szukane wyrażenia: audi | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-05 00:06:44 ja mialem to szczescie ze kupilem zestaw ktory jezdzil w seju, w sklad ktorego wchodzily
- turbina w stanie bdb - kolektor pod silniki fire 1.1/1.2 8v - downpipe z nierdzewki 2,5" - przewod do smarowania turbiny w oplocie stalowym - orurowanie + intercooler (pewnie bede wymienial na wiekszy najprawdopodobniej z bumy 525tds - swiece ngk - bov - przekładka pod glowice z kwasiaka cieta laserem i pare innych pierdol. za ten zestaw dalem 999pln. wtryski kupilem za 200zl, map sensor 100zl, brakuje regulatora cisnienia paliwa (bedzie niebawem), pompa jest, trzeba bedzie uspawac wydech z nierdzewki, no i najwazniejsze zestroic, za zakup smt6 + strojenie policz sobie ok 1500 pln. (powertronic, projectxs, itp). ja najprawdopodobniej zrobie remap seryjnego kompa za ok 600-700pln. zabawa tania nie jest, zeby uturbic silnik takiej wielkosci bez zadnych hardkorow licz od 4 (jezeli wiekszosc rzeczy zrobisz sam) do 7 tys pln. no chyba ze poplyniesz w kute korby, tloki, standalone'y , turbiny ballbearing to wtedy mozesz wydac kazda ilosc kasy |
Gonzo_BB nibylandia | 2006-03-05 00:11:14 no nieźle, nieźle inwestycja konkretna Ale bedzie wciskać w fotel A propo książki, dałbyś rade wrzucić to gdzieś na serv. ja mam poblokowane porty P2P |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-05 00:16:06 priv |
ulik87 900tka Nałęczów | 2006-03-05 13:22:51 o rzesz Ty w morde fak!! nie no big rispekcik ;] ale..jest male ale odnosnie mojej wiedzy...bo za cholere nie moge zaczaic czemu centralki nie moznaby zasadzic na oryginalnym zawieszeniu malczanowym? bo przeguby nie wytrzymuja? czy moze po prostu nie byloby ja ksilnika zawiesic? a moze jeszcze inne powody? dzieki z gory za odpowiedz i sorki za lekkie OT |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-03-05 15:17:36 MOżna złożyć centrala na zawiechu z malca ale wszyscy co składają centrale napalają się na McPersony |
ulik87 900tka Nałęczów | 2006-03-05 16:47:56 no to panie Kazie teraz mnie rozwaliles totalnie z lekka...czyli nie trzeba jednak? no ale jak to przeniesienie napedu zrobic zeby nie rwalo przegubow? bo chyba te maluchowkie nie sa w stanie przeniesc tego momentu? i czemu akurat ludzie zmieniaja to zawieszenie? przeciez taki central z zawieszeniem malca wydaje sie prostszy do wykonania bo nie trzeba chociazby z geometria rzezbic...oswiecilby mnie ktos?
|
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-03-05 17:18:37 To zależy co chcesz osiągnąć, ten swap z alfy 1.7 w łodzi jest na wahaczach malca, jest to dużo prostsze rozwiązanie , przerabiasz tylkozwrotnice i montujesz homokinetyki, ale rozstaw zostaje stary, a robiąc centrala możesz zwiększyć rozstaw kół ile chcesz aż do wartości jaką miał dawca czyli w przypadku zoltara uno no i dalej co daje znaczny wzrost stabilności wozu. |
ulik87 900tka Nałęczów | 2006-03-05 18:12:07 no tak...tylko zawsze zastanawialo mnie czemu wszczepia sie cale zawieszenia z dawcy...jedyne co przychodzilo mi do glowy to trwalosc..no ale jak pisze kaza mimo wsyzstko trzeba wszczepiac zwrotnice zeby to mialo jakas zywotnosc..czyli jednak skoro taka rzezbe sie odwala to mozna juz pokusic sie o wstawienie Mcphersow z poencjalnego dawcy...a skoro juz Zolt bierze kolyske i podluznice z uniaka to jednak wydaje se to najrozsadniejszym wyjsciem bo czy tak czy tak rzezbic trzeba...zastanawia mnie jedynie ogromnie jak to wsyzstko bedzie wspawane dobrze Zoltar ze robisz fotorelacje bo duzo moze to wyjasnic ;] pozdrawiam! |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2006-03-05 18:45:51 |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-05 23:07:54 central na wahaczach z malucha? dajcie spokoj.. ta chora geometria gdzie kolo chodzi po wycinku kola, na offroadzie plusy, na glebie minusy, te trojkatne wahacze to jest nieporozumienie.
biorac kolyske z podluznicami z uno, nie dosc ze mam gotowe zawieszenie na mcphersonach (beda gwintowane), silnik i skrzynie montuje na oryginalnych lapach, nie rzezbie w kale z dlugoscia polosi itd. po prostu plag end plej. a jak sie komus zachce wiekszego motoru, bierze siem wsporniki łapy i poduchy i montuje tez plag and plej. podluznice mam tak przygotowane ze wejdzie tam do 2.0 16v wlacznie. nawet dizla moglbym zalozyc jakbym mial taki kaprys wlasnie koncze rozbudowywac klatke, zostaly jeszcze rury laczace progi z tunelem srodkowym (tam tez beda mocowane fotele), generalnie ciecie i spawanie all the day. juz wolalbym motor rzezbic i reszte, dosc juz mam tej blacharki |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-03-05 23:33:44
Tak jest ze by sie chcialo odrazu robic motor odpalac i katowac ale wazne zeby Ci teraz nie zabraklo checi i zebys nie zaczal robic na odwal sie bo buda jest najwazniejsza |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-06 13:45:47 spoko , jak mam chwile slabosci robie sobie dzien przerwy, obalam komando i jest lepiej.. furka bedzie na wypasie ale roboty tyle ze szok... i pieniedzy.. |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-07 10:13:42 nie wiem ile kasy to pochlonie,juz dawno przestalem liczyc. to co jest potrzebne kupuje i tyle. generalnie w pizdu droga sprawa |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-07 14:04:57 wrzucilem foto zapdejtowanego renkawa |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-17 18:21:22 zanabyłem zawiasik H&R na tył:
niebawem pocykam fotosy i zrobie apdejcik. nawiazalem tez wspolprace z nivette motorsport. pozdro |