Pytanie odnosnie sprzegla ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy mozliwe jest ze sprzeglo slizga sie tylko po zmianie biegu z 1 na 2? a na reszcie biegow jest dobrze? czy to raczej nie jest wina sprzegla i problem lezy bardziej po stronie skrzyni biegow?




[ wiadomość edytowana przez: kris-kzn dnia 2007-06-16 21:38:17 ]
  
 
a jak sprzeglo moze sie slizgac przy zmianie biegu?
  
 
hehe no chodzi o to ze jak jade na 1 biegu zmienam na 2 i wtedy sprzeglo sie jakby slizgalo ... na reszczie biegow wszystko gra ... i po redukcji z 3 na 2 tez jest dobrze jedynie po zmianie z 1 na 2 teraz chyba lepiej??


w poprzednim poscie mialo byc po zmianie biegu a nie przy zmianie sory za blad :]

[ wiadomość edytowana przez: kris-kzn dnia 2007-06-16 21:39:31 ]
  
 
w takim razie to nie sprzeglo.. jesli slizga sie na 2 to i na 1 by sie slizgalo.
  
 
kumam o co chodzi i ewidentnie jest to wina sprzegła tzw efekt niewysprzeglania przy wyzszych biegach tego nie czuc bo predkosc jest wieksza a przy 1 i 2 gdy predkosc jest stosunkowo mala jest to odczuwalne slimaczy sie tak i wogole moim zdaniem wina napinacza sprzegla










ale to tylko moja sugestia
  
 
Cytat:
2007-06-17 08:35:39, migel pisze:
kumam o co chodzi i ewidentnie jest to wina sprzegła tzw efekt niewysprzeglania przy wyzszych biegach tego nie czuc bo predkosc jest wieksza a przy 1 i 2 gdy predkosc jest stosunkowo mala jest to odczuwalne slimaczy sie tak i wogole moim zdaniem wina napinacza sprzegla ale to tylko moja sugestia


Potwierdzam, na 1 i 2 biegu jest większy moment niz na 5 i dlatego złudzenie większego slizgania na 1 biegu
pozdrawiam
Arturek
  
 
Cytat:
2007-06-17 08:35:39, migel pisze:
kumam o co chodzi i ewidentnie jest to wina sprzegła tzw efekt niewysprzeglania przy wyzszych biegach tego nie czuc bo predkosc jest wieksza a przy 1 i 2 gdy predkosc jest stosunkowo mala jest to odczuwalne slimaczy sie tak i wogole moim zdaniem wina napinacza sprzegla ale to tylko moja sugestia



napinacz sprzegla to chodzi o ten przy pedale tam gdzie regulacja tak??
  
 
Cytat:
2007-06-17 10:21:22, Arturek pisze:
Potwierdzam, na 1 i 2 biegu jest większy moment niz na 5 i dlatego złudzenie większego slizgania na 1 biegu pozdrawiam Arturek



ale kolega napisal,ze na 1 biegu mu sie nic nie slizga..
  
 
na temat napinacza i jego wymianie i ewentualnej regulacji musza juz wypowiedziec sie koledzy fachowcy ja jedynie moge ci powiedziec co sam zrobilem zanim wymienilem sprzeglo na koncu linki tam kolo silnika dodalem dwie nakretki od srob by je bardziej naciagnac pomoglo ale dlugo tak nie radze jezdzic to jest taki srodek tylko na chwile wymienisz napinacze byc moze i linke i powino byc ok ale wszystko sie okaze jak bedziesz wymienial czy to starczy moze nawet bedzie trzeba wymienic cale sprzeglo moim skromnym zdaniem to najlepsze wyjscie a potem bedziesz mial juz spokuj na pare lat
  
 
na 1 biegu slizganie nie jest takie odczuwalne dopiero zwiekszajac predkosc widac ze sprzeglo nie odbija wymiana kpl. sprzegla sprawi ze jazda zmieni sie nie do poznania z takiego przymulonego zrobi sie bardziej agresywny
  
 
ale co ja tam wiem
  
 
u mnie slizganie te bylo spowodowane nie dociskaniem do konca sprzegla przez poprzedniego wlasciciela co powodowalo ze biegi wchodzily ciezej i gorzej
  
 
to rozumiem ze tam przy pedale samemu nic sie nie reguluje i jest jakis samonapinacz linki tak?
  
 
niewiem czy regulacja przy pedale cos pomoze zawsze warto sprobowac
  
 
no wlasnie wczoraj patrzylem tam ale nie widzialem gdzie ta regulacja hehe :] bedzie trzeba zobaczyc jeszcze raz moze znajde
  
 
ja w swoim nie mam tam zadnej regulacji wiec nie wiem czy ona tam wogole jest wiem ze w nowych modelach aut jest taka regulacja ale sluzy ona do regulacji samego pedala sprzegla a nie naciagu linki






ale co ja tam wiem