Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Presso Ford Escort Kombi Ghia Gdynia | 2005-08-15 12:03:40 Witam, nie przegladalem dosc gleboko poprzednich tematow wiec mam prosbe o porade.
Po przejechaniu powiedzmy w dobrym tempie ok 200 km silnik zaczyna sie mulic i tak juz zostaje do jego wylaczenia i ochlodzenia. Samo mulenie wyglada powiedzmy tak: dodajemy gazu auto jakby nie chce isc do przodu i po chwili zaskakuje i jedzie lecz gdy odejmiemy noge z gazu i znowu chcemy jego dodac wszystko zaczyna sie od nowa.Powiem szczerze ,ze niewiem o co chodzi a jest to naprawde duzy problem chocby ze wzgledu na bezpieczenstwo przy np. wyprzedzaniu.Najgorsze w tym wszystkim jest to ,ze gdy podjade pod komputer wszystko wyglada ok.Jedyna wedlug mnie rada to sprobowac podjechac wlasnie zamulowanym essim na kompa lecz to jest dosyc trudne w realizacji gdyz wracam z trasy przewaznie wieczorem a rano wszystko w aucie jest juz ok. Bardzo bym prosil o jakies porady z uwagio na fakt iz czeka mnie teraz dluzsza podroz na poludnie europy i milo by bylo gdyby problem zniknal.Z przeczytanych postow podjerzen jest kilka: - czujnik temperatury silnika - sonda lambda - swiece i przewody Jedyna rzecza ,ktora napewno jest zle ustawiona w essim co podal ostatni komp jest czujnik polozenia przepustnicy ( ten ,ktory siedzi z boku w kolektorze ).Podobno ma napiecie zamiast 0,6 v 1,2 v.Ni znam sie i niewiem czy to moze byc problemem moich klopotow. Z gory dzieki za pomoc p.s. dodam jeszcze , zauwazylem choc nie musi byc to trafna uwaga , auto zaczyna mulic po dluzszej jezdzie z nagrzanym silnikiem -wskazowka od temp. silnika gdzie w okolicach srodka badz wyzej. Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: Presso dnia 2005-08-15 12:12:25 ] |
Presso Ford Escort Kombi Ghia Gdynia | 2005-08-15 15:51:07 Twoja teza moze sie pokrywac ,poniewaz przestal dzialac wentylator silnika a dokladniej zalacza tylko i wylacznie gdy pracuje klima.
Pozdrawiam |