Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
-DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2005-09-11 23:50:02
To jak już wywalisz tą blachę to daj znać jakie są efekty bo też mi to chodzi po głowie |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-09-11 23:51:36
Po prostu weź kombinerki i ją upierdol! A co do LPG - przyda sie ponowna regulacja. Aczkoliwek nie sądze aby na wolnych obrotach dużo się zmieniło. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2005-09-12 00:05:02
Ale ja mówie o LPG |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-09-12 00:06:56
ależ nie śmiałem myśleć inaczej. Tylko LPG |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-09-12 00:09:32 lub OO ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-09-12 00:11:16
masz patent na przeróbkę benzyniaka na OO? Jeśli nie zawiera 40 kontrolek, to się na to piszę! |
BartekN Miłośnik FSO FSO Atu/VW Passat St-ce/Lublin | 2005-09-12 01:14:50 u siebie wywalilem te blaszke i termostat.a seryjna rure doprowadzajaca powietrze zamienilem na rure fi80.w moim przypadku roznica jest dosyc spora i zauwazalna .nie mam problemow z gazem,pomimo ze gaz na srube.polecam takze jak pisal OLO wywalic jeszcze kata i wsadzic tlumik od GLE |
Xenon Polonez Caro plus Przemyśl | 2005-09-12 18:23:53 no wiec tak...... na poczatek sprawdzilem termostat powietrza i w miejscu gdzie powinien on sie znajdować bylo........ nic. wiec zaślepiłem dolot ciepłego powietrza i teraz jest tyko zimne nastepnie wywaliłem tą blaszke i po tych zmianach zauważyłem spory przyrost mocy po resecie "kompa" również zwiększyła się moc- na moim testowym odcinku przed resetem wyciągałem 100km/h a po resecie 117km/h wielkie dzięki za pomoc i czekam na następne wskazówki odnośnie zwiększenia jego mocy..... pozdrawiam |
CAmaRO Miłośnik FSO Polonez CARO Pure delight... | 2005-09-12 19:45:26 Mój fabryczny Abimex był niestety bardzo mułowaty. Jednak są na to pewne metody... |
-DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2005-09-12 19:49:31
Bartek a jak wygląda teraz średnie spalanie gazu ? tzn. czy pali tyle samo co wcześniej czy może teraz trochę więcej |
Ambrosios Miłośnik FSO Warszawa | 2005-09-12 20:26:05 Ja wywalilem w GLI blaszke przy filtrze powietrza - przeciez to katastrofa. Usunalem takze caly "termostat" w dolocie z klapka, a wlot zaslepilem czerwonym korkiem od soku "Gianini", wiec teraz wyglada to jakbym mial tam jakis supersportowy patent . Dzieki temu ze mam teraz wylacznie zimne powietrze, zauwazalnie poprawila sie elastycznosc w dolnych obrotach, a przy ponad 4000 obr/min wzrosla moc, silnik przestal sie dusic, choc do swobodnego oddechu to mu jeszcze daleko z powodu palnika gazu. Mam jakas ksiazke goscia z WAT, ktory badal opory dolotu i wydechu silnika w PF 126, 125 i Polonezach. Moj wniosek jest jeden - niektore wloskie silniki sa przykladem, jak sie NIE KONSTRUUJE tego. Przeciez te patenty tak jak wspomniane blaszki to zaprzeczenie ich sprawnego dzialania... A teraz pytanie za 100 punktow: jak poprawic osiagi GLI Bosch'a bez duzych wydatkow finansowych - powiedzmy do 200zl. Mam na mysli glownie ustawienia zaplonu i mapy wtryskowej, filtra stozkowego nie chce. Acha, kolektor GSI juz mam Moj maly pomysl na razie, to dodac na wlocie regulowana potencjometrem pedalu gazu dmuchawa elektryczna plus maly wtrysk wody z jakiejs malutkiej pompki plus rozpylacz. Pomysl karkolomny ale teoretycznie technicznie poprawny...
Acha: mam LPG, wywalenie tych dlawikow z dolotu nie spowodowalo ani gasniecia silnika ani zwiekszenia zuzycia paliwa, wrecz przeciwnie, moge mniej dusic gaz przy wyprzedzaniu... [ wiadomość edytowana przez: Ambrosios dnia 2005-09-12 20:29:24 ] |
wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2005-09-13 18:23:41 jakie jest techniczno-fizyczne wytłumaczenie sensu instalowania w układzie dolotowym układu pompki rozpylającej wodę?? |
Ambrosios Miłośnik FSO Warszawa | 2005-09-13 21:17:53 Tutaj bylo o wtrysku wody.
Generalnie sens jest taki, ze silnik ma wieksza moc, lepiej sie chlodzi itd. Edit1: Ten link ktory podalem sprawdz na samym dole. Edit2: wreszcie dziala mi wyszukiwarka. Chyba ja okielznalem Dzieki GDA! [ wiadomość edytowana przez: Ambrosios dnia 2005-09-13 21:19:25 ] |
Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2005-09-13 23:02:41 Wywaliłem ta blachę z filtra, jak narazie wiem to że trochę lepiej się wkręca, odgłos sie minimalnie zmienił i nie dławi sie przy dobraniu trochę za wysokiego biegu. |
-DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2005-09-13 23:16:18 No to jutro ja też wypierniczę tą blachę i zobaczę |
Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2005-09-13 23:27:39
Tylko powiem ze weź jakieś porządne kombinerki bo ja męczyłem sie z gnidą przez 20 minut, bo przymocowana jest do filtra na zgrzewy, co ciekawe onie nie puściły tylko przedarłem blachę przy nich, a reszte sklepałem młotkiem na równo by nic nie odstawało. |
Xenon Polonez Caro plus Przemyśl | 2005-09-14 16:52:46 ja do usunięcia tej blachy użyłem nożyc do blachy i gładko poszło a czy ktoś w swoim poldim ma zamontowany stożek?? jeżeli tak to czy zauważył jakąś różnice?? |
enes FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2005-09-14 22:34:59 Ja mam założony stożek ale w 1.4 GTI. Autko zyskało wyrażnie na dynamice i to w pełnym zakresie obrotów, mógł się też na to złożyć efekt braku katalizatora. No ale ostatecznie silnik nie musi ciągnąć powietrza przez otwór o średnicy 30 mm, tylko oddycha pełną powierzchnią filtra. Stożek ma oczywiście izolację od ciepłego powietrza z komory silnika. Poza tym dzwięk dochodzący spod maski powyżej 3000 rpm jest fantastyczny. W 1.6 GSI też miałem stożka ale efekty nie były tak wyraźnie odczuwalne jak w roverku jedynie elastyczność mi się poprawiła ale chyba tylko ze względu no długą power rurę o srednicy 60 mm. W 1.6 też nie miałem kata. |