POMOC W SPRAWIE ZAKUPU CB RADIA - pilne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
jestem nowym uzytkownikiem owego serwisu
Potrzebuje pomocy w sprawie zakupu cb radia (komplet z antena)
Prosze mi doradzic jaki sprzet mam kupic i ktory jest najlepszy
Potrzebuje cb do auta osobowego
bardzo duzo czasu spedzam za kierownica a nie kusi mnie dostac mandatu

POTRZEBUJE RADIO KTORE ULATWI MI KOMUNIKACJE W MIESCIE (w duzych miastach)
NIE ORIENTUJE SIE WOGOLE JAKI SPRZET I CO wogole mam kupic WIEC PROSZE OSOBY KTORE ORIENTUJA SIE ZNAJA SIE NA TYM LUB MOGA POLECIC SPRZET KTORY SPELNIAL BY MOJE OCZEKIWANIA

AUTO jakie posiadam to LANOS haczbeg (nie iwme dokladnie jak sie pisze i mam nadzieje ze to nie przeszkadza)

POTRZEBUJE PILNEJ PODPOWIEDZI POZDRAWIAM
  
 
Też jestem dopiero początkujący w temacie ale trochę poczytałem i popytałem i zakupiłem do autka:
- radio UNIDEN PRO 510XL (małe wymiary)
- antenę NEW ALASKA 1,5 metra montowana za pomocą uchwytu na klapie bagażnika.

Przez kilka dni miałem małą antenę 45 cm FLORIDA na magnesie ale jednak z nowym batem mam lepszy zasięg.
Małą antenę lepiej jest schować - to jest jej +.

Jestem z tego zestawu zadowolony.
Jak dla mnie to w zupełności wystarczy. Przy odpowiednim ustawieniu SQ nic nie szumi i nie denerwuje.
POLECAM CB


[ wiadomość edytowana przez: superkto dnia 2005-12-13 13:19:16 ]
  
 
ja zakupiłem Uniden 520xl, a do tego antenke Sirio 145ml na magnesie bo często przekładam radio z prywatnego do służbowego z radia i anteny jestem zadowolony, ale popieram kolegę od unidena 510 bo słyszałem że też dobrze sobie radzi, a do lanosa nada się w sam raz bo ma dodatkowo filtr przeciwzakłuceniowy i nie słychać obrotów silnika w głośniku. kolega miał onwe i strasznie w niej było słychać obroty silnika w reno kangoo 1.6


Jak już zakupisz to daj znać

w Lodzi jest dość tani sklep z cb możesz go namierzyć na allegro
  
 
BOJE SIE ZE NA LANOSA NIC NIE PRZEWIERCE
MUSZE MIEC CHYBA MAGNES ? SAM NIE WIEM