Lantra 92 1,5 pali jak smok - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wojnara - przyjezdzaj do Ostrowca - ja zakladam za 1400 - za 1500 założysz z butla w kole - a jezeli chcesz wiedziec wiecej jakiej firmy itd instalacja to dam ci nr i zadzwonisz do nich. Dzwonilem do 3 zakladow i wszedzie mi powiedzieli w tych granicach.
  
 
zadzwoń pod 94 346 9115 , tam ci powiedzą jakie elementy występują w tej instalacji. Z tego co widzę : butla w kole, parownik "Tomasini" ,emulator sondy polski, sterowanie mieszanką "BRC" ,reszty nie wiem. A zapłaciłem 1700 bo miałem już wpis w dowodzie rejestracyjnym, normalnie tam płacisz 1900. To tyle
  
 
Witam!!!

Przeczytałem że toczy się dyskusja o spalaniu więc dołączam swoje 3 gr.
Jestem szczęśliwym posiadaczem Lantry 1,5 `94 z wielopunktowym wtryskiem. Niestety to fajne autko (i chyba nie tylko moje) strasznie dużo pali 10-12 po mieście.
Ostro przymierzam się do LPG. Niestety w moim gronie znajomych
są sami przeciwnicy gazu.
Nie chciałbym utopić prawie 2 kafli w błocie.
Mój silnik to G4DJR z płaskim filtrem powietrza (ktoś tu pisał o wtrysku z filtrem garnkowym).

Proszę o poradę.
  
 
sorki że wracam do tematu,gdzie w landrynce 1.5 92 rok znajduje się sterownik silnika,a tak po za tym że na zimno nie moge odpalić to w miescie wcina mi 9,2 l benzynki a na trasie jak jej przyciskam w granicach rozsądku około8,2 czyli całkiem nieźle choc myślę że powinna mniej silnik oczywiście mitsubischi lancer 1,5 Glsi
  
 
u mnie Akcencie jest po lewej za panelkiem sterowania podswietlemia i przeciwmgielnego, potem jest zestaw przekaznikow a za nimi komp, moj pali do 12l ale ja jezdze "konkretmie"
  
 
no leciałem niedaleko miałem do pokonania 130km ale 160 pojawiło się i byłem zdziwiony że 8 litrów a w mieście wiadomo,doszedłem wczoraj do tego że padł mi czujnik temperatury płynu przerwa zupełna na zimnym silniku i ciepłym,mam nadzieję ze po wymianie wróci wszystko z odpalaniem do normy,a co do kompa to u mnie po lewej jest dmuchawa tylko,tu akurat naprawiałem regulator dmuchawy to bym zauważył,ale coś mi się wydaje że po prawej jest coś tylko musze plastik odkręcić,jedno mnie drażni że tak wysokie obroty są na piątce i przy prędkości powyżej 120/h jakby brakowało 6 biegu,przydał by się i myśle że mniej by to autko palilo przy dalszych trasach
  
 
CZyli kiedy raz Landrynka ma automatyczne ssanie i czasami nie ma i pojawia się problem z odpalaniem to oznaką tego jest uszkodzenie czujnika temperatury silnika i takie są objawy,i nie ma to nic wspólnego z pływającymi obrotami,od tego jest przepustnica,potencjometr przeustnicy jesli jest uszkodzony
  
 
mozesz sprobowac lokalizacji jeszcze w ten sposob ze posluchaj gdzie "cyka"przekaznik migaczy, tam bedzie prawdopodobnie tez reszta przekaznikow i komp, czujnik temp. tez moze to robic

[ wiadomość edytowana przez: Cobra_JM dnia 2013-03-25 09:10:50 ]
  
 
ha ha i naprawiona,działa
  
 
mierzyłem stary czujnik i powiem ci szczerze że wcześniej jeszcze jak podejrzewałem czujnik temp.ale mierzyłem i ktoś opisywał oporność owej czujki i niby się zgadzało ale wygląda ze nie był to prawdziwy pomiar,bo nowa czujka temperatury jak jest zimna ma oporność 6,48 kilooma a jak się nagrzewa to ta oporność maleje do zera i jak jest zero to obroty sinika maja 900-950/min oporność ta duża musi taka być ponieważ komputer ma ją widzieć żeby odpowiednio wtryski przepustnice potencjometr i silnik krokowy poszedł jeżeli będzie zero na czujce komputer widzi że silnik jest ciepły co w rzeczywistości jest błędne dla pozostałych urządzen i nie odpali to samo będzie jak czujnik będzie przedstawiał zbyt dużą oporność to wtedy odpali ale obroty będą rosły do góry a nie spadna do wolnych obrotów,a przy okazji dzieki za podpowiedz bo pewnie nie sprawdziłbym ponownie czujki i męczyłbym się dalej a tak kosztowało mnie 33 zł czujka facet włoskaw inter teamie kupiona,no i w koncu trauma z autem się skończyła i 10 min roboty nawet płyn z chłodnicy nie uciekł no może z 50ml
  
 
no to sie ciesze ze sie udalo
  
 
witaj,mam na myśli jedno tylko ,odpal ją jak się zagrzeje obroty wejdą już na 1200 ustaw wolne obroty na 900-950 po obrotomierzu sprawdzaj bedą poniżej 1000/min kiedy auto ci wystygnie zupelnie odpal jeszcze raz i wtedy po odpaleniu powinno być 1200-1300 a po zagrzaniu spadną ci obroty do 900-950 i juz spalanie w tym momencie powinno miescic się w miescie około 9,2-10 a na trasie 7,2-8,2 przy bardziej ostrzejszej jeździe
  
 
sorki pomyliłem posty