Polonez 2.0 DOHC TURBO [foto] - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-01-08 15:01:32, Race_D pisze:
Wiem wiem, powinienem się wyspać zanim coś napisze, teraz ten silnik wygląda dla mnie nader kosmicznie - jak to się pod maskę miesciło?


Bo się nie mieściło pod maską !
Ten silnik był montowany centralnie - za plecami kierowcy .
  
 
ma ktos uklad przeniesienia napedu bo tu chyba tez niezlu kosmoc skrzynia od strony szofrki a dyfer tylni na wprost od strony rozrzadu
  
 
hehe widze ze piotrek sam robi offtopa czyli sie nie gniewa za burdel w temacie, ale mar ma racje , niech mod rozdzieli te dwa tematy i z oftopa zrobi jakis kacik B grupa i okolice czy cos takiego bo podyfowalismy daaleko od poloneza

a tu dyfry s4, troche pixeloza ale widac o co lotto:
  
 
mialem już wczoraj go rozdzielic ale nie dałem rady a jak coś tą mar moge z Toba jechac po to lancie

edit: no niestety pany ale nie ma mozliwości na tym forum podzielić tematu na dwa oddzielne jedynie można połączyc dwa ze sobą więc ten temat zostawmy już dla turbo kani_ a ja założe nowy i tam ciągnijmy te ciekawe dyskusje na temat b i s grupowych potworków a jak znajdzie się w nim treść z tych postów to wykasuje stąd nasze offtopowe wypowiedzi i bedzie czysto

[ wiadomość edytowana przez: barakuda dnia 2006-01-09 11:11:56 ]
  
 
Odkupuje temat bo mam laickie pytanie - od jakiej wartosci doladowania trzeba odprezyc motor? Zakladajac, ze silnik jest w bdb stanie, nie jest wysilony bo tylko 1,3 58PS. Jak ma sie sprawa samego doladowania do cisnienia paliwa - jest na to jakas regula? I druga sprawa - czym sie rozni technologicznie i w praktyce turbina beny od diesla? Pozatym czy to jest ogolna zasada wynikajaca z ukladu smarowania, ze wejscie oleju musi byc na gorze a wyjscie na dole? Tak z ciekawosci w sumie pytam bo mnie to interesi z deko


[ wiadomość edytowana przez: pawu81 dnia 2006-02-07 13:24:45 ]
  
 
Cytat:
2006-02-07 13:23:28, pawu81 pisze:
Odkupuje temat bo mam laickie pytanie - od jakiej wartosci doladowania trzeba odprezyc motor? Zakladajac, ze silnik jest w bdb stanie, nie jest wysilony bo tylko 1,3 58PS. Jak ma sie sprawa samego doladowania do cisnienia paliwa - jest na to jakas regula? I druga sprawa - czym sie rozni technologicznie i w praktyce turbina beny od diesla? Pozatym czy to jest ogolna zasada wynikajaca z ukladu smarowania, ze wejscie oleju musi byc na gorze a wyjscie na dole? Tak z ciekawosci w sumie pytam bo mnie to interesi z deko [ wiadomość edytowana przez: pawu81 dnia 2006-02-07 13:24:45 ]




spaliny benzyniaka maja wyzsza temperaturę wiec bebechy sprezarki powinny byc bardziej na nia odporne w porównaniu do diesla, choc smiem watpic ze tak na prawde ktos sie rozwodzi nad tym, co do reszty pytan to powinni sie odezwac inni panowie chocby kania czy kaza
  
 
Cytat:
2006-02-07 13:23:28, pawu81 pisze:
Odkupuje temat bo mam laickie pytanie - od jakiej wartosci doladowania trzeba odprezyc motor? Zakladajac, ze silnik jest w bdb stanie, nie jest wysilony bo tylko 1,3 58PS. Jak ma sie sprawa samego doladowania do cisnienia paliwa - jest na to jakas regula? I druga sprawa - czym sie rozni technologicznie i w praktyce turbina beny od diesla? Pozatym czy to jest ogolna zasada wynikajaca z ukladu smarowania, ze wejscie oleju musi byc na gorze a wyjscie na dole? Tak z ciekawosci w sumie pytam bo mnie to interesi z deko [ wiadomość edytowana przez: pawu81 dnia 2006-02-07 13:24:45 ]



poczytaj sobie maximum boost autorstwa corky'ego bell'a
  
 
nie ściemniaj z tym abarthem a po drugie jest obrócona do góry nogami (nie wiedziłem że u mnie w blaszaku abarthy leżą )
  
 
Cytat:
2006-02-07 13:23:28, pawu81 pisze:
Odkupuje temat bo mam laickie pytanie - od jakiej wartosci doladowania trzeba odprezyc motor? Zakladajac, ze silnik jest w bdb stanie, nie jest wysilony bo tylko 1,3 58PS. Jak ma sie sprawa samego doladowania do cisnienia paliwa - jest na to jakas regula? I druga sprawa - czym sie rozni technologicznie i w praktyce turbina beny od diesla? Pozatym czy to jest ogolna zasada wynikajaca z ukladu smarowania, ze wejscie oleju musi byc na gorze a wyjscie na dole? Tak z ciekawosci w sumie pytam bo mnie to interesi z deko [ wiadomość edytowana przez: pawu81 dnia 2006-02-07 13:24:45 ]


Ile masz odprężyć trzeba dobierać do max. ciśnienia doładowania.
Turbiny z benzyniaka mają podłączenie do ukł. chłodzenia. a dieslowskie raczej tylko olej.

Myślę że ciśnienie paliwa powinno mieć stałą różnice w stosunku do powietrza ale to tylko mój wymysł.
  
 
aktualizacjia
  
 
ouuuu... milusio
  
 
A co to za alternator z taką szeroką bieżnią na pasek Na kole pasowym i na pompie wody też będzie taka?
  
 
Seru to altek jest z delty 20 16v turbo ale jest wsadzony tylko na pomiary musialem wiedziec jak wykonac kolektor i czy wyskladam sie z orurowaniem

wykonac kolektor o rownych dlugosciach i zmiescic sie w poldku
to wyczyn
  
 
nowe foty:








  
 
A korytaz powietrzny to wykupiles? Rozumiem,ze licencje pilota juz masz

Ten poldek przeciez latac bedzie z tym silnikiem. Wyglada to...no jakby ktos tuningowal amerykanska V8-wszystko porzadnie zgrane pewnie bedzie i zestrojone jak trzeba

Powodzenia
  
 
dziex za slowa uznania
no narazie na serii a potem bedziem krecic
  
 
ja tez podziwniam i gratuluje! jak bedzie smigac to az zazdrosc bierze....

no a co do latania...niestaty ale polonez ledwo co sie drogi trzyma, o lataniu niema mowy;p
  
 
Cytat:
2006-08-23 23:23:11, Pat_kdb pisze:
niestaty ale polonez ledwo co sie drogi trzyma


no i właśnie dlatego bedzie latać
a tak na poważnie to uznanie dla Kani za porwanie sie na taki projek, i jak najszybszego ukończenia
  
 
jak najlepszego ukonczenia bo pospiech tu nie jest wskazany
  
 
Witam. Mam takie pytanko do znawców turbo. Jestem wlasnie w trakcie składania 2.0DOHC (gaznik) i mam okazje kupic caly komplet (turbine, kolektory, gaznik itd) do 1.6 DOHC... powiedzcie mi czy ma to wogole sens i jak trzeba przygotowac taki silnik pod turbo no i czy turbo od 1.6 moze byc do 2.0 czy nie? z gory dzieki. pozdrawiam