Cylindry, obroty, gaz itd ;(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na wstępie przepraszam że tworze nowy temat.
Mam Escorta MKVII 1.4 '96 z instalacją gazową

I NASTĘPUJĄCE PROBLEMY:
1. Problem chyba najważniejszy przy zapalaniu nawet na PB chodzi jak disel a NAWET GORZEJ, sam wchodzi na wysokie obroty i od razu intensywnie spada dzieje sie tak od wczoraj i nie wiem czym to jest spowodowane.
Boje sie jeździć taki łon straszny
2. Problem troche starszy - na rozgrzanym silniku pali na 3 cylindry i gaśnie nawet podczas jazdy przy redukcji.
Chciałem sprawdzić przez kolektor wydechowy z którym cylindrem jest problem ALE TERAZ SIE BOJE
A POZA TYM cała masa drobniejszych problemików
3. Problem z zegarkiem
4. drzwi od kierowcy sie nie otwierają
5. drażek zmiany biegów lata
6. Wsteczny ciężko wchodzi i WYChODZI
7. Skacze po dziurach aż w uszach dudni
8. Korozja go zrzera
9. Nie ma ustawienia kolumny kierownicy ITD. ITD.
10. A z zespolonym poradziłem sobie przez wasze PORADY - Wielki respect dla pomysłodawców

A teraz troche pomocnych informacji
- świece wymienione
- kable wysokiego napięcia wymienione
- rozrusznik nowy
- filtr paliwowy niedługo do wymiany
- akumulator jest ok
- nie wiem czy to pomożę ale na jednym kablu jest miedziany drucik, podejżewam że odpowiedzialny jest za przełączenie na gaz bez owinięcia tego gówienka gaz nie wskoczy

I prosze sie nie śmiać to jest mój pierwszy samochód mam tylko 19 lat i jestem raczej zielony jeśli chodzi o auta. Dlatego trzeba tłumaczyć jak mułowi.

Jak bedzie potrzeba to walne jakieś zdjęcia jak mi sie uda.
  
 
1Odkręć świece i ta która będzie okopcona na ten cylinder nie pali.
2Osłoń, NIE ZATYKAJ, dolot powietrz do filtra. Gaśnięcie silnika na gazie przy jeździe na luzie jest spowodowane wpychaniem powietrza w układ dolotowy. Jak osłonisz chwyt powietrza od bezpośredniego pędu powietrza powinno być ok. To jest częsty problem w gazownikach, nie tylko essach.
3Z tym chodzeniem jak diesel to może są popychacze - może.
4Dzwi trzeba rozebrać i zobaczyć co jest nie tak i naprawić - łatwo powiedzieć , co? Ale to pewnie linka, jeżeli się nie otwierają od środka.
5Masz pewnie wersję cl - ona nie ma regulowanej kolumny kierownicy.
6Rdza go wpi*#$@&a? Normalka, tttm (ten typ tak ma).

Mam znajomego ginekologa, co samochód reperuje przez rurę wydechową. Widzę że kolega też zabiera się do tego przez kolektor
  
 
3. z zegarkiem już ktoś miał problem - poszukaj w archiwum albo kup na allegro nowy.
4. Napisz więcej szczegółów co do drzwi, to może pomogę - też miałem z nimi problem.
5. drążek czy sama gałka??
6. TTTM (ten typ tak ma) Chyba, że naprawdę ciężko to już problem
7. Sprawdź gumy na wahaczach, sworznie - całe zawieszenie.
8. TTTM
9. TTTM
  
 
Dzięki wieczorem zobacze co sie da zrobić

- DRZWI - mam centralny od pasażera sie otwierają normalnie a od kierowcy tylko sie zamykają tak jakby nie można było przekręcić do końca w drugą stronę
- Lata cały drążek to znaczy gałka A Mniejsza z tym raz sie pomyliłem i bym w ściane wypierdzielił bo był na 1 a myślałem że jest luz TAKI JEST PROBLEM
- A z zegarkiem zrobie tak jak piszesz (TZN KUPIE NOWY) tylko jak na razie mam gorsze problemy

już cała rodzina na mnie najeżdża bo samochód stoi w garażu w piwnicy i jak teraz odpalam to tak śmierdzi że aż na górze czuć.

Aha myslałem że na gazie też faluje a jednak nie - tylko na benzynie problemy robi.
  
 
Co do zamka to piszesz o otwieraniu z klucza jak sądzę?? Miałem to samo. Nie mam centralnego, ale to chyba nie ma znaczenia. U mnie trzeba było przeczyścić wkładki. Rozkręcasz tapicerkę i o ile dobrze paniętam, to wkładkę trzyma tylko taka wlacha wsunięta pod nią. Czyścisz ją w benzynie, potem jakieś wd40 czy inne świństwo. U mnie pomogło w zupełności a już myślałem, że są do wyrzucenia.
Możesz też spróbować bez rozkręcania drzwi - popsikać wd40 do wnętrza wkładki. Może pomoże.