Pierwsze urodziny Pięćsetki

Pierwsze urodziny Pięćsetki20.06.2008
Fiat 500 świętuje pierwsza rocznicę premiery rynkowej. Z tej okazji 5 lipca na całym świecie odbędą się imprezy urodzinowe. Począwszy od Włoch a skończywszy na Japonii, od Francji po Afrykę Południową: właściciele 500-tki i ...

...wszyscy ci, którzy pragną ją mieć będą gościć na "PIKNIKU 500-tki". Wydarzeniu przyświeca cel dzielenia się pasją i radością, które wyróżniają to środowisko. Dziś już ponad 112 tysięcy klientów jeździ za kierownicą 500-tki po drogach 70 krajów, a drugie 100 tysięcy zamierza ją nabyć w najbliższych miesiącach. Aby docenić ten wielki entuzjazm postanowiono stworzyć odrębną przestrzeń dla amatorów 500-tki. Takie zadanie spełnia niszowa inicjatywa stron web "500 loves you" i "500wantsyou".

Pomysł na tą imprezę i na pierwsze oficjalne spotkanie środowiska wyszedł właśnie od ludzi, zrodził się z chęci poznania się, spotkania i spędzenia wspólnie czasu oraz pochwalenia się własną 500-tką. Dla tych osób ten nowy samochód jest uosobieniem mitu motoryzacyjnego, symbolem geniusza włoskiego stylu, dziedzictwem historii i znaczeń, które nikomu nie są obce.

Większość klientów wybrała hojniej wyposażoną i pełną akcesoriów wersję 500-tki: aż 80% samochodów to wersje Lounge i Sport, z systemem Blue&Me, dzieki któremu można być łatwo i bezpiecznie w ciągłym kontakcie z innymi.

Seria pikników 5 lipca będzie okazją do spotkania i dobrej zabawy w pełnym duchu 500-tki, o której nie bez powodu mówi się, że jest "samochodem dla ludzi stworzonym przez ludzi" ("l’auto della gente, creata dalla gente").

Imprezy "500 PICNIC" odbędą się w Amsterdamie, Atenach, Kopenhadze, Londynie, Mediolanie, Monachium, Palermo, Paryżu, Rzymie, Tokio, Walencji, na Helu, w Wiedniu, Zurychu, Capetown. Poza tym, w RPA impreza zbiegnie się w czasie z debiutem na tamtejszym rynku Fiata 500. To wyjątkowe wydarzenie w każdym mieście przyciągnie tłumy na treny zielone i na plaże. Goście będą mogli bawić się przy wyśmienitej muzyce i występach artystycznych na żywo, o charakterze których zdecydują sami uczestnicy, poprzez system selekcji artystów on line realizowany przy współpracy z MTV, partnerem ad hoc.

Źródło: Fiat