Peugeot 306-silnik krokowy? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzieki za pomoc ale problem po czyszczeniu pozostał ten sam
winależy chyba po stronie czujnika temperatury cieczy chłodzącej wskazuje przy normalnej pracy 101-105 stopni to napewno źle i dlatego te skoki obrotów komputer dostaje złe dane i warjuje
  
 
Sprawdzaj i pisz co wyszło. Ja też szukam dalej. Dla informacji parę szczegółów:
Umnie okazało się że wskaźnik temp. na desce pokazuje 10 stopni mniej. Dla komputera nie jest to ważne bo on mierzy temperaturę innym czujnikiem tym zielonym (kolor wtyczki) za termostatem.
W Pugu (dane serwisowe) początek otwarcia termostatu- 89 stopni, włączenie wentylatora- 97 st. temp. alarmowa (zapala się STOP)- 118 st. Co sądzisz o wtryskach? Wystarczy że jeden bruździ a komputer próbuje całą resztą nadrobić.
  
 
z wtryskami bym poczekał w ogóle czekam aż mój znajomy mechanik wróci z wczasów wtedy bede wiedział coś więcej ale jak dzwoniłem na serwis to mówili że to raczej wina tych czujników
może ten drugi też jest zły ale to będe wiedział dopiero w poniedziałek lub wtorek moze te czujniki są jakoś powiązane
  
 
teraz to już sam nie wiem nie wtrzymałem podjechałem do elektryka i on stwierdził że to nie czujniki bo jeśli były by uszkodzone to silnik pracowałby cały czas żle stwierdził że to silnik krokowy jeśli nie pomogło czyszczenie to należy go wymienić albo przynajmniej podmienić na inny i spróbować czy usterka zniknie tylko skad wziąść dobry krokowiec na podmianę
  
 
Otóż to. Najlepsza metoda- podmiana części na sprawdzone. Tylko kogo na to stać. A czy to pojawiło ci się ostatnio czy jest odkąd masz autko. Może było coś regulowane, wymieniane, dokładane.
  
 
Aaa. Wyczyść przepustnicę.
  
 
zaczeło mi sie to dziać około 6 miesiecy temu ale auto brało olej wiec myślałem że to jest przyczyna ale po wymianie uszczelniaczy usterka nie mineła jak przyjedzie znajomy mechanik dam mu do przeczyszczenia krokowca i przepustnice zobacze co sie bedzie działo później
  
 
wymieniałem to co zwykle filtry oleje
  
 
teraz to już sobie całkiem dop...... czyściłem jeszcze raz tego krokowca i teraz to już wogule nie mam obrotów około 100 a jak poruszam krokowcem to wyskakują na 2000 a tak po prawdzie to nie jest silnik krokowy tylko w serwisie powiedzieli że to kompensator ciśnienia i kosztuje 870 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! złotych
  
 
Kompresor nie kompresor potocznie silnik krokowy. Jeśli ma luzy to jest do d... i trzeba poszukać innego. W serwisie wszystko kosztuje Bóg wie ile. Średnio krokowce chodzą po 200 - 350 zł.
Używkę w dobrym stanie można kupić za 100 zł.
Skoro ruszasz silniczkiem i działa przeczyść styki kontakt spreyem, może coś nie chwytają.
  
 
Umnie jest to samo-jak odpalę zimny silnik nie ma wolnych obrotów i często pracuje jakby na cylindry,jak pochodzi pół minuty wszystko jest OK.Na ciepłym silniku wszystko w porządku.Problem pojawił się po czyszczeniu silniczka krokowego.Co wy na to.....
Mam peugeota 306 1.6.