Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MARKHEIM (S) Miłośnik FSO 4 Warszawy i Mary Ce ... Milówka | 2005-05-31 20:20:03 Spotkałem się już z liczeniem Warszaw, które dotrwały do naszych czasów. Pośrednio nawiązując do tego, wpadłem na ciekawy pomysł. Policzmy, ile było zmian w Warszawie, poczynając od pierwszego do ostatniego egzemplarza. Wiemy z wielu źródeł, że było ich 4 tysiące. Może uda nam się je wymienić. A więc do dzieła:
1. Zmiana tylnego mostu z trójdzielnego na dwudzielny. |
bercik125 Miłośnik FSO Atu GSI Blizne kolo warszawy | 2005-05-31 20:40:44 2
Silnik dolnozaworowy na górnozaworowy |
vistula Miłośnik FSO Polonez Caro 95' Przystajń | 2005-05-31 20:46:17 3.Zmiana kształtu przedniego zderzaka.
Ad2. Silnik a własciwie zmiana z dolno na górno zaworowy to zbyt ogólne pojęcie.Myślę że rózniły sie też gaźniki. 4.Były skrzynie 3 i 4 chyba?? |
Nabauab Miłośnik FSO Polonez, Tico i Room ... Stargard | 2005-05-31 20:53:07 Zmiana garbatej na sedankę |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2005-05-31 21:10:20 6. wersja kombi
7. wersja pickup |
Robi200 Miłośnik FSO Warszawa 200 Warszawa | 2005-06-01 00:12:30 Wg mnie to zupelnie bez sensu i nic nie wnosi jeśli chcemy coś wartościowego wnieść to może jakieś konkrety typu
|
MARKHEIM (S) Miłośnik FSO 4 Warszawy i Mary Ce ... Milówka | 2005-06-08 20:36:52 Zgadzam się z kolegą Robi-m. O wiele więcej będzie pożytku, jeżeli obok zmian podamy numer podwozia i rok. Tak więc zaczynam od nowa:
1. Tylny most trójdzielny zastąpiono dwudzielnym w 1955 roku od numeru podwozia 6001. |
Julo Miłośnik FSO zakrzywiający czasop ... Kraków | 2005-09-03 18:25:44 a czy ktos byl by w stanie wygrzebac tak solidnie informacje dot. WSYSTKICH modeli tak jak Robi zrobil z 200?? Rok, numer podwozia i najgrubsze zmiany. Chociaz z drugiej strony tak sobie mysle, ze to mozna pewnie znalezc w kazdej wiekszej warszawskiej publikacji... No ale jakby ktos sie wysilil na cos takiego, to by bylo super |