No i stalo sie...zakladam, ale co i gdzie ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie nie wytrzymalem ostatniej podwyzki PB i postanowilem definitywnie ukrocic ten proceder ktory nie moze ominac mojej kieszeni i robi w niej spustoszenie 2-3 razy w miesiacu

Postanowilem zalozyc LPG do mojej corollki tylko musicie mi co nieco pomoc i doradzic

Rezygnuje z seqwencji bo nie mam na to kasy wiec seqenty odpadaja pozosyaje tylko mieszalnik II generejszyn

Obdzwonilem kilka punktow w moim miescie i tak :

LOVATO i E-GAS kosztuje 1990zl, wg. zapewnien milego pana wszystko chodzi bez zarzutu i to jest ta sama polka co BRC, LRenzo itp.

Poszedlem dalej ...FUGAZZI w Krakowie instalacja Landi Renzo IIgen. calosc 2050zl.
Mily pan powiedzial ze tez super i wogole a nawet lepsze od BRC.

Skonczylem na BKZ Auto gdzie za instalke BRC LAMBDA BRITZ powiedzieli 2000zl.
Podobno najlepsze itp.
Zreszta slyszalem duzo dobrego o firmie Czakram wiec moze rozwaze jeszcze instalke u nich.

Trudno mi swoje zdanie miec skoro LPG dla mnie to wiecej niewiadomej niz wiadomej a kazdy chwali swoje

Teraz czekam na wasze sugestejszyn, przemyslenia i rady co wybrac , co dokupic itp. Zwlaszcza rady małopolan beda na wage zlota

pozdrawiam
  
 
Witam.
Ja mam założoną Lovato i nie narzekam.
Przy spalaniu Pb ok. 5,5/100, gazu pali ok 7/100, spadku mocy nie odczułem.
Wg mnie ważne jest to gdzie się zakłada.Sama instalacja jest ważna ale ważne żeby była dobrze założona.
Sam miałem zakładać BRC ale opinia o zakładzie nie była zbyt dobra i dlatego założyłem Lovato gdzie indziej.
Kosztowało mnie to 1650 zł w tym 100 zł za zbiornik toroidalny.
Zakładałem w maju, na silniku 1,3, 2E-E
A odnośnie opini, fakt, co użytkownik to inna oponia.
Mi np. odradzano zakładanie polskiej elektroniki zamiast włoskiej.bo kiepska bo słaba itd.Włoska była droższa o 150 zł.
Założyłem polską i chodzi extra. Odpukać

Pozdrawiam
  
 
Temat troche umarł moze ktos ze swoją zagazowaną Toyką cos wniesie w temat ?

pozdr.
  
 
Ja nie pomogę bo mam na gaźniku a instalka Landi
  
 
Widzialem elementy montowane w pugu 605 w firmie Fugazi i smierdzialo to niechlujstwem i amatorszczyzna.Instalka Landi a samochod nie chcial jechac,rozwalili troche elementow bo strzelalo i tyle.Koles musial w koncu sprzedac cala instalke i ja oczywiscie kupilem.Najgorsza instalacja nawet jesli bedzie super zalozona sprawia z czasem klopoty.Zaczyna pojawiac sie plywanie obrotow,gasniecia na wolnych,przepaly,itp.Z tego co wymieniales na I miejscu wybieralbym Landirenzo i Lovato,BRC mozna sobie odpuscic bo za duzo z nim problemow na dluzszą mete.Najwazniejsze zeby dostac parownik i kompa Landi lub Lovato,pozostale elementy nie maja juz takiego wplywu na komfort jazdy.
  
 
Jedna uwaga którą sam osobiście spostrzegłem: Parowniki Landi lepiej się regulują niż Lovato i inne. Nie wiem czy to akurat przypadłość tych egzemplarzy co ja widziałem czy tak żeczywiście jest ze wszystkimi.

Zakład montujący LPG w mojej okolicy (zdecydowanie najlepszy w tym rejonie) montuje właśnie instalki Landi i Lovato. Nie wiem czy zależy od czegoś którą inst. zamontują, czy wybierają losowo tą którą mają na magazynie czy kierują się czymś innym (np właściwościami danej inst.).
  
 
Od wielu osob slyszalem ze Landirenzo jest odpowiednikiem mercedesa wsrod samochodow.Mialem klopoty z regulacja swojego reduktora z racji wiekszej wydajnosci niz jest potrzebna ale nie moge nic zlego o nim powiedziec a tylko polecic.Jezeli ktos ma zamiar dostrajac instalacje w/g wlasnych potrzeb to dobrze jest zalozyc model reduktora w osobna regulacja wolnych obrotow.