Car Audio dla klasyka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Jestem z zawodu muzykiem klasycznym i słucham przede wszystkim tej muzyki (także z konieczności).
Nie potrzebuje żadnego dodatkowego basu.
Liczy się szlachetne, naturalne i przestrzenne brzmienie.

Myślałem o clarionie DB 158 R + Hertz ESK165
Potem dokupiłbym jakiś wzmacniacz (myślę, że wystarczyłby dwukanałowy)

Czy ten sprzęt pozwoli mi na dobry dźwięk, czy lepiej zainwestować w droższe głośniki np.
takie

Jeśli wzmacniacz to czy dostanę coś za 200 - 300 zł?

Za wszelkie rady wielkie dzięki, bo nie wiem prawie nic w tej dziedzinie.

Pozdrawiam
  
 
pomysl moze o rainbow 265 deluxe one ladnie graja a subik do bagaznika tez by sie przydal do takiej muzyki. clarion to w miare dobry wybor.wzmacniacz jest za 200 zl monacor na allegro ma duza moc i mysle ze jest warty swej ceny. pozdro
  
 
Witam

Osobiście poleciłabym jednak postawić na dobry, klasyczny przód. jeśli myślimy o muzyce klasycznej to radioodtwarzacze Clariona są swoistego rodzaju podstawą- mają najbardziej miękkie brzmienie i są bardzo "mięsiste".
Jeśli chodzi o same głośniki- polecałabym coś z serii sygnowanej przez samą Anne Marię Jopek, są to głośniki dla koneserów car audio i dla prawdziwych profesjonalistów. Każdy kto wie czym jest klasa w car audio zna takie marki jak Vifa, Scan Speak, Perlees czy Micro Precision. Są to głośniki dość drogie, ale już ten podstawowy - Vifa, potrafi zagrać tak wspaniale, że nie raz i nie dwa miałam przypadek, że klient był pewien przy odsłuchu, że "musi być jakiś wzmacniacz i subwoofer", bardzo się dziwił, gdy okazywało się, że to sam przedni system tak poraża.
Obecnie oferta poszerzyła się o Proa Simplexy- są to głosniki tańsze od Vif, ale grające równie wspaniale (budowane na tych samych komponentach do Vify).