[foto] GEG1 + GEG2 obiecane foto + bonus

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
oto obiecane fotki:
dla tych wszystkich ktorzy nie mogli sie doczekac GEG1 - wytarty jeans




GEG2:







i teraz maly bonus swiateczna niespodzianka
  
 
Śliczności...ale m,i sie nie podoba "wytarty jeans" - jednolity kolor byłby milszy - chyba ze w realu wyglada fajniej

druhgha rzecz to obtorek z sc w tym czerwonym...pasuje jak pięść do oka...
  
 
widze ze jest tam sobie turbo ...

ale co to za pompa hamulcowa ?
  
 
Cytat:
2005-03-25 20:24:14, dooh pisze:
Śliczności...ale m,i sie nie podoba "wytarty jeans" - jednolity kolor byłby milszy - chyba ze w realu wyglada fajniej druhgha rzecz to obtorek z sc w tym czerwonym...pasuje jak pięść do oka...



czyli idealnie?? nie no zajefajne te autka ale ten wytarty jeans to jest taki niejednolity na boku czy po prostu się tak światło odbija??
  
 
No turbo prezentuje sie okazale, trza by jakiś motion-pikczer przedstwaić bo pewnie nie tylko ja jestem ciekaw jak to sie zbiera . No chyba, że hamownie odwiedzi(ł)?
A ta pompa hamulcowa to nie jest zwykła od klasyka - jednoobwodowy układ .
  
 
Cytat:
2005-03-25 21:02:40, Race_D pisze:
No turbo prezentuje sie okazale, trza by jakiś motion-pikczer przedstwaić bo pewnie nie tylko ja jestem ciekaw jak to sie zbiera .


Nie tylko
Ładne sa obydwa ale zamiast obrotka z seja pojawi sie niedlugo cos bardziej pasujacego prawda
  
 
Piekne auta... szkoda ze nie mam funduszy na restauracje czegokolwiek... tyle aut umiera pod blokami, dobrze ze ktos jeszcze sie o nie troszczy... SZACUNEK

Podro
Lapek
  
 
No obrotek tu "delikatnie" nie pasuje, ale interesuje mnie zasilanie benzynowe - czy tam gdzie mixer od LPG znajduje sie również jakiś zwykły podciśnieniowy gaźnik Ponadto widzę, że przewód od podciśnienia idący do serva ma odejście w strone kabiny, ale nie widze wakuometra we wnętrzu .
  
 
Ładnie Piotrek nie chciałeś się przyznać że to turbo jednak Ciekaw jestem jak to teraz śmiga, napisz coś więcej o całej instalacji ... A i jeszcze jadna sprawa, co z wydechem, został seryjny ??


[ wiadomość edytowana przez: drag-on dnia 2005-03-25 21:58:56 ]
  
 
GEG1 bardziej mi sie podoba, GEG2 za bardzo "cukierkowy"
  
 
GEGJEDEN ŻONCI!!!
Geg2 od początku dla mnie zbyt cukieraśny był, ale chętnie zobacze jak to śmiga
Aha...obrotek od seja WON !!!
Pozdrawiam

Aha...zapomniałem....makabrycznie mi się nie podoba spasowanie i powyginane blachy w różowym.
Ale jeansik piękny


[ wiadomość edytowana przez: Wujek-Kajtek dnia 2005-03-25 22:52:34 ]
  
 
wielki plus za silniczek ale, pare minusow trza dac
-pognieciony ten czerwony jest strasznie [ tramwaj look ]
- minus za nie pomalowanie komory silnika
-pomaluj ze chlopie tego niebeiskiego jak bialy czlowiek i bedzie ideal.

piekne sa - ale wymiencie sie zderzakami z tylu jeszcze
no i panie wrazenie z jazdy? czy brat teraz daje rade twojemu 2.0 :>?
  
 
sprawy wygladowo obrotkowo tjuninkowych komentowal nie bede
pasowanie blach wyglada tak ze po seksie z zukiem ciezko mi bylo to wycignac a pozatym mialem juz tego serdecznie dosc:d
pompa jest oryginalna tak jak przystalo 69rok i sprawuje sie wysmienicie w polaczeniu z hamplami z lady.
co do turbo:
turbina volvo v70 2.4(benzyna) cisnienie doladowania 0.2 bara
zasilanie:
gaznik fiatowski (najlepsiejszy)
paliwo alternatywne(tesz dziala)
krotki opis jak to dziala
turbo zasysa mieszanke z gaznika i spreza do silnika .
wrazenia z jazdy:
przed: dziura do 3500-4000 i potem power
po: silnika duzo bardziej elastyczniejszy ciegnia na kazdym biegu praktycznie od 0 auto stalo sie (lekkie) nie ma turbo dziury ani mega powera poprostu auto jest bardzo elastyczne i ladnie sie zbiera(duzo lepiej niz bez turbo). nie ma problemu z temperatura i bardzo ladnie zapala przy tak dlugiej drodze pomiedzy gaznikiem a silnikiem (okolo 1metr)
wydech fabryczny
chodzi to od wczoraj takze duzo jeszcze regulacji czeka
  
 
hardcore z tym ze przez turbo leci juz gotowa mieszanka pow i gazu-beny
  
 
Eee, przecie turbo nie grzeje aż tak bardzo by to mogło być niebezpieczne...
  
 
jakis zwalowy patent z tym turbo, a 0,2 bara to kit a nie boost
  
 
Cytat:
dla tych wszystkich ktorzy nie mogli sie doczekac GEG1 - wytarty jeans




Dzieki
  
 
Obydwa są prześliczne, szczegułów sie czepiać nie będę
  
 
sory że spytam i pewnie niepotrzebnie sie czepiam

ale na 4 fotce od dołu w GEG2 widać seryjną patelnie od filtra powietrza, czyżby fotka była robiona wczesniej niz zostało założone turbo?
  
 
Cytat:
jakis zwalowy patent z tym turbo, a 0,2 bara to kit a nie boost



no wiesz rozmawialem z kolesiami w Volvo i wszystkie seryjne auta maja turbiny ustawione na 0.2 bara
ta turbina z 2.4l robi 193 konie
wiem ze to jest super soft ale od czegos trzeba zaczac proby.
niema problemu z poniesieniem cisnienia.
teraz musze pojezdzic i sprwdzic jak sie zachowuje silnik.
najwazniejsze jest to ze tyle pracy nie poszlo na marne bo efekt czyc

fotka z filtrem jest ze zlotu w olkuszu.