Mulenie sie Essiego po jakims czasie jazdy 1.6,16 v

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, nie przegladalem dosc gleboko poprzednich tematow wiec mam prosbe o porade.
Po przejechaniu powiedzmy w dobrym tempie ok 200 km silnik zaczyna sie mulic i tak juz zostaje do jego wylaczenia i ochlodzenia.
Samo mulenie wyglada powiedzmy tak: dodajemy gazu auto jakby nie chce isc do przodu i po chwili zaskakuje i jedzie lecz gdy odejmiemy noge z gazu i znowu chcemy jego dodac wszystko zaczyna sie od nowa.Powiem szczerze ,ze niewiem o co chodzi a jest to naprawde duzy problem chocby ze wzgledu na bezpieczenstwo przy np. wyprzedzaniu.Najgorsze w tym wszystkim jest to ,ze gdy podjade pod komputer wszystko wyglada ok.Jedyna wedlug mnie rada to sprobowac podjechac wlasnie zamulowanym essim na kompa lecz to jest dosyc trudne w realizacji gdyz wracam z trasy przewaznie wieczorem a rano wszystko w aucie jest juz ok.
Bardzo bym prosil o jakies porady z uwagio na fakt iz czeka mnie teraz dluzsza podroz na poludnie europy i milo by bylo gdyby problem zniknal.Z przeczytanych postow podjerzen jest kilka:
- czujnik temperatury silnika
- sonda lambda
- swiece i przewody

Jedyna rzecza ,ktora napewno jest zle ustawiona w essim co podal ostatni komp jest czujnik polozenia przepustnicy ( ten ,ktory siedzi z boku w kolektorze ).Podobno ma napiecie zamiast 0,6 v 1,2 v.Ni znam sie i niewiem czy to moze byc problemem moich klopotow.

Z gory dzieki za pomoc

p.s. dodam jeszcze , zauwazylem choc nie musi byc to trafna uwaga , auto zaczyna mulic po dluzszej jezdzie z nagrzanym silnikiem -wskazowka od temp. silnika gdzie w okolicach srodka badz wyzej.

Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: Presso dnia 2005-08-15 12:12:25 ]
  
 
Najczęściej takie objawy daje uszkodzenie czujnika temperatury, ale nie tego "normalnego" tylko tego dającego sygnał do kompa. Znajduje się on po prawej stronie bloku silnika. Wydaje mi sie jednak, że jego usterka powinna wyjść na teście komputerem (nie miernikiem) choć u Ciebie tylko po b. silnym rozgrzaniu, więc nie jestem pewny...
Podobne objawy daje częściowo(!) padnięta sonda, na oscyloskopie powinno to wyjść przy temp. włączenia wentylatora.
  
 
Twoja teza moze sie pokrywac ,poniewaz przestal dzialac wentylator silnika a dokladniej zalacza tylko i wylacznie gdy pracuje klima.

Pozdrawiam