| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "Głośny, ale ma nie najgorsze przyspieszenia i dość elastyczny" | | |
| skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "troszku głośna i ten długi skok drążka, biegi wchodzą lekko, dobrze zestopniowana" | | |
| układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "zawieszenie pozostawia wiele do życzenia, tylny napęd w zimie - full wypas" | | |
| układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "trzeba o niego dbać, zwłaszcza o reczny, ale generalnie skuteczny" | | |
| widoczność | ocena: 5 | komentarz: "niewiele brakuje, a możnaby było zobaczyć zderzaki, jak dla mnie 6+" | | |
| jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "marna, choć jak się ogląda wnetrza wpółczesnych wynalazków z gołą blachą, to nie jest tak najgorzej" | | |
| ergonomia | ocena: 3 | komentarz: "taka sobie, no cóż tak projektowano w latach siedemdziesiątych" | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "wkurza głośna i małowydajna dmuchawa, dobre przewietrzanie samoistne w czasie jazdy, grzanie w wersji z wentylatorem chłodnicy na pasku klinowym niezbyt skuteczne, chyba, że się ma przysłonietą chłodnicę" | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "zwłacza jak się ma ponad 1.80 m wzrostu to przodu mogłoby być troszku więcej miejsca na nogi, po za tym nie ma się czego czepiać" | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 2 | komentarz: "lepiej niż w maluchu, ale powyżej 100 km/h to własnych myśli nie słychać" | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "mógłby mniej palić (średnio 9-11 l LPG), ceny części, nawet fabrycznych, są bardzo niskie, tańszy jest tylko maluch" | | |
| niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "wbrew pozorom niezła, pod warunkiem, że się o autko troszczy, jedyne co stosunkowo często psuje to upierdliwe drobiazgi" | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "naprawdę nie da się kupić wiecej blachy za 500-1500 zł" |
|