CLX , a elektryczne szybki - ktoś robił? - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mogą byc jeszcze potrzebne takie gumowo-metalowe elemnty amortyzujące, które wkręca się w silniczki i potem przynitowywuje do drzwi. Ich się raczej nie da reanimować - a nowe w ASO kosztują coś koło 5PLN za szt.
  
 
ja sam jestem ciekawy co mam za wersjie niewiem
wyposazenie to elektryka szyb, centralny zamek, szyber dach, elektryczna antena, abs. Napewno niejest to ghia bo niemam przedniej szybki podgrzewanej. Co to moze byc za wersjia EVO IV
  
 
Cytat:
2005-07-06 14:00:43, Kielek pisze:
mogą byc jeszcze potrzebne takie gumowo-metalowe elemnty amortyzujące, które wkręca się w silniczki i potem przynitowywuje do drzwi. Ich się raczej nie da reanimować - a nowe w ASO kosztują coś koło 5PLN za szt.


Mnie się udało troche rozwiercić ale jakbym wiedział to bym kupił szkoda zabawy z tym rozwiercaniem i niewygodne jest. No ale ok. 30 zetków mam w kieszenie a wszystko się trzyma
  
 
no i pamiętaj o dobrym ustawieniu szyby, żeby si się w jakiejś bardzo niewygodnej pozycji nie zacięła... No i oczywiście o bezpieczniku. I jeśli będzie nowe mechanizmy nitował to o nitach, a jeśli przykręcał to o śróbkach i nakrętkach.

Co do zostawienia korbek to to raczej chyba kiepski pomysł, bo nie będzie na co ich założyć. Lepiej chyba zaślepki wstawić...

No i ten przekaźnik żeby był odpowiedni bo jak weźniesz zły to żożesz miec troche dymu w aucie
  
 
CZESC MAM ESCORTA Z 97r. wersja 1.3 tylko z poduszką dla kierowcy,chcę sobie założyć elek.szyby na przód ale nie mam instalacji, i skąd wziąść części pasujące do mojej bryki.
  
 
No szybki na Allegro najprędzej dostaniesz, tak samo przyciski do opuszczania szybek
  
 
ja też mam wolne wiązki identyczne do tych jakie opisujesz
........... dziś byłem u szulca w gorczenicy na zakupach , widzialem tam mkV 3d, mkV 5d i mkVII kombi, niestety w żadnym nie bylo elektrycznych szyb ale może mają gdzieś na magazynach- o to nie pytałem
  
 
Cytat:
2005-07-06 20:00:29, masterostry pisze:
ja też mam wolne wiązki identyczne do tych jakie opisujesz ........... dziś byłem u szulca w gorczenicy na zakupach , widzialem tam mkV 3d, mkV 5d i mkVII kombi, niestety w żadnym nie bylo elektrycznych szyb ale może mają gdzieś na magazynach- o to nie pytałem



Widzę, że zaopatrujemy się u tych samych dostawców. Dzisiaj mój mechanior jedzie do szulca, bo mi w meganie wspomaganie przecieka, to przy okazji poszuka elektryki (i lusterka).

Jeszcze jedno pytanie. Czy do tych szybek wogóle jest potrzebny przekaźnik, jaki ma być i w które miejsce się go montuje?

Masterostry, też zakładasz el. ster. szyb?

MasterCheat, o korbkach już myślałem i to NAPEWNO jest kiepski pomysł aby je zostawić Chyba że na ośmiorniczkę Czym je zaślepiłeś?
  
 
kiedyś w przypływie gotówki, czemu nie...
  
 
Misolino a dużo roboty z nową instalką??? Bo nie mam instalki... a niby wersja CLX na niemcy....
  
 
Tu znalazłem jakiś opis, ale u mnie chyba jest inaczej.

PS. Zna ktoś tego WieSia666? Psiakiś dobry fachura.
  
 
widzę że odwiedzamy stronki "konkurencji"


[ wiadomość edytowana przez: masterostry dnia 2005-07-07 12:05:22 ]
  
 
Cytat:
2005-07-07 12:04:49, masterostry pisze:
widzę że odwiedzamy stronki "konkurencji" [ wiadomość edytowana przez: masterostry dnia 2005-07-07 12:05:22 ]


Tak ale na tę stronkę trafiliśmy przez przypadek

Swoją drgą jest nawet fajna, ALE JA WOLĘ NASZĄ
  
 
nie wiem czy zauważyłeś ale w dziale ogłoszeń Darek sprzedaje przyciski do el. szybek, jeżeli będziesz potrzebował to wal do niego-
ja od niego też conieco brałem i jestem zadowolony
  
 
Cytat:
2005-07-07 09:27:36, Janek-S pisze:
Widzę, że zaopatrujemy się u tych samych dostawców. Dzisiaj mój mechanior jedzie do szulca, bo mi w meganie wspomaganie przecieka, to przy okazji poszuka elektryki (i lusterka). Jeszcze jedno pytanie. Czy do tych szybek wogóle jest potrzebny przekaźnik, jaki ma być i w które miejsce się go montuje? Masterostry, też zakładasz el. ster. szyb? MasterCheat, o korbkach już myślałem i to NAPEWNO jest kiepski pomysł aby je zostawić Chyba że na ośmiorniczkę Czym je zaślepiłeś?



