BYD SEAL 5 DM-i to drugi model z technologią Super DM oferowany na rynku europejskim, zaprojektowany z myślą o klientach preferujących klasyczne sedany. Bazuje na sprawdzonym SEAL U DM-i, oferując przestronne wnętrze, nowoczesne technologie i zasięg ponad 1000 km dzięki połączeniu silnika spalinowego i elektrycznego.
Nadwozie zaprojektowane przez Wolfganga Eggera nawiązuje do stylistyki „Ocean X”, z charakterystycznym przodem, LED-owymi reflektorami i aerodynamicznymi liniami. Auto wyróżnia się niskim oporem powietrza, 17-calowymi felgami i futurystycznym pasem tylnych świateł.
Kabina łączy estetykę z funkcjonalnością – skórzane fotele (wegańska skóra), 508-litrowy bagażnik i rozstaw osi 2718 mm zapewniają komfort pięciu osobom. Centralnie umieszczony 12,8-calowy obrotowy ekran obsługuje głosowe komendy i integruje się z Apple CarPlay oraz Android Auto.
Auto oferuje m.in. szklany dach, filtr PM2.5, łączność 4G, ładowarkę bezprzewodową (Design) i funkcję NFC do odblokowania samochodu przez smartfona.
Napęd Super DM – zasięg, osiągi, oszczędność
Napęd łączy silnik 1.5 Xiaoyun i baterię Blade (LFP), oferując dwa tryby pracy: EV (elektryczny) i HEV (hybrydowy). Przyspieszenie 0–100 km/h zajmuje 7,5 s, a średnie zużycie paliwa wynosi tylko 1,7 l/100 km (WLTP). W trybie EV zasięg wynosi do 100 km, a pełny zasięg przekracza 1000 km. Ładowanie AC od 15% do 100% trwa poniżej 3 godzin.
SEAL 5 DM-i wyposażono w pełny pakiet systemów bezpieczeństwa: 6 poduszek powietrznych, adaptacyjny tempomat, asystent pasa ruchu, ostrzeżenia o zmęczeniu i ruchu poprzecznym, TPMS i Emergency Call. Wersja Design oferuje dodatkowo kamerę 360°, martwe pole i ostrzeganie o kolizji z tyłu.
SEAL 5 DM-i to przykład, jak BYD łączy komfort, zasięg i nowoczesność, trafiając w potrzeby europejskich kierowców szukających ekonomicznego i funkcjonalnego sedana hybrydowego.


