Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-03-01 14:38:32 3 wrzesień 2006
1/4 mili WRMP Toruń nie mow ze nie pojedziesz |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-01 16:19:27 pojade chyba ze nie bedzie czym jeszcze |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-03-01 16:21:10
A gdzie foty!!?? Co jest qrcze,chciec foty i dawac jak najszybciej bo sie skoncza komandosy jak tak dalej bedzie... |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-01 18:59:54 dopiero w piatek aparat wraca bo sister zabrała na narty zreszta narazie to mozna graty fotkowac ewentualnie. cos tam postaram siem popstrykac |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-03 21:49:16 apdejcik, wrzucilem troche opisu i zdjec co sie aktualnie dzieje z parchem zoltym. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-03-03 22:17:28 zapowiada sie ciekawie. Na tym etapie nie duzo jeszcze wiadomo ale narazie widac robisz po kolei i z glowa - tak trzymaj! |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-03 22:21:58 dzieki sukcesywnie bede wrzucal opisy i foty jak idzie robota, najgorsza jest blacharka i zawias. skladanie i montaz motoru i skrzyni oraz calej reszty to juz buła z masłem bedzie. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-03-03 22:26:32 ta po budzie to juz z gorki ale zawias trzeba zrobic dobrze coby to bezpiecznie i prawidlowo latalo. Warto mu poswiecic wiecej czasu. Ale to juz wiesz napewno bo siedzisz w tym dluzej niz ja
Zycze Ci sil i checi zebys nie stanal w polowie jak wielu:/ |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-03-04 00:11:28 ciekawa wydumka ten kolektor wydechowy, zdaje się wspominałeś Zoltar że ktoś już na tym jezdził w 1.1 czy 1.2 no nie, czy ty to sam robiłeś>???? wygląda tak jakby miał wykorzystywać zjawiska falowe wydechu tylko czemu kolektory są połączone nie w kolejności zapłonu tak jak to jest zwykle to już nie wiem, jakiś niezamierzony efekt czy tak po prostu wyszło??? |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-04 16:24:13 w serii 1.1 na 0,5 bara i tej turbinie bylo 115 koni wiec w 1.2 na 0,9-1 barze bedzie mysle znacznie wiecej. takze daje rade |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-04 22:13:11 upd |
Malkers F&F Wolny Słuchacz :) fiat 126p Dąbrowa Tarnowska | 2006-03-04 22:31:50 widze ze powstaje niezły potworek... |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-03-04 23:30:16 taka wstawka calych elementow z uno daje najwieksze szanse na dobra geometrie.. wedlug mnie najsensowniejsze wyjscie
Co bedzie w glowicy? porting czy zaworki tez wieksze? [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2006-03-04 23:30:48 ] |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-04 23:34:46 narazie porting, nowe prowadnice, przylgnia na 0,8 i 5 katow, musi byc na maxa szczelna. porobiona bedzie jak do n/a tyle ze nie planowana. motor odprezony na okolo 7,8 - 8 : 1 , jakos tak. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-03-04 23:39:34 a ile ma seria? odprezasz uszczelka? Sorry za tyle pytan ale to przydatne info |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-04 23:49:54 w mocno telegraficznym skrocie tak. polecam lekture corky'ego bella - maximum boost (do "dostania" w emulu jako pdf).
- odprezasz na tyle ile bedziesz dmuchal (wersja najtansza kanapka, najdrozsza tloki na zamowienie na taki CR jaki chcesz) - strugasz kolektor pod turbo, najlepiej rownoodleglosciowy - dobierasz wydajnosc wtryskow (jest wzorek na to) - pompa paliwa mocniejsza - map sensor ktory ma poprawny odczyt w nadcisnieniu (chyba ze masz przeplywke zamiast mapa) - orurowanie i intercooler (tez temat rzeka) - wystrugac downpipe i wydech siakis - trzeba wystrugac jakies smarowanie turbiny, mile widziana chlodnica oleju na koncu wystroic, remap, swinia albo standalone dla bogatych. to w mocnym skrocie, cza se dobrac jeszcze odpowiednie turbo, umiec czytac mapy kompresorow itd. polecam maximum boost, fora netowe, itd. moja instalacja bedzie w sumie lajtowa bo mam mocno ograniczony budzet. na tej turbinie realne jest wbicie sie miedzy 125 a 140 koni i ok 200nm co przy tej skrzyni i masie auta powinno dac okolo 5,5s do 100. |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-04 23:51:39
seria w moim przypadku ma 9,8:1, narazie docelowo odprezam uszczelka. jak mnei bedzie stac zapodam kute tłoki, wieksze turbo i 200ps nie bedzie problemem ale to musze w totka wygrac |
Gonzo_BB nibylandia | 2006-03-04 23:52:48 a mugłbyś napisać ile takie cuś w przybliżeniu kosztuje jeśli to nie jest jakaś tajemnica of corse... A ta książka/lektura to po ang. ?? |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-04 23:53:57 ale co dokladnie ile kosztuje? co do ksiazki tak, jest po ang. |