Xxx [ fryszard] xxx - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Proszę sobie tutaj nie żartować Fryszardzie i wstawiać zdjątka!!! Co to za dowcipy o garażu!? To poważne sprawy... Tu przecież chodzi o Escorta!!! A co Ty rozpórkę sam zrobiłeś z jakiejś blachy?
  
 
tak sam
blacha nierdzewka 3mm profil na rozporke 40x20x2mm teraz to dziadostwo chce wypolerowac, ale oporie idzie
  
 
Heh, co czytam tytuł tego wątku, to gęba mi się śmieje.
POTWORTH, no Panie przekozak nick dla Essiego
  
 
Fryszard polerowanie nierdzewki to taka syzyfowa praca bardzo trudno ja wypolerować taka uroda tego metalu nigdy do końca nie będzie się błyszczeć.
  
 
z tego co mi sie udało teraz dowiedziec to sa 2 rodzaje nierdzewki, jedna to taka do polerowania a druga to szara, i ta szarą ciezko wypolerowac, a tą pod polerke stosunkowo łatwo ja chyba sobie kupiłem zła
  
 
A może weż drobniutkim papierem sciernym takim do docierania szpachli i pózniej polakierować bezbarwnym
  
 
mysle ze nie ma zle, coc co prawda liczyłem na lepszy efekt
  
 
Fryszardzie ja proponuje na różowo go psiknac, bedzie przegit a i problem braku polysku zniknie
  
 
Fryszardzie - teraz to chyba jakis przeszczep by sie przydal bo to 1.3 to chyba niewielka pomylka przy takim aucie...
  
 
Fryszard jak nie wypolerujesz tej rozpórki to możesz spróbować efektu satyny tylko musisz znaleźć takie drobne wióra metalowe do polerowania (można je kupić) i polerować w jednym kierunku. Efekt będzie podobny do płyty kuchenki albo drzwi lodówki
  
 
własnie przyszło tajemnicze pudło



  
 
ooo widzę że najważniejsza rzecz już jest
jakie to obniżenie ?
  
 


widze ze kolega szaleje

najlepszy jet tytul art. widoczny na 2 foto...daje do myslenia
  
 
55/35, z tym ze tył mozna regulowac.
  
 
w sumie szkoda że tak mało ale lepsze to niż nic
tymbardziej że przy lekkim silniku 1.3 może słabo usiąść....
  
 
zobaczymy jak siadzie potem w razie czego bede myslał
  
 
nie no jasne...później ewentualnie można same sprężyny zmienić
  
 
ale widze że ta rozpóreczka nie przypasi po ewentualnym swapie na 2,0
  
 
tylko ze jezeli swap bedzie to nie na 2,0 a cos innego ale nie powiem co.
  
 
Micab pisze: "w sumie szkoda że tak mało ale lepsze to niż nic
tymbardziej że przy lekkim silniku 1.3 może słabo usiąść...". I to niestety straszliwa prawda Już z Micabem to przerabiałem. A obecnie mam inne sprężyny, a autko poszło zaledwie ok. 2 cm, pomimo, że kupowałem jako - 4 cm Tutaj chyba rzeczywiście decydująca jest masa silnika


[ wiadomość edytowana przez: Pawel_AMG dnia 2006-01-03 15:55:25 ]