[foto] GEG1 + GEG2 obiecane foto + bonus - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zoltar jak robilismy badania na polibudzie wlasnie nad tym silnikiem 2.4 turbo z volvo to wieksze doladowanie nic nie dawalo,poza wiekszym obciazeniem.
  
 
Cytat:
2005-03-26 09:17:36, Poochaty pisze:
zoltar jak robilismy badania na polibudzie wlasnie nad tym silnikiem 2.4 turbo z volvo to wieksze doladowanie nic nie dawalo,poza wiekszym obciazeniem.



na pewno
  
 
mi sie podobały gegi odkąd je zobaczyłem

turbo to krok w przód jaknajbardziej popieram


słyszałem cos o seryjnych 1,6 dohc turbo na gazniku moze z tego mozna byłoby zaadoptowac gazior


pozdrawiam
  
 
poochaty z tego co pamiętam to ten silnik volvo nie był turbo tylko na spręzarce mechanicznej...
  
 
zgadza sie ale mechaniczna byla zmieniona bo przy zwyklej turbosprezarce bylo po prostu za goraco w pomieszczeniu.a mechaniczna dali tez na 0.2 bara bo tak byla oryginalna turbo ustawiona.pytalem sie goscia specjalnie
  
 
to jakos pierwsze slysze zeby zwiekszanie doladowania nic nie dawalo
  
 
powiem jedno dla mnie ładniejszy jest GEG3 a tak serio oba fiaty wymiatają
  
 
Cytat:
2005-03-26 09:17:36, Poochaty pisze:
zoltar jak robilismy badania na polibudzie wlasnie nad tym silnikiem 2.4 turbo z volvo to wieksze doladowanie nic nie dawalo,poza wiekszym obciazeniem.


tak z ciekawości.. jaki był cel tego badania?
  
 
Piękne te Gegi, chociaż pare niedociagnięć jest

Bardzo mnie ciekawi efekt wytartego dżinsu, jak to w realu wygląda.
Może jeszcze tak tapicerke z dżinsu
  
 
Cytat:
2005-03-26 12:43:25, ZoLt4R pisze:
to jakos pierwsze slysze zeby zwiekszanie doladowania nic nie dawalo



Przy zastosowaniu sprężarki mechanicznej nic ci nie da ponieważ opory potrzebne na napędzenie tego urządzenia przy ok 0.5 bar sięgają tyle, że kolo powiedział że na to jest potrzebne 25km, na marginesie Poochaty to było 2.3 a nie 2.4 trochę inny silnik, a normalnie w tym silniku doładowanie z tego co czytałem sięga 0.5bar, jeśli oni zastosowali mechaniczną sprężarkę zamiast turbo i jeszcze max doładowanie dali 0.2 bar to nie ma się co dziwić, że w badanich od bodajże 2800obr/min moment cał czas spadał.
  
 
a to przepraszam,moja niekompletna wiedza zawinila,mea culpa.Schweppes:badanie zupelnie zwyczajne,mialo wykazac na wykresach jak wygladaja krzywe momentu i zuzycia paliwa przy roznych predkosciach obrotowych i roznych katach otwarcia przepustnicy.kolejne z tego co pamietam dotyczylo tego samego ale przy roznych czasach wtrysku...niech mnie tadek albo kaza poprawi jesli sie myle...
  
 
a ty a ty nic sie skubany nie przyznawales......... nie dobry chlopiec
  
 
Dokładnie 3 lata temu odpalilismy wytartego jeansa.

to naprawde byla WIELKA SOBOTA.
zapalil od kopa a tylko z dwururka bez tlumnikow mial niezapomniany dzwiek.
kurcze pamietam jakby to bylo wczoraj a ten czas tak szybko leci....
  
 
hehe... ale mam nadzieje że nadal tak okazale wygląda
  
 
Cytat:
2006-04-15 23:38:18, CEHU pisze:
hehe... ale mam nadzieje że nadal tak okazale wygląda



no prawie tak jak wtedy Chyba ze wlasciciel sie juz zajol przodem w profesjonalny sposob
  
 
Cytat:
2006-04-16 10:29:07, bimber1 pisze:
no prawie tak jak wtedy Chyba ze wlasciciel sie juz zajol przodem w profesjonalny sposob


teraz jest bardziej trendy bo ma matowa maske wersja ful sport

ale spoko jzu niedlugo
  
 
no to czekamy na foty
  
 
trytyty rzadza!! A w ogole jak sie ma sprawa podczas jazdy na gazie?? Da sie w ogole jezdzic nim tak?
  
 
Cytat:
2005-03-26 09:30:49, Poramancza pisze:
mi sie podobały gegi odkąd je zobaczyłem turbo to krok w przód jaknajbardziej popieram słyszałem cos o seryjnych 1,6 dohc turbo na gazniku moze z tego mozna byłoby zaadoptowac gazior pozdrawiam



lancia delta 1.6 GT turbo, tam byl silnik 1600 dohc turbo 130 koni mech, jest taki okaz aktualnie do sprzedania na allegro
 
 
była tez 1.6 hf turbo i miała 150 koni


kolega ma taki wynalazek ,sprzedawał ale nie znalazł kupca