Zaślepki dostalem w zestawie z szybami. ALe można spokojnie takie dokupić. podkłada się jedną cześć zaślepki pod tapicerkę a druga się w nią wkręca z wieżchu.

A przekaźnik R18. W MKV jest napewno potrzebny, a w MKVI pewnei też.
  
 
Cytat:
2005-07-07 11:55:44, _kruchy_ pisze:
Misolino a dużo roboty z nową instalką??? Bo nie mam instalki... a niby wersja CLX na niemcy....


No roboty nie było tak strasznie dużo masę wziąłem z tunelu (śuba od obudowy lewarka a zasilanie ze skrzynki bezpieczników z 22-ki 30A, do drzwi po lewej i poprawej idą po dwa kable, a przełączniki zamieniają tylko plus z minusem. Najgorzej było wpiąć się do skrzynki bo nie wygodna pozycja. No i rzecz zasadnicza połączenie drzwi z karoserią giętką gumową rurką ma inne wtyczki. Nie takie jak kiełek opisuje z pinami na około tylko z jedną kostką centralnie na środku do głośnikow i kable musiałem bokiem puszczać. Trochę to badziewiarsko wygląda ale jest bezpieczne tak czy tak kiedys muszę dostać takie z pinami na około bo centralny chcę jeszcze zamontować.
Acha na razie szybki nie są na przkaźniku i trzeba je trzymać cały czas żeby się zasunęły ale w przyszłości mam zamiar założyć takowy.


[ wiadomość edytowana przez: misiolino dnia 2005-07-07 15:17:24 ]
  
 
Cytat:
2005-07-07 15:15:17, misiolino pisze:
No roboty nie było tak strasznie dużo masę wziąłem z tunelu (śuba od obudowy lewarka a zasilanie ze skrzynki bezpieczników z 22-ki 30A, do drzwi po lewej i poprawej idą po dwa kable, a przełączniki zamieniają tylko plus z minusem. Najgorzej było wpiąć się do skrzynki bo nie wygodna pozycja. No i rzecz zasadnicza połączenie drzwi z karoserią giętką gumową rurką ma inne wtyczki. Nie takie jak kiełek opisuje z pinami na około tylko z jedną kostką centralnie na środku do głośnikow i kable musiałem bokiem puszczać. Trochę to badziewiarsko wygląda ale jest bezpieczne tak czy tak kiedys muszę dostać takie z pinami na około bo centralny chcę jeszcze zamontować. Acha na razie szybki nie są na przkaźniku i trzeba je trzymać cały czas żeby się zasunęły ale w przyszłości mam zamiar założyć takowy. [ wiadomość edytowana przez: misiolino dnia 2005-07-07 15:17:24 ]



Z przekaźnikiem też trzeba trzymać żeby się zasunęło...

on jest tylko po to żeby się dało sterowac szybkami po wyjęciu kluczyka ze stacyjki kiedy otworzymy dzwi kierowcy. A kiedy te drzwi są zamknięte to nie da się sterowac jak nie ma kluczyka w stacyjce. takie zabezpieczenie, żeby nikt sobie kawałkiem pręta nie przycisną przycików i nie otwożył szybek, jak przypadkiem zapomnimy je domknąć domknąć.
  
 
A ja się podłącze nie ma ktoś na zbyciu lub nie wie skąd wziąść taki przekażnik szybek będę bardzo wdzięczny.
  
 
Cytat:
2005-07-07 15:37:59, MasterCheat pisze:
Z przekaźnikiem też trzeba trzymać żeby się zasunęło... on jest tylko po to żeby się dało sterowac szybkami po wyjęciu kluczyka ze stacyjki kiedy otworzymy dzwi kierowcy. A kiedy te drzwi są zamknięte to nie da się sterowac jak nie ma kluczyka w stacyjce. takie zabezpieczenie, żeby nikt sobie kawałkiem pręta nie przycisną przycików i nie otwożył szybek, jak przypadkiem zapomnimy je domknąć domknąć.


Hmmmm czyli jeszcze jeden jakiś przekaźnik jest do zasuwania szyb żeby nie trzeba było trzymać przycisku i musi być jakiś przeciążeniowy, który to wyłącza. Chyba, że wszystko załatwia ten sam perzekaźnik
  
 
Cytat:
2005-07-13 08:53:24, misiolino pisze:
Hmmmm czyli jeszcze jeden jakiś przekaźnik jest do zasuwania szyb żeby nie trzeba było trzymać przycisku i musi być jakiś przeciążeniowy, który to wyłącza. Chyba, że wszystko załatwia ten sam perzekaźnik



nie wiem o co ci chodzi z tym żeby się same szyby zamykały, przecież to by było bez sensu, możesz mi wytłumaczyć jak to niby miało by działać??

No chyba że chodzi ci o domykanie szyb po wyjściu z auta i zamknięciu z pilota, ale nie wydaje mi się.... (no i do tego jest potrzebny moduł domykania a nie jakiś tak przekaźnik)