Reset kompa w Cari

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koledzy czy aby zresetować kompa w Cari E 3S-FE wystarczy zdjąć kleme????

Dzięki i pozdrawiam.
  
 
kiedys jakiś mechanik mi tłumaczył że tak
ale ja mówie o 4A-FE jak jest u ciebieniestety nie wiem
  
 
Wydaje mi się że chyba tylko klema ale nie jestem pewien.
  
 
chyba troszke nie jasno napisałem tak czyli że wystarczy zdjąc klemy (ale na jakis okreslony czas)
  
 
Cytat:
2005-03-08 18:31:20, Kafi pisze:
Koledzy czy aby zresetować kompa w Cari E 3S-FE wystarczy zdjąć kleme????



Tak, na kilka minut.
Pozdro.
  
 
Cytat:
2005-03-08 23:21:39, Perzan pisze:
Tak, na kilka minut. Pozdro.



Albo na dwie minuty bezpiecznik EFI (siedzi w skrzynce kolo chlodnicy pod maska). Wtedy sie nie resetuje radio ani zegarek...
  
 
Oki Dzięki Perzan!!
  
 
Zdjąć klemy ale pamiętając by jako pierwszą zdjąć/odłączyć - dopiero potem + na co najmniej 5min.Następnie podłączać w odwrotnej kolejności.Uruchomić silnik BEZ NACISKANIA GAZU poczekać na adaptację wszystkich urządzen czyli do zagrzania /wlaczenia wentylatora w trakcie adaptacji NIE NACISKAĆ GAZU.Zresetują się tylko te błędy które nie występują cylkicznie tzn nie są wynikiem jakiejś poważnej usterki
  
 
GoldCorolla do zaprogramowania i adaptacji to z tego co wiem wystarczy kilka sekund to nie jest 286.
  
 
Cytat:
2005-03-09 22:08:32, Kafi pisze:
GoldCorolla do zaprogramowania i adaptacji to z tego co wiem wystarczy kilka sekund to nie jest 286.



Hola, hola... w kilka sekund nie podasz komputrowi wszystkich możliwych rzeczywistych warunków pracy. Trochę to musi potrwać zanim zrobi sobie korekty względem defaultów.
Ale w przeciwieństwie do GoldCorolla, odpalam sprzęt, minuta jałowego dla oleju i jazda w trasę. Nie jakieś tam grzanie na postoju, bo wtedy komp nie ma się czego uczyć. Dba tylko o to żeby silnik nie zgasł.
Komp ma się nauczyć rzeczywistych warunków pracy, czyli jak silnik przyspiesza, jak pracuje pod różnymi obciążeniami itd. Samo grzanie nic nie da.
Pogrzebcie po forum. Kiedyś tu chyba Pin555 napisał ładny kawałek tekstu n/t mechanizmu autoadaptacji elektroniki pokładowej po resecie.
Pozdro.
  
 
Perzan wiem o tym ale to nie jest 15-20min. bo tyle potrzeba do pełnego nagrzania gdy na jałowym śmiga.

Pozdro.
  
 
Polecam ten link
  
 
Cytat:
2005-03-10 17:30:02, Kafi pisze:
Perzan wiem o tym ale to nie jest 15-20min. bo tyle potrzeba do pełnego nagrzania gdy na jałowym śmiga. Pozdro.


Piszę tylko to co dowiedziałem się w serwisie Forda i Vw a nie uważam te serwisy za niekompetentne,to o czym piszesz to szkoła Opla na stronach Autocentrum w kąciku Opla właśnie takie sposoby się propaguje Nie twierdzę że sposób który opisałem jest jedyny i słuszny ale ale nie wydaje mi się żeby po zresetowaniu kompa gaz w podłogę był dobrym sposobem na nauczenie elektroniki właściwego działania,ale mogę się mylić
  
 
Cytat:
2005-03-13 21:44:53, GoldCorolla pisze:
Nie twierdzę że sposób który opisałem jest jedyny i słuszny ale ale nie wydaje mi się żeby po zresetowaniu kompa gaz w podłogę był dobrym sposobem na nauczenie elektroniki właściwego działania,ale mogę się mylić



A widzisz za to Pegeot i Renault no i Citroen tak właśnie zaleca 10sek.pracy silnika na jałowym po resecie i pedał w podłogę i na traskę inaczej będzie lipa tak zaleca ASO.

Pozdro.
  
 
peugeot, renault, citroen, ford, volksvagen.............no taaaak, ale co mówią w serwisie toyoty?
  
 
Cytat:
2005-03-15 21:44:51, jasarna pisze:
peugeot, renault, citroen, ford, volksvagen.............no taaaak, ale co mówią w serwisie toyoty?



Pewnie nie wiedzą o co chodzi

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-03-16 00:05:52, MisiekII pisze:
Pewnie nie wiedzą o co chodzi



Zapewne!
  
 
Cytat:
2005-03-14 17:12:02, Kafi pisze:
A widzisz za to Pegeot i Renault no i Citroen tak właśnie zaleca 10sek.pracy silnika na jałowym po resecie i pedał w podłogę i na traskę inaczej będzie lipa tak zaleca ASO. Pozdro.



Dla odmiany fiat zalecal odczekac na wolnych obrotach do dwoch wlaczen termowentylatora.
  
 
Cytat:
2005-03-19 00:35:30, pin555 pisze:
Dla odmiany fiat zalecal odczekac na wolnych obrotach do dwoch wlaczen termowentylatora.



No to w przypadku Tojki to trzebaby ją wywieźć na saharę zeby wiatrak sie załączył w ciągu jakiegoś rozsądnego czasu....
Pozdrawiam projektanów