane, żeby konkretnie brzmieć... A żeby nie iść w ekstremizm to wystarczy zwykłe CC, albo SC 900, 1100, te auta też będą dobywały konkretne dźwięki z wydechu, mimo, że mają małą pojemność...
Przykłady można mnożyć.
  
 
no niby tak, ale mi dzwiek kojarzy sie z moca ktorej nie posiadam za duzo
  
 
No jasne, że tak, chciałem tylko sprostować wypowiedź N.
Focus, Twój samochód powinien zostać w całkowitej serii, plus ewentulanie ładne felgi kiedyś. Przerabianie go może mu zaszkodzić. Chyba, że zrobisz to full profi, ale na to trzeba kasy.
A końcówka wydechu wygląda moim zdaniem w tego typu aucie po prostu śmiesznie. Wolę mieć seryjną rurkę niż coś co udaje wydech.
  
 
Wiesz M. do każdego samochodu można "ryczący" wydech założyć, tylko jak to będzie brzmiało tragicznie. Moim zdaniem do samochodów poniżej 1.2L nie powinno się zakładać takich wydechów bo poprostu źle brzmią - o to chodziło w mojej wypowiedzi
 
 
moze nie ponizej pewnej pojemnosci silnika (wyobraz sobie punto z silnikiem 1,2 o mocy 60 koni) z takim sportowym wydechem... Moim skromnym zdaniem taki wydech pasuje do autko o mocy w okolicach 100 kucy i wyzej Jest dzwiek i jest moc
Co do mojego autka, to oprocz felg chcialbym jeszcze orginalna lotke na tyl ze 106 s16, jest taka fajna, mala, delikatna
  
 
Źle brzmią w silinikach poniżej 1.2 l... hmmm... Napisz to na forum F&F...
Zacząć trzeba od tego po co jest taki wydech...
Wydech zwykle jest integralną częścią głębszego tuningu auta i nie ma tu do rzeczy pojemność silnika. Wyobraź sobie wydłubanego Malucha z silnikiem np 900 z seryjnym wydechem od CC... raczej śmieszne.
Temat jest rozległy i nie ma co polemizować i uogólniać.
A Ty N. moim zdaniem za bardzo uogólniasz nie mając na obronę swoich argumentów potwierdzenia w postaci jakiegokolwiek doświadczenia z tej dziedziny.
Znów bez obrazy, ale jestem z lekka wkurzony i jadę co myślę...



[ wiadomość edytowana przez: MacTB dnia 2005-03-25 19:38:24 ]
  
 
Cytat:
2005-03-25 18:14:48, MacTB pisze:
Źle brzmią w silinikach poniżej 1.2 l... hmmm... Napisz to na forum F&F... Zacząć trzeba od tego po co jest taki wydech... Wydech zwykle jest integralną częścią głębszego tuningu auta i nie ma tu do rzeczy pojemność silnika. Wyobraź sobie wydłubanego Malucha z silnikiem np 900 z seryjnym wydechem od CC... raczej śmieszne. Temat jest rozległy i nie ma co polemizować i uogólniać. A Ty N. moim zdaniem za bardzo uogólniasz nie mając na obronę swoich argumentów potwierdzenia w postaci jakiegokolwiek doświadczenia z tej dziedziny. Znów bez obrazy, ale jestem z lekka wkurzony i jadę co myślę...



powiedz to konkretnie Zolt4rowi i jego Malarii 1,2MPI - ta to spiewa... zreszta mialem starego KM w ibizie (1,2) i tez powarkiwal milo...