Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2006-01-05 19:45:14 korek jest na spodzie miski w miejscu gdzie najlepiej bedzie splywal olej, oczywiscie ze miska ma przegrody,
moj ma natrysk na denka widac go na fotkach (z lozysk glownych walu jak juz pisalem) Kompresor Etona mocna rzecz |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2006-01-05 20:07:42 no szacuneczek |
PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2006-01-06 14:45:14 to widze ze bedzie drugi polonez 2.0 turbo w krakowie
|
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-01-06 15:01:35 moim zdaniem z kompresorem to wygląda tak że fajnie działa na niskich obrotach czyli fajna byłaby hybryda kompresor +turbo i kompresor np na elektrosprzegle na laborkach badalismy silnik z volvo 2.3 ze spręzarką mechaniczna moc silnika chyba 190ps a moc potrzebna do napędzenia kompresora przy ok 5000obr/min zdaje się ponad 40ps dokladnie to Poochaty pewnie bedzie pamietal |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-01-06 18:08:26
|
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2006-01-06 18:43:35 taka hybryda jest w nowym golfie. |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-01-06 19:07:17 Hehe wqidzę Bart że po sieci też co nieco o Delcie S4 szukałeś |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-01-06 20:15:32
[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-01-06 20:16:52 ] |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2006-01-07 00:09:18 tylko ten uklad mial robic za podtrzymanie turba a nie wykozystywac zakresy od dolu do gory
|
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-01-07 01:37:00 Ja też miałem przyjemność kiedyś oglądać s4 stradale w muzeum w sinscheim w niemczech ale nie zrobiła na mnie takiego wrażenia jak Bgrupowy stratos nie chciałem od niego odejść wtedy starszy zrozumiał że dla mnie liczą się tylko włochy. |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-01-07 08:19:11 Wlosi??:p czy Włochale?? |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2006-01-07 14:40:07
eee.. jakby to było podtrzymanie turba, to turbo by w tym samochodzie pracowało od najniższych obrotów - a tak nie było, bo z dołu pracował kompresor, a od pewnych obrotów turbo. ta niebieska przerywana linia na rysunku który wkleił bart to jest obejście sprężarki (bypass valve), które otwierało się sukcesywnie od pewnych obrotów/doładowania. |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-01-07 15:05:40 dokladnie tak jak pisze szepsu, na wysokich obrotach kompresor byl nieefektywny wrecz powodowal straty i dlatego byl bypassowany wtedy, rozwinieciem tego pomyslu byl silnik z lanci ecv1 i ecv2 ktory mial juz dwie turbiny, jedna zamiast kompresora przy nizszych obrotach druga do "wysokich" obrotow, przy niskich obrotach byla "odcieta" co powodowalo przeplyw calej objetosci spalin przez jedno turbo i tym samym gut low end a potem zapinala sie druga turbina i obie na wysokich obrotach grzmocily okrutnie inaczej niz w przypadku silnika z delty s4 gdzie kompresor byl na wysokich obrotach nieuzywany , co zaowocowalo moca 600 koni w ecv1 zamiast 450 w s4 i do tego nowatorska glowica z 3 kolektorami "triflux"... nawet teraz to jest hi end technologia a to bylo 20 lat temu robione...
|
RG Fiat 125 Kraków | 2006-01-07 16:42:00 czy mi sie zdaje czy rozrzad jest najpierw napedzany lancychem ewentualnie kolami zebatymi a dopiero potem paskiem????
co to jest ta dziwna rura nad prawym kolektorem wydechowym??? |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2006-01-08 04:42:54 euea to mi sie widzi podgrzewanie spalin, a rozrzad faktycznie jakby byl najpierw na kolach areszta nalancuhu... |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-01-08 10:50:22
|
barakuda F&F Sympatyk Fiat 132/Fiat125 lubartów | 2006-01-08 10:57:39
podgrzewanie spalin???? własnie tez chciałbym wiedzieć co to ma na celu i czym je podgrzać?? bo chyba nie woda z układu chłodzenia |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2006-01-08 11:41:39
bo kompresor zastępował podtrzymanie - był jego substytutem...nie było takiej turbo dziury dzięki niemu |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2006-01-08 11:57:32
No właśnie.. było to podejście do tematu turbodziury z całkiem innej strony. Ale nie było to podtrzymanie, bo turbina nie była 'sztucznie' rozpędzana na niskich obrotach silnika (poza tym że mogła trochę wcześniej ładować z powodu większej ilości spalin, bo już ładował kopresor). Ale jeśli wszystko co powoduje zniwelowanie turbodziury to podtrzymanie, do trzeba do tego dodać łożyskowanie łożyskami kulkowymi i zmienną geometrię łopatek |