Lotus Omega w Polsce. - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-04-26 20:42:34, PiotrS pisze:
Koliberek kpisz czy o drogę pytasz?
Jeśli ma 4.0 to gość ma farta.
No i bez nzaczków jest, znaczy się nie upilnował.

Dzięki Krzysztof. W końcu to jest 3 Evo (plus 1 lotus) w polsce, podejrzewam że to te które miał właściciel lotusa. Stare blachy itp. Moze ktos go zagadnie od kogo kupił itp itd, moze chce sprzedać? Szukajcie dalej, może się coś urodzi więcej.

  
 
znaczki to chuj, zderzak nieoryginalny - od 3000
  
 
i lampa pęknieta
  
 
... czepiam się
  
 
w sumie racja, ale facet i tak się postarał, bo nie tak dawno ta Omega wyglądała tragicznie (w paru miejscach wielkie dziury od rdzy były pozalepiane czarną taśmą izolacyjną itp.)

jak facet wie co ma za auto to może z czasm doprowadzi do pożądku w 100%
  
 
Krzysiu z tego co napisałeś wnoszę że gość tam mieszka, może ustaliłbyś z grubsza czasookres dobowy przebywania gościa w tym rejonie i moglibyśmy się spotkać tam i przydybać go w czasie wsiadania/wysiadania i pogwarzyć przyjacielsko o historii tego auta?

ps.jak możesz to pozamazuj tą tablicę rejestracyjną na fotach, żeby smrodu nie było

[ wiadomość edytowana przez: Solltys dnia 2005-04-27 09:02:34 ]
  
 
Zderzak - znaczy się juz nie kupi orginalnego bo nie ma
I znaczy się stuku-puku było i to dość skutecznie.
Ma szyber to moze i ma tempomat.

Plakietki - jest jeszcze parę kompletów mozna nabyc.
  
 
szkoda że zdjęć środka nie zrobiłeś
  
 
...i z podniesioną maską, tak aby nr silnika było widać ...
  
 
jak by kto chciał to za 7500 e jest Omega 4000
albo mv6 ze swapem z lotusa tyle że cena do negocjacji
  
 
co do kontaktu z właścicielem zobaczę, może coś się da zrobić

numerów już nie widać, a wnętrze to tylko tyle co na fotce poniżej
  
 
omega lotus....widzialem taka (o ile to nie bylo evo) ale w Finlandii, wiec to chyba na nic...
do tego pizda ze mnie i fotek nie strzelilem..
echh

  
 
Cytat:
jak by kto chciał to za 7500 e jest Omega 4000
albo mv6 ze swapem z lotusa tyle że cena do negocjacji

więcej szczegółów poproszę...
  
 
listwa na tylnych drzwiach siakas taka, doklejona, nie od evo, opadły przednie drzwi i to strasznie. czy ten klient pierdzi w samochodzie ? na to wskazywałoby drzewko w środku

Diro: jakich szczegółów? Omega 4.0 180kkm, '92, 4.0 mantzel, nie irmschera, sutii.com - finowie, tak samo u nich mv6 ze swapem c36get

foty:





  
 
przypominam że jesli silnik M4024V ( mantzel) to 288KM a nie 272 ( C40SE irmscher)
  
 
Cytat:
sutii.com

o to mnie chodziło- dzięki
  
 
Świetna stronka o Omedze Lotus >>tu>>
  
 
Znalezione w sieci:
" Nie zgadzam sie z toba na pewnie temat stylizacja, omega evo 500 wygladala inaczej miala poszerzone blotniki, i dodatkowo czego nie mial lotus miala poszerzone drzwi z tylu i wielkie progi, automatyczny spojler wysuwany przy odpowiedniej predkosci (ok.120km/h), posiadala silnik 3.0 moc seryjnie 231km ale w wiekszosci przypadkow jezdzace egzemplarze maja ok. 270 przez zmiane oprogramowania.w poslce jezdza 2 sztuki jedna we wloclawku a drugra w warszawie ( tą jezdzilem ma ok 270 - 280km) od serii rozni sie wlansie zmienionym chipem sterujacym praca silnika i ma ine niz seryjna kola"

Ciekawe rzeczy pisze koleś.
W włocławku... czyżby się wydało ???
  
 
TO URG !!!!! , ale się przyczaił
  
 


[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-31 22:07:19 ]