Europejski debiut Chevroleta Colorado Rally

Europejski debiut Chevroleta Colorado Rally16.09.2011
Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie swoją europejską premierę ma koncepcyjny pickup Chevroleta: Colorado Rally. Choć nie będzie oferowany w sprzedaży w najbliższej przyszłości, to otwiera nowe możliwości ...

...w dziedzinie designu poprzez kreatywną interpretację typowych dla Chevroleta cech.

Europejski debiut Chevroleta Colorado Rally 1 Półciężarówki odegrały decydującą rolę w historii marki Chevrolet. Pokryty podwójną warstwą perłowo-białego lakieru i złotymi drobinkami, koncepcyjny Colorado Rally ma na celu przedstawienie, jak mogłaby wyglądać rajdowa odmiana tego pickupa. Wiele szczegółowych elementów podkreśla terenowy charakter tego samochodu.

Colorado Rally ukazuje DNA Chevroleta w wersji terenowej. W celu skonstruowania tego modelu przeprowadziliśmy szeroko zakrojone badania motoryzacyjnych sportów terenowych. Każdy szczegół, bez wyjątku, został dogłębnie zbadany, abyśmy mogli dostarczyć samochód autentyczny, zaprojektowany z myślą o rajdach, znanych także jako cross-country, powiedział Carlos Barba, dyrektor Centrum Designu GM Ameryki Południowej.

Koncepcyjny Colorado Rally jest napędzany przez turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2,8 l i został wyposażony w amortyzatory Fox Racing Shox (długość skoku: 140 mm) oraz system zawieszenia z regulacją wysokości (do 50 mm). 18-calowe koła są wykonane z pojedynczego kawałka aluminium i wyposażone w opony terenowe.

Europejski debiut Chevroleta Colorado Rally 2 Dwa systemy wyciągarek o mocy 5,5 KM, zainstalowane w przednim i tylnym zderzaku pojazdu, mają maksymalną siłę uciągu wynoszącą cztery tony metryczne i są dostarczane wraz z aerodynamiczną liną o długości 23 000 mm. Kolejne udogodnienia to dwa haki holownicze zamontowane z przodu i z tyłu samochodu, akrylowe okna i zabezpieczający pałąk w kolorze węgla.

Wewnątrz kilka systemów zapewnia bezpieczeństwo i wygodę. System „air boost" szybko oczyszcza kabinę po przejechaniu przez chmurę pyłu, podczas gdy wyłącznik główny w środkowej części tablicy przyrządów uruchamia silnik, a w sytuacji awaryjnej, wyłącza każdy układ samochodu.

Źródło: Chevrolet, foto: newspress