Amortyzatory F 125p - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
MILES , dobry wybor. Kosztowny ale efektywny.

Co do nastawien to sa odpowiednie parametry.

Jedyne z czym sie nie zgodze z Vyznem to slowo miekkie. Mozesz miec bile twarde albo twardsze. Ja mam najmniej twarde z mozliwych parametrow z tylu jak mialem je luzem to sciskalem je bez problemow. po dorzuceniu 3 piorka i montazu amorow tyl sie prawie nie ugina

Mozna miec tez twardo jak beton. Z tego co wiem to Poramancza sobie takie parametry zafundowal.

Dobra opcja jest to ze parametry zawsze mozesz zmienic w zakladzie.

Jezeli zalezy Ci na wglebieniu sie w tajniki parametrow to zapytaj Winiara7 on sie chetnie dzieli swoja wiedza (niemala) jesli sie do niego bezposrednio zwrocisz.

Postaram sie znalezc namiary na sklep gdzie cena nowek byla nizsza.
Pzdr

MAM JUZ NAMIAR NA BILE

Koles napisal mi na maila aferte cenowa 1400 za komplet nowek B6 SPORT plus wysylka 25 PLN

Czek dis aut : www.mts24sklep.pl

tel : 0 607 154 704

emil adres : mts24@op.pl

Mam nadzieje ze to te i ze cos Ci ten namiar da.

[ wiadomość edytowana przez: borysirl dnia 2007-06-08 12:49:12 ]
  
 
Kurna te budy nie sa z plasteliny zeby sie ot tak rozlazily. Mysle ze wszyscy ulegaja mitom. (sam tak mialem poki nie obejrzalem unochodow Mara125 i Bladego - one naprawde byly w jednym kawalku i sie nie rozchodzily)

Ja przejechalem juz ze 3000 km na twardym zawieszeniu 33 letnia karoseria.

Jose Buda Ci nie powie spier...j o ile nie jest pognita. Smialo uzywaj twardszych sprezyn.


Cytat:
2007-06-08 12:13:52, jose pisze:
Mam podobny dylemat co Vizner, ciac seryjne sprezyny czy truckowskie? Gleba jest konieczna, ale nie potrzebuje hardkoru, wystarczy mi obecny zwiazany z amorkami z trucka i obawiam sie ze po dodaniu twardych sprezyn, buda powie spier... .



[ wiadomość edytowana przez: borysirl dnia 2007-06-08 12:19:43 ]
  
 
ale np furka żółta bibmbra sie rozeszła zdekuśna i jak skończyła każdy wie No chyba ze tam podłużnice to była kupa z błotem Ja po lakierowaniu budy będę walczył z zawiechą na poważnie Narazie wypróbuje opcje rozbieralna seria plus motodoktur a jak nie to będę kombinować dalej i cułać na jakieś poważniejsze rozwiązania Na razie zależy mi na zlikwidowaniu efektu łodzi pontoniastej



[ wiadomość edytowana przez: Vyzn-R dnia 2007-06-08 12:35:03 ]
  
 
a ten motoDoktur to jakiś gęsty olej jest ?

tylko się nie śmiać , mam z przodu seryjne krosno , zalane hipolem + sprężynki od trucka i bez problemu potrafię zabujać autem na postoju - morał , za miętkie amorki

i jeszcze jedno , ma ktoś z okolic poznania / Gorzowa klucz do rozkręcania amorków z krosna ( przecinak + młotek nie działa )
  
 
Panowie, ale widze że nikt nie poradzi co ustawic najlepiej na KJS-y i popularki (szuter, dziury) twardo czy średniotwardo??
  
 
ty kupujesz bile więc zupełnie inna bajka ,niż krosno

z przechyłami walczę , a na prostej po mega dziurach na poligonie auto prowadzi się znakomicie ( amorki na samym hipolu ) , ale ogólnie są jeszcze za miękkie ( będą ok gdy po naduszeniu kilka razy na błotnik rękami nie da się rozbujać )

ponawiam prośbę o klucz do rozkręcania amorków
  
 
Cytat:
2007-06-08 14:43:44, rafal125p pisze:
a ten motoDoktur to jakiś gęsty olej jest ? tylko się nie śmiać , mam z przodu seryjne krosno , zalane hipolem + sprężynki od trucka i bez problemu potrafię zabujać autem na postoju - morał , za miętkie amorki i jeszcze jedno , ma ktoś z okolic poznania / Gorzowa klucz do rozkręcania amorków z krosna ( przecinak + młotek nie działa )


motodoktor jest cholernie gęsty ma konsystencję miodu
A moze tobie sie buja na oponach a nie zawieszeniu
  
 
dzięki za odp , to , już wiem o co prosić następnym razem w castoramie
  
 
raczej w sklepie motoryzacyjnym
  
 
Cytat:
2007-06-08 12:33:06, Vyzn-R pisze:
ale np furka żółta bibmbra sie rozeszła zdekuśna i jak skończyła każdy wie No chyba ze tam podłużnice to była kupa z błotem Ja po lakierowaniu budy będę walczył z zawiechą na poważnie Narazie wypróbuje opcje rozbieralna seria plus motodoktur a jak nie to będę kombinować dalej i cułać na jakieś poważniejsze rozwiązania Na razie zależy mi na zlikwidowaniu efektu łodzi pontoniastej [ wiadomość edytowana przez: Vyzn-R dnia 2007-06-08 12:35:03 ]



zółta fura bimbra nie miała juz podluznic po za tym miałem dzwona i przodem i tyłem :/
  
 
Cytat:
2007-06-08 20:34:14, MILES125 pisze:
Panowie, ale widze że nikt nie poradzi co ustawic najlepiej na KJS-y i popularki (szuter, dziury) twardo czy średniotwardo??



ja osobiście brał bym betony czyli najtrwardsze
  
 
Cytat:
2007-06-11 17:43:12, Blady pisze:
betony



Nowa metoda regeneracji amorków Nie zaden hipol, czy motodoktor - zalewajcie amorki betonem A na pewno bedą odpowiednio twarde
  
 
Cytat:
2007-06-11 17:43:12, Blady pisze:
ja osobiście brał bym betony czyli najtrwardsze



ja również j.w.
  
 
Dziś się dowiedziałem, że znajomy kupowal nowe bilki i po spytaniu go o przeznaczenie auta (kjs, popularki) to z serynych twardych zrobiono ja na połtwardo. Tak mu polecił sprzedawca, i jest zadowolony kolo.


piszecie, że super twardo zrobic, ale czy wpadając w dziurę auto nie zrobi AUUUUUUUUUUU i amor nie wpadnie do środka po częstym aUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ??
  
 
Cytat:
2007-06-11 23:08:40, MILES125 pisze:
Dziś się dowiedziałem, że znajomy kupowal nowe bilki i po spytaniu go o przeznaczenie auta (kjs, popularki) to z serynych twardych zrobiono ja na połtwardo. Tak mu polecił sprzedawca, i jest zadowolony kolo. piszecie, że super twardo zrobic, ale czy wpadając w dziurę auto nie zrobi AUUUUUUUUUUU i amor nie wpadnie do środka po częstym aUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ??



Jezeli nie jest auto zgnite i po dzwonach to nic nie grozi.

Sprawdzales namiar na bile za 1400 ktory podawalem nizej ??
  
 
Cytat:
2007-06-12 08:38:44, borysirl pisze:
Jezeli nie jest auto zgnite i po dzwonach to nic nie grozi. Sprawdzales namiar na bile za 1400 ktory podawalem nizej ??



buda zdrowiutka
Namiaru jeszcze nie sprawdzałem, bo jeszcze gotówki nie ma na koncie, ale jak się pojawi to na pewno sprawdze
  
 
obspawaj i wzmocnij kielichy , a jak zrobi auuu to zmień bude
  
 
ponowie moje pytanie bo jakos nei moge uzyskac odpowiedzi
jak najlepeij obnizyc przod w kancie glownei na asfalt. mam sprezyny trucka ciachniete o 1.5zwoja. przymierzam sie do zalozenia bili ale dalej wysoko sterczy mi przod ze moglbym spokojnie wsadzic 18 fele. jet to spowodowane na pewno tez za wysoko wstawionym nadkolem, ale tego juz nie bede zmieniac.
jakies porady? nie ma chyba sensu ciac jeszzce o 3 zwoje bo to nie bedzie nic ze sprezyny, nie zaleje tez betonem przodu....
  
 
scinajac 2 zwoje w sprezynie trucka uzyskasz wysokosc seryjnej sprezyny, ja sciolem 2.5 zwoja i wcale nie jest az tak nisko jak myslalem, ale dla mnie w sama raz i nie bede tego zmienial
  
 
tak kant sie najlepiej prowadzi,tył do ziemi a przód niewiele niżej niż seria