Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-12-30 01:30:07 spokojnie.
to normalne ze po 10-12 sek po odpale rosnie napiecie gwaltownie. 4 swiece to pod 60A prad pogchodzi (dogrzewanie). dobrze ze w profilu napisales "TD" to wszystko tlumaczy. |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2008-12-30 17:03:32
Fizycznie niemożliwe i mieć nie musi. |
radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2008-12-30 17:15:23 dzieki |
mikosz83 Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8 TD Denmark | 2008-12-31 15:58:05 CKsrv, czyli diesle tak mają że odrazu zmienia się napięcie z koło 12 na 13 V ??
Wydaje mi się że akumulator nie doładowany dlatego że mało jeżdżę ?? Ja 5 dni w tygodniu jeżdżę do pracy średnio 3-4 razy po 2,5 km lub 3,5 km a raz lub 2 w tygodniu na miasto 10km i powrotem też 10 km. Jeżeli bede jechał 100 km to bede miał tuż po zatrzymaniu ładowanie w okolicach 14 V czy nadal 13,65 V ?? |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-12-31 16:14:08 pisalem ze po odpaleniu jest 2 grzanie swiec i to stad ten spadek napiecia.
odpal na kwadrans (bez swiatel, nawiewu czy grzania szyb) bez wiekszych odbiornikow i zmierz na akku czy w gniezdzie zapalniczki nie ma wielkiego znaczenia jak bez obciazen. a dla wlasnej ciekawosci jeszcze zmierz po zatrzymaniu maszynowni. |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-12-31 16:18:06
Dokładnie tak ,w silniku diesla to normalne .Dzisiaj mierzyłem Mondeo z 2004 roku .Po odpaleniu 13.5 V po kilku sekundach wskoczyło na 14.4 |
mikosz83 Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8 TD Denmark | 2009-01-01 16:54:00
Sorki nie wiedziałem że następuje kolejne grzanie... Może byś napisał jaśniej o maszynowni ?? |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2009-01-01 21:16:57 mialem na mysli silnik |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-01-02 00:36:35 Nie bój nic, przybite!
A patent sprawdzony! |
mikosz83 Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8 TD Denmark | 2009-04-16 23:34:09 Chłopaki, podczas mierzenia ładowanie aku w czasie pracy silnika na miernikach moim i ojca pokazują inne napięcie...
Mój miernik pokazuje 13,65 V Ojca miernik pokazuje 14,09 V Nie wiem którym miernikom wierzyć ???? Może znacie sposoby jak sprawdzić który miernik prawde pokazuje ?? Oba mierniki są czarne, takie co kosztują koło 15 zeta. Różnią sie tylko nazwą firmy na dole po lewej. |