[126-BIS]pare pytan !!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1- czy oplaca sie kupic bude od ELa troszke pordzewiala ( ale malo) z klatka bezp. za 400zl???
2- czy walek od 126 pasuje do BISA ???
3- jak bym kupil np. taka bude ( jak wyzej) a mam swojego malca 9 tamta buda jest bez silnika is krzyni) wiec jak rozwiazac sprawe nr nad, silnika, dowodow rej, bo chchjialbym to zorbic jak najtaniej ??
pozdrowka
  
 
Cytat:
2005-04-04 18:40:19, chrzaniu pisze:
1- czy oplaca sie kupic bude od ELa troszke pordzewiala ( ale malo) z klatka bezp. za 400zl??? 2- czy walek od 126 pasuje do BISA ??? 3- jak bym kupil np. taka bude ( jak wyzej) a mam swojego malca 9 tamta buda jest bez silnika is krzyni) wiec jak rozwiazac sprawe nr nad, silnika, dowodow rej, bo chchjialbym to zorbic jak najtaniej ?? pozdrowka



hmm gdyby to nie bylo niezgodne z prawem i godne potepienia to moglbys przespawac po prostu podloge bagaznika a buda z el z klatka to chyba dobry biznes
  
 
Cytat:
2005-04-04 18:43:49, owz pisze:
hmm gdyby to nie bylo niezgodne z prawem i godne potepienia to moglbys przespawac po prostu podloge bagaznika a buda z el z klatka to chyba dobry biznes


No wlasnie jak to jest? Tzn w ktorym momencie to przestaje byc zgodne z prawem? Albo innymi slowy ile musi zostac tej oryginalnej budy, zeby to nie bylo przeszczepem tylko zwyklym remontowaniem? Bo przeciez ludzie czesto wymieniaja blachy od innego malca, dach tez sie da obciac i przelozyc, podloge juz troche trudniej, ale kiedy to juz przestaje byc remontem, a zacznie byc przeszczepem? Ma ktos pod reka jakis przepis?
  
 
no więc to jest tak. Jeśli do budy ELa wspawasz starą podłoge to jest to zwyly przeszczep i jest to niezgodne z prawem, godne potepienia, chłosta, nabicie na pal, itd. Ale zpupełnie innaczej to wygląda, gdy swoją tara podłoge bagażnika obudujesz nadwoziem z ELa, taki nazwijmy to sobie gruntowny remont blacharski
  
 
ooo bez kitu, nasze prawo jest nie do wyjebania
  
 
ad 2. wałek z 650 nie pasuje do silnika bisa niestety:/