Najstarszy i najmlodszy Polonez i 125p wsrod nas - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ja dołączam sie do kategorii Syren
105L
data I rej: 28.03.1980
silnik 423513
nadwozie 467395
  
 
Czemu w niektórych VIN-ach przed numerem są dwa zera, a w innych, np w moim są litery oznaczające rok i miejsce produkcji
  
 
Cytat:
2006-11-28 22:23:00, adamus pisze:
Bardzo ciekawy egzemplarz, ale skad pewnosc ze samochod wyprodukowano dzien przed zakupem??? Pozdrawiam Adamus



mam gdzieś od niego jeszcze kartę z linii produkcyjnej, jak znajdę - dołączę skan
  
 
Cytat:
2006-11-29 12:49:48, Nabauab pisze:
Czemu w niektórych VIN-ach przed numerem są dwa zera, a w innych, np w moim są litery oznaczające rok i miejsce produkcji


bo niektórym nie chce się tego pisać, albo ten system wszedł od określonego rocznika

w każdym VINie pełnej postaci xW istnieje...


[ wiadomość edytowana przez: robreg dnia 2006-11-29 16:14:03 ]
 
 
Cytat:
2004-01-08 12:25:06, CAROPLUS pisze:
Właśnie znalazłem numer silnika.Oto on CE 0476632 i licze że kolega Adamus powie co to jest za silnik i z kiedy.


Cytat:
2004-01-09 10:25:42, CAROPLUS pisze:
SUPB01CEH2W182904 a przód mam jeszcze nowszy z końca zeszłego roku


Skoro temat zostal odswiezony: Mam Poloneza GSI, ktorego uzywal moj Tata - zostal przez nas odebrany z FSO pod koniec stycznia 2002. Nr nadwozia: SUPB01CEH2W182899...
Jak widac nasze Poldki spotkaly sie na tasmie produkcyjnej
i niestety przegralem o 5 miejsc, ale...
nr silnika to CE0476730, wiec z kolei nowszy o 98 sztuk
Wyglada na to ze pewna dowolnosc w kolejce w magazynie zaszla.

Biorac pod uwage ze to nasz 5. Polonez, a 3. Plus z kolei, moge stwierdzic ze najlepiej skladane PNy byly w roku 1998. Pozniej wszystko zaczelo sie sypac. Od 2001 nie mozna bylo zamowic juz praktycznie zadnych dodatkow, a jakosc montazu znow zaczela przypominac ta z lat PRLu. Jedyne co w moim samochodzie dobrze sie prezentuje to blacharka. Mechanicznie nadaje sie obecnie jedynie do remontu generalnego (130 kkm) lub do natychmiastowej sprzedazy...
  
 
Adamus - moze tak by zrobić bazę VIN-ów wraz z datą zakupu/rtejestracji i wprowadzeniem modyfikacji fabrycznych. Kiedyś na zlocie próbowałem to zrobić, ale gdzieś mi wcieło papiery.
Pozwoliłoby to określić dokładniej czas wprowadzenia np maski z przetłoczeniem w caro, wprowadzenie MR93, foteli caro, listew staregi i nowego typu na progi, poszerzonego ukł. kierowniczego, hamulców lucasa? rodzaju przegrod czołowej z otworem na wspomę), automatycznego włączenia szyby ogrzewanej (zawsze/przy zimnie) co ty na to?


-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-11-29 17:44:56 ]
  
 
mi się podoba, można nad tym pomyśleć
  
 
Może by ktos przygotował pytania dotyczące wąskiego caro, przejściówki, borka. Np Lampa sufitowa/4szt, czy są miejsca w podsufitce po tych czterech itp.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."