Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2005-06-19 15:10:29
wierz mi, ul. Prosta w centrum Wawy jest jeszcze gorsza! poza tym w gdańsku nigdzie nie widziałem takego "pofałdowanego" asfaltu przed skrzyżowaniami, jak na co drugim, stołecznym skrzyżowaniu. jazda po tym mieście to dla mnie i mojego auta makabra. z drugiej strony b.fajnie jeździ się w nocy po Wawie, kiedy można sobie wybierać dowolnie trasę przejazdu |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-06-19 15:41:03
Poza tym zastanawiam sie czy gazowe amorki nie dadzą za bardzo w kość zawieszeniu ? bo są twardsze... |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-06-19 21:42:30 w wałbrzychu mieli monroe reflex po 90 zł do atu.
w zasadzie to nie mieli, tylko mogli sprowadzić. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-06-19 22:04:44
Kupuję w sklepie motoryzacyjnym obok siebie. Trwałosć - jak narzie porównywalna. Nie wiem czy zrobiły juz 1000 km... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-06-19 23:51:59
A jak myślisz OLO czy do fiata się nadadzą? |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-06-20 00:28:45 sie nadadzą. Kiler w DFie miał polonezwskie ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-07-04 14:14:01 EDIT...
[ wiadomość edytowana przez: Admiral dnia 2005-07-06 07:50:13 ] |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2005-07-11 11:48:22
KYB na tył są. Zwykłe i do Atu/+ też. |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2005-07-11 15:44:12
to powypadają wszystkie plomby z zębów. |
chris1500 Miłośnik FSO Karlskrona | 2005-07-11 16:54:17 jako ze przesledzilem watek amorkowy jestem zdecydowany na wymiane amorow na twardsze..
potrzebuje waszych zdan aby sie uwierdzic lub rozmyslic czy Delphi Duo-controle na przodzie w DF spelnia swoja role... czy konstrukcja wytrzyma bardziej sztywne pokonywanie dziur moze macie inne zdanie a moze cos zaproponujecie pozdrawiam i dzieki |
t_kucyk Miłośnik FSO Peugeot 406 Toruń | 2005-07-11 19:30:28
Hej Maćku! Nie chcę kombinować z amortyzatorami Sądze, że seria KYB olejowa przód + Krosno olejowe tył da radę Dostałem ofertę na KYB olejowe na tył, ale przesyłka wyszłaby dosyć drogo. W moim Caro zawieszenie jest twardsze niż w Twojej przejściówce i wydaje mi się, że przywrócenie seryjnej twardości (obecne amortyzatory mają 105kkm przebiegu) będzie w sam raz |
t_kucyk Miłośnik FSO Peugeot 406 Toruń | 2005-07-11 19:34:21
Dokładnie Aha, puszka filtra powietrza do Abimexa kosztuje jedyne 164pln z termostatem - cena zabójcza |
bialy16V Espero 1,8 wiśniowy ... Białystok | 2005-07-11 19:50:52 Witam! Śledząc wątek zauważyłem, że uczestniczący w duskusji mają w tym temacie ogromną wiedzę. Mam pytanie. Czy produkowano seryjnie utwardzone i obniżone CARO? Jeździłem kilkoma Polonezami.(pisząc "jeździłem" mam na myśli użytkowanie na dystansie kilku tys. kilometrów). Wszystkie były "miękkie". Ten którym jeżdżę obecnie jest jak gokart. Na zimówkach jest trochę lepiej, na letnich dosłownie "gokart". Zawieszenie nie było przerabiane (jeżdże nim od nowego). Amortyzatory są jeszcze oryginalne (193 tys. km.) Na każdym badaniu technicznym słyszę, że są o.k. Co do obniżonego zawieszenia wnioskuję po teście różnych Polonezów przy wjeżdżaniu do garażu u mojego "staruszka", tylko ten czepia wydechem. Zaznaczam, że wydech nie "wisi". Jest maksymalnie blizko podwozia. Uffffff ale się rozpisałem, myślę że nikogo nie zanudziłem. Mam też nadzieję, że sprawa pasuje do tematu wątku. |
Maciek_938 Bydgoszcz | 2005-07-11 21:56:35
Pewnie, że dadzą radę i napewno poprawa właściwości trakcyjnych w porównaniu z obecnymi amorami będzie znaczna (tu i tak trzeba podkreślić niezaprzeczalny fakt, że akurat amorki w Polonezie trwałością przewyższają bardzo wiele zachodnich aut). Fakt w Twoim Caro zawieszenie jest twardsze z dwóch powodów. Po pierwsze seryjnie miałeś już zastosowane amortyzatory o twardszej w stosunku do wcześniejszych modeli charakterystyce oraz masz już nowy grubszy typ sprężyn (czyt. twardsze). Do tego dochodzi szeroka zawiecha i ogólnie auto jest znacznie stabilniejsze w prowadzeniu. Jednakże wychodzę z takiego założenia, że zawieszenie w Polonezie i tak jest na tyle miękkie, że skoro można coś na to zaradzić niedrogim kosztem to warto to rozważyć. I tak dowiadywałem się dzisiaj i w Bydgoszczy w detalu amorki Delphi do Trucka kosztują 105,5zł. Oczywiście piszę tu o przednich amortyzatorach. Po wymianie podzielę się wrażeniami z jazdy. ps. Lubię auta o twardych nastawach zawieszenia Pozdrawiam |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2005-07-11 22:07:14 moj zestaw w polonezie sklada sie z nastepujacych elementow
przod: skrocone o 1 zwoj sprezyny od trucka amortyzatory delphi duo-control tyl: resory 3 piorowe robione na zamowienie amortyzatory gazowe Monroe Gasmatic (oryginalnie przewidziane do fiata 132) w polaczeniu z felgami 14 o szerokosci 5,5 cala daje to efekt: w miescie troche twardo na dziurach w trasie pieknie polecam wszystkim to rozwiazanie |
chris1500 Miłośnik FSO Karlskrona | 2005-07-11 22:47:16 jezeli bym dal same duale czy nie bedzie sie gryzdz z standarowymi spezynkami?
ile kosztuja nowe sprezyny do pn a trucka?? |
Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2005-07-11 23:23:20 spreżynki trucka chyba po 51zł |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2005-07-11 23:54:05 najtansze byly w kostisa w autoparts jak szukalem we wrzesniu zeszlego roku - chcieli chyba okolo 40 zlotych - zadzwonilem, zamowilem, zadzwonili ze juz sa, przyjechalem, zaplacilem i odebralem. |