BLOS system w Polonezie - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-12-19 12:40:51, Bocian_s_313_PTK pisze:
To ile cię ta przyjemność kosztowała??



blos, dolot (kombinowany) i stozek to lacznie wyjdzie ok 600pln
do najtanszych to nie nalezy licze, ze zwroci mi sie po ok 15tys km
ale teraz na allegro mozna trafic blosa (choc za czesto sie nie pokazuja) za ok 300 - 350 pln

  
 
Cytat:
2005-12-19 10:35:33, jose pisze:
Może i prawda, ale kolega pajczaki pod maską ma 2.0 DOHC



A to zwracam honor.

Cytat:
Z tego co widać, dla Ciebie poldek to żęch i trup, a w cale tak nie musi byc. Zresztą o jakiej elastczności mowa? Z silnika 1.4? To zawsze będzie wysilona wiertarka, która z dołu praktycznie nie jedzie.



Nie mówię, że 1.4 to potwór. Mówię, że każdy standardowy Poldon nie ma polotu nawet chociażby do 1.0 w UNO. Nieoszukujmy się poprostu tak jest Panowie. A czy jeździłem trupami? Jeździłem różnymi i trupami i igłami CARO PLUS.
  
 
O, przepraszam. 1.5GLE weźmie Uniaka 1.0 45s. Posiadałem zarówno jedno, jak i drugie.
Fakt faktem, różnica niewielka, ale Poldżons wygrywa
  
 
Cytat:
2005-12-19 18:39:14, Makaveli pisze:
O, przepraszam. 1.5GLE weźmie Uniaka 1.0 45s. Posiadałem zarówno jedno, jak i drugie. Fakt faktem, różnica niewielka, ale Poldżons wygrywa



Ja też miałem Uno 1.0 45S i Poldzisze 1.5GLE oraz 1.6GLE - jestem innego zdania.
  
 
Cytat:
2005-12-19 14:11:44, pajczaki pisze:
Czy widziales film polonez v omega 3.0?



Nie widziałem, a z chęcią zobaczę. Jaki motorek był w tym Poldziszu?
  
 
Cytat:
2005-12-21 15:50:16, sodax pisze:
Nie widziałem, a z chęcią zobaczę. Jaki motorek był w tym Poldziszu?



motor 2.0 dohc
wejdz na strone polonez tuning klub i znajdz jakis post kolegi Piotrek#389 i w jego podpisie znajdziesz link "zobacz jak padlina lata". to wszystko w temacie
  
 
spalanie w trasie wyszlo ok 13,5 na setke czyli wiecej niz po miescie! total szok a jazda rzedu ok 3,6 tys (max 4tys ale nie za czesto) z jedna osoba na pokladzie (ok 100kg)
ps. ale jezeli wciskam gaz na kazdym biegu to auto bez problemu reaguje..
czas na delikatne przykrecenie kurka
  
 
nie strasz czlowieku po swietach zakladam blosa do argenty, tyle ze na wtrysku, gdzie blos bedzie mial wieksza szanse sie wykazac, zasadniczo w manualu blosa stoi jak byk ze.....blos allows remarkable savings on fuel... tak ze powinno byc : 1.lepiej{mieszanka} 2. taniej z powodu punktu 1
  
 
nie strasze
po prostu moze na gazniku dziala troche inaczej a dwa, ze najprawdopodobniej wciaz mam zle wyregulowanego blosa
chyba dzis pojade porobic pomiary g-techem
  
 
Kupiłem sobie blosa i będę montował do Nubiry. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Wygląda to całkiem fajnie.
  
 
Montuj, montuj - mo ze i ja się skuszę
  
 
Cytat:
2006-02-09 16:54:58, Qbk pisze:
Montuj, montuj - mo ze i ja się skuszę



Kupiłem też już nowy dolot od NU1. trochę się różni montażem do przepustnicy ale jak bezpośrednio nie podejdzie to się przytnie podgrzeje i nasunie na orginalny plastik. Teraz potrzebuję jeszcze rurę gumową do gazu, aby bez silniczka krokowego połączyć reduktor z blosem i dużo wolnego czasu
  
 
Cytat:
2006-02-09 17:07:03, 3LiTe pisze:
Teraz potrzebuję jeszcze rurę gumową do gazu, aby bez silniczka krokowego połączyć reduktor z blosem



Rure kupisz na chełmskiej, troszkę za kiedyś billą (nie wiem co tam jest teraz), po prawej stronie jadąc od czerniakowskiej

Cytat:
2006-02-09 17:07:03, 3LiTe pisze:
i dużo wolnego czasu



uuuuuuuuu, to trochę poczekasz
  
 
3lite kupił BLOS-a i wyłaczył telefon

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2006-02-10 12:16:20, OLO pisze:
3lite kupił BLOS-a i wyłaczył telefon


Nie wyłączałem telefonu ?!?.

Za to już prawie wszystko przygotowane do swap'u dolotu
Oby tylko się dało zamontować rurę od NUI do przepustnicy NUII, odpadnie godzinka pracy z cięciem i powiększaniem średnicy gumy.
  
 
Wczoraj byłeś "chwilowo niedostepny"

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Zapraszam do ASO Marki na testy
  
 
Cytat:
2006-02-10 16:34:32, KiLeR pisze:
Zapraszam do ASO Marki na testy



A ASO Marki posiada analizator spalin ??

Założone !!
Na benzynie poprawa, zbiera się lepiej - przynajmniej takie mam odczucie. Szkoda że nie mam dostępu do (darmowej) hamowni. Jak patrzyłem na wykresy dla Hondy CRX to była spora różnica między blosem a mixerem tzn ponad 15KM.

Teraz muszę jeszcze ustawić to na gazie. Pewnie niedługo to zrobie, przecież nie będę za długo jeździł na benzynie


[ wiadomość edytowana przez: 3LiTe dnia 2006-02-11 00:08:50 ]
  
 
Podepnij sie woltomierzem pod lambde - nic prostszego.

Jaki koszt tego BLOSa i gdzie zakupiles?
  
 
350 + wysyłka