Moja strona www - zoltar-rally - Strona 5

  szukane wyrażenia:   audi
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
3 wrzesień 2006
1/4 mili WRMP Toruń

nie mow ze nie pojedziesz
  
 
pojade chyba ze nie bedzie czym jeszcze
  
 
Cytat:
2006-03-01 12:58:41, ZoLt4R pisze:
apdejcik


A gdzie foty!!?? Co jest qrcze,chciec foty i dawac jak najszybciej bo sie skoncza komandosy jak tak dalej bedzie...
  
 
dopiero w piatek aparat wraca bo sister zabrała na narty zreszta narazie to mozna graty fotkowac ewentualnie. cos tam postaram siem popstrykac
  
 
apdejcik, wrzucilem troche opisu i zdjec co sie aktualnie dzieje z parchem zoltym.
  
 
zapowiada sie ciekawie. Na tym etapie nie duzo jeszcze wiadomo ale narazie widac robisz po kolei i z glowa - tak trzymaj!
  
 
dzieki sukcesywnie bede wrzucal opisy i foty jak idzie robota, najgorsza jest blacharka i zawias. skladanie i montaz motoru i skrzyni oraz calej reszty to juz buła z masłem bedzie.
  
 
ta po budzie to juz z gorki ale zawias trzeba zrobic dobrze coby to bezpiecznie i prawidlowo latalo. Warto mu poswiecic wiecej czasu. Ale to juz wiesz napewno bo siedzisz w tym dluzej niz ja
Zycze Ci sil i checi zebys nie stanal w polowie jak wielu:/
  
 
ciekawa wydumka ten kolektor wydechowy, zdaje się wspominałeś Zoltar że ktoś już na tym jezdził w 1.1 czy 1.2 no nie, czy ty to sam robiłeś>???? wygląda tak jakby miał wykorzystywać zjawiska falowe wydechu tylko czemu kolektory są połączone nie w kolejności zapłonu tak jak to jest zwykle to już nie wiem, jakiś niezamierzony efekt czy tak po prostu wyszło???
  
 
w serii 1.1 na 0,5 bara i tej turbinie bylo 115 koni wiec w 1.2 na 0,9-1 barze bedzie mysle znacznie wiecej. takze daje rade
  
 
upd
  
 
widze ze powstaje niezły potworek...
  
 
taka wstawka calych elementow z uno daje najwieksze szanse na dobra geometrie.. wedlug mnie najsensowniejsze wyjscie

Co bedzie w glowicy? porting czy zaworki tez wieksze?

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2006-03-04 23:30:48 ]
  
 
narazie porting, nowe prowadnice, przylgnia na 0,8 i 5 katow, musi byc na maxa szczelna. porobiona bedzie jak do n/a tyle ze nie planowana. motor odprezony na okolo 7,8 - 8 : 1 , jakos tak.
  
 
a ile ma seria? odprezasz uszczelka? Sorry za tyle pytan ale to przydatne info
  
 
a ja mam pytanko, jak sie uturbia taki silnik, to wystarczy, turbina, kolektor, odp. dolot, i komputer, czy trzeba coś jeszcze pomontować ?? no i oczywiście odprężanie...
  
 
w mocno telegraficznym skrocie tak. polecam lekture corky'ego bella - maximum boost (do "dostania" w emulu jako pdf).

- odprezasz na tyle ile bedziesz dmuchal (wersja najtansza kanapka, najdrozsza tloki na zamowienie na taki CR jaki chcesz)
- strugasz kolektor pod turbo, najlepiej rownoodleglosciowy
- dobierasz wydajnosc wtryskow (jest wzorek na to)
- pompa paliwa mocniejsza
- map sensor ktory ma poprawny odczyt w nadcisnieniu (chyba ze masz przeplywke zamiast mapa)
- orurowanie i intercooler (tez temat rzeka)
- wystrugac downpipe i wydech siakis
- trzeba wystrugac jakies smarowanie turbiny, mile widziana chlodnica oleju

na koncu wystroic, remap, swinia albo standalone dla bogatych. to w mocnym skrocie, cza se dobrac jeszcze odpowiednie turbo, umiec czytac mapy kompresorow itd. polecam maximum boost, fora netowe, itd.

moja instalacja bedzie w sumie lajtowa bo mam mocno ograniczony budzet. na tej turbinie realne jest wbicie sie miedzy 125 a 140 koni i ok 200nm co przy tej skrzyni i masie auta powinno dac okolo 5,5s do 100.
  
 
Cytat:
2006-03-04 23:39:34, jaqo pisze:
a ile ma seria? odprezasz uszczelka? Sorry za tyle pytan ale to przydatne info



seria w moim przypadku ma 9,8:1, narazie docelowo odprezam uszczelka. jak mnei bedzie stac zapodam kute tłoki, wieksze turbo i 200ps nie bedzie problemem ale to musze w totka wygrac
  
 
a mugłbyś napisać ile takie cuś w przybliżeniu kosztuje jeśli to nie jest jakaś tajemnica of corse... A ta książka/lektura to po ang. ??
  
 
ale co dokladnie ile kosztuje? co do ksiazki tak, jest po ang